Dat zou ik niet durven zeggen maar ik hoop dat de verschuivingen hem niet getroffen hebben.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als ze 'm nu nog steeds niet hebben, zal hij wel overleden zijn ja.
quote:Jamario Moncife LISTEN HE'S NOT DEAD BUT THE SITUATION IS BAD . RISK IS HIGH THAT EVERTING CAN COLLAPSE
Er is nog hoop, al gaat dit wel over begraven worden onder puin.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:10 schreef Peppert het volgende:
[..]
Ga drie volle dagen van 24 uur in een smerige put doorbrengen en trek je conclusies.
quote:Sirine Hamade he is not dead yet but they are afraid that the earth will collapse
Dat heb ik ook, ik dacht gisteravond nog, nou dat gaat snel. Maar nu met dat instortingsgevaar, heb het gevoel dat ze de afgelopen 8 uur niet zoveel verder zijn gekomen en het niet zo goed meer weten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:23 schreef Mammietje het volgende:
Ik word inmiddels toch wat minder optimistisch dan ik was.![]()
En die huizen zeg.... Zit je ff niet op te letten, woon je plots aan een ravijn.
Jemig wat een toestandquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:25 schreef Tengano het volgende:
Vertaling kwam net in engels. Grootste probleem is nu het instortingsgevaar. Het is levensgevaarlijk nu dus. Voor wss zowel Rayan als de redddingswerkers. Er wordt opgeroepen om te bidden.
Alleen het huis van de ouders van Rayan staat daarboven. Incl. schuurtje.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:23 schreef Mammietje het volgende:
Ik word inmiddels toch wat minder optimistisch dan ik was.![]()
En die huizen zeg.... Zit je ff niet op te letten, woon je plots aan een ravijn.
Ja want dan komt het wel goed. Ik moet dan trouwens denken aan de mega graafmachine tegenover mijn werk, die heet “Schepper der aarde”, misschien hadden ze die moeten sturen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:25 schreef Tengano het volgende:
Vertaling kwam net in engels. Grootste probleem is nu het instortingsgevaar. Het is levensgevaarlijk nu dus. Voor wss zowel Rayan als de redddingswerkers. Er wordt opgeroepen om te bidden.
Dat is inderdaad geen pretje maestro, dus de kans is onderhand erg groot. Maar volg nu gewoon deze moeizame operatie rond de put en haal daaruit uw informatie.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:10 schreef Peppert het volgende:
[..]
Ga drie volle dagen van 24 uur in een smerige put doorbrengen en trek je conclusies.
Huh? Ik zie toch een heel rijtje huizen staan?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alleen het huis van de ouders van Rayan staat daarboven. Incl. schuurtje.
Wat een gebrabbel op dat kanaal.quote:
Wat een vreselijk irritant mens met 'r "even een duimpje zo, klik"quote:
quote:Wendy De mensen wilde niet weg gaan en veroorzaakte ook nog behoorlijke vertraging. Daarna moest er weer opnieuw gegraven worden. vandaar nu hekken. er dreigt nu gevaar voor de jongen en de reddingswerkers.
Hij heeft je gelezen; gaat meteen weer vertalen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:36 schreef wizzer het volgende:
Toen ik inlogde waren ze aan het vertalen. Nu is het meer met elkaar praten en je moet abonneren..menen ze, er moet weer geld aan verdiend worden
Via livestreams kijken honderdduizenden mensen van over de hele wereld naar de reddingsoperatie, Marokkanen en niet-Marokkanen. Ook in Nederland krijgt het incident veel aandacht. Onder de hashtag #SaveRayan zijn de laatste ontwikkelingen te volgen, en in verschillende Facebookgroepen uitten mensen hun zorgen. „Mijn moederhart is kapot en ik kan niet stoppen met janken”, zegt Amal in een beauty-Facebookgroep. Ashley reageert daarop met: „Ik ben vannacht elk uur wakker geworden. Het zit me zo dwars en had zo gehoopt dat ik vanochtend wakker zou worden met het nieuws dat hij weer veilig was.” In de Facebookgroepen worden ook inzamelingsacties gehouden, om de ouders van de kleuter financieel bij te staan.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:36 schreef wizzer het volgende:
Toen ik inlogde waren ze aan het vertalen. Nu is het meer met elkaar praten en je moet abonneren..menen ze, er moet weer geld aan verdiend worden
quote:Clarisse Dupont They are getting everybody away with gates
quote:Amal M He said there's no update, they're concerned about a land slide so it's difficult to reach him
Geloof erin dat hij nu nog leeft, maar het wordt wel kantje boord. Als ze maar opschieten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:28 schreef wizzer het volgende:
Ze gaan volgens mij meer licht plaatsen.
Ik dacht vannacht echt dat ze hem eruit zouden halen en nog zit hij er in. Zo'n klein mannetje. Hoop dat hij er vandaag toch echt levend uit gehaald wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |