Tegen de tijd dat de fundering uitgehard is, leeft Rayan alleen niet meerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:40 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wellicht had ik er voor gekozen om een complete betonnen riolering nu in de grote sleuf te leggen. Mocht het dan instorten dan hebben ze een way out. Best wel risicovol nu.
Kant en klare tunnelbuizen neerleggen. Die ze nu hebben. Alleen dan zo groot als mogelijk is. Zolang je daar in zit kan je niks gebeuren.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de fundering uitgehard is, leeft Rayan alleen niet meer.
Jij bent toch niet de hele nacht opgebleven???quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:45 schreef Mammietje het volgende:
Jemig, het is maar goed dat ik ongemakkelijk zit. Sukkel inmiddels zowat in slaap.
Ik denk dat het jongetje wat ongemakkelijker zit. Weet niet wat ik erger vins, de meute aldaar of reaguurders zoals jij.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:45 schreef Mammietje het volgende:
Jemig, het is maar goed dat ik ongemakkelijk zit. Sukkel inmiddels zowat in slaap.
Neeeeee joh!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:46 schreef Tengano het volgende:
[..]
Jij bent toch niet de hele nacht opgebleven???
Ik zal nog iets ongemakkelijker gaan zitten. Dat helpt de situatie vast.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat het jongetje wat ongemakkelijker zit. Weet niet wat ik erger vins, de meute aldaar of reaguurders zoals jij.
quote:Xalohax: Guys there is a problem so they are to much people on the mountain ⛰ and now the sand is falling down so they where so close tho take him out but the people didn’t listen and still staying he is alive
Was dat niet met opzet? Er stond bovenaan een graafmachine een hoop grond weg te schrapenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik zag twintig minuten geleden een zijkant instorten. Volgens mij zijn de de aarde daarvan nu aan het opruimen.
Die mensen die dat zouden moeten doen zitten nu hier.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:00 schreef Tengano het volgende:
Wel jammer dat ze in Marokko niet genoeg mensen hebben om die dorpsbewoners een beetje op afstand te houden. Heb het gevoel dat dat wel geholpen had in de doorlooptijd van de hele operatie.
Als ze 'm nu nog steeds niet hebben, zal hij wel overleden zijn ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |