Ja precies. En wij waren erbij.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:05 schreef Papabear het volgende:
[..]
700 steuntonende toeschouwers onder een berg zand en rotsen bedolven
Ja, dingen die hier een uurtje duren kosten daar dagen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:03 schreef Draak31 het volgende:
Is hij er nou nog niet uit? Holy shittle.
Ja, zo'n gat afdichten gaat veel sneller.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja, dingen die hier een uurtje duren kosten daar dagen.
Ik ben in Afrika en ik ben westerling en dit is onzin.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:57 schreef Perrin het volgende:
In Afrika staat er al een menigte als er een westerling zijn lunch aan het eten is. Dat hoort er daar bij.
Carnavalsoptochtverkopers, met van die lichtgevende sprietenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:03 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Soort roller coaster tycoon. Loopt straks ook iedereen met een ballonnetje.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:10 schreef Scjvb het volgende:
Dat smalle stuk tussen de jongen en reddingswerken.![]()
[ afbeelding ]
Niet op schaal lijkt me? Waarom anders 10 meter buis?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:10 schreef Scjvb het volgende:
Dat smalle stuk tussen de jongen en reddingswerken.![]()
[ afbeelding ]
Waar zit je dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:10 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Ik ben in Afrika en ik ben westerling en dit is onzin.
Zand eroverquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:07 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja, zo'n gat afdichten gaat veel sneller.
Jij denkt dat ie misschien stiekem toch een menigte om zich heen heeft als hij zijn broodje eet?quote:
HAhahaquote:
Toen ik in Oeganda mijn boterham opat, stond ook het hele dorp om me heenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:13 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Jij denkt dat ie misschien stiekem toch een menigte om zich heen heeft als hij zijn broodje eet?
Sluit ik niet uit iddquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:13 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Jij denkt dat ie misschien stiekem toch een menigte om zich heen heeft als hij zijn broodje eet?
Ja ja, maar dat geeft helaas geen garantie voor slagen al willen we dat allemaal wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Niet op schaal lijkt me? Waarom anders 10 meter buis?
Jup. Staan ze in de ene hand met een manchete en in de andere hand een AK47. De vrouwen met ontbijt bovenlijf en de mannen met een joekel van een sjoelsteen in de onderlip, leeuwen en olifanten in de achtergrond, ze schreeuwen om een boerderij of hebben een laptop in de hand (Nigerianen)quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:57 schreef Perrin het volgende:
In Afrika staat er al een menigte als er een westerling zijn lunch aan het eten is. Dat hoort er daar bij.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Toen ik in Oeganda mijn boterham opat, stond ook het hele dorp om me heen
Manchete?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:16 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Jup. Staan ze in de ene hand met een manchete en in de andere hand een AK47. De vrouwen met ontbijt bovenlijf en de mannen met een joekel van een sjoelsteen in de onderlip, leeuwen en olifanten in de achtergrond en sommige met een laptop in de hand (Nigerianen)
Misschien kunnen ze dan meteen een kist meenemen die kant opquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:17 schreef Stoorzendert het volgende:
Lijkt erop of dat de graafgeul breder gemaakt wordt ivm veiligheid. Dat betekend dat het graven richting het jochie uitgesteld is…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |