bronquote:Jill, de dochter van Marga Bult, is zwanger van haar eerste kindje. De vader van de baby is haar broer Joey.
Dit vertelt de zangeres aan Story. Haar 32-jarige dochter Jill heeft samen met haar vriendin Maaike al jaren een grote kinderwens. De zoektocht naar een zaaddonor zou echter zo lang gaan duren en geduld vereisen, dat ze een andere oplossing kozen.
Jills broer Joey is bekend als dj Radical Redemption en is constant op pad. "Joey heeft altijd gezegd geen vader te willen worden. Hij ziet het niet zitten om dag en nacht voor een kind te moeten zorgen", vertelt Marga aan het weekblad. "Joey besloot zijn zus te helpen. Hij bood zich aan als zaaddonor."
Omdat Jill graag het kind wil dragen, werd gekozen voor de volgende constructie. "Maaike's eicel zou met het zaad van Joey bevrucht worden en het embyro zou bij Jill worden ingebracht. (...) Zij kan alleen, logischerwijs, niet zwanger raken van Joey. Zij is dus nu als het ware de draagmoeder van Maaike's kindje van Joey."
Voor Marga is het een prachtig gegeven. "Voor mijn gevoel is het alsof ik nu twee keer oma word. Van één kindje, maar wel van mijn twee kinderen. Ik vind dat heel bijzonder."
Een gebrek aan zaaddonors, kennelijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:53 schreef epicbeardman het volgende:
Jesuz wat dom, oh wacht het is nog via haar vriendins eicel, maar dan alsnog
Broederliefdequote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:18 schreef Japepk het volgende:
Wat is hier gek aan? Het kind krijgt geen dna of iets dergelijks van zijn zus, dus het is niet ongezond ofzo. Vind het een prachtige oplossing.
Dit!!! Helemaal mee eens!!!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:09 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik heb inmiddels al begrepen dat ' we' dit heel normaal en mooi moeten vinden. Zo bijzonder en dit en dat. Alleen maar liefde en wokeness.
Ik vind het zum kotzen, uiteraard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Ik ookquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:43 schreef SQ het volgende:
Maar als de zus van homo Pietje draagmoeder is met het zaad van Pietjes vriend vinden we dat allemaal best oké.
Wat maakt het toch uit? Ik vind het een slim bedachte constructie
Maar maar, ESFquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:44 schreef SQ het volgende:
Verder: who cares about marga bult, laat staan wat haar kinderen doen
Is niet eens apart, maar een vaker gekozen constructie, hier is dit enkel nieuwswaardig wegens de 'bekende nederlander'-factor.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:57 schreef Kanaroe het volgende:
Aparte constructie.
Je kunt ook ouderloze kinderen adopteren als je zo'n enorme opvoeddrang/kinderwens hebt lijkt mij.
Ome Joey is eigenlijk Papa Joey. Leg dat maar eens uit aan je kind...
Net als hoe het aan andere kinderen wordt uitgelegd die uit donorzaad van een bekende zijn ontstaan, ik zie het probleem niet zo. Ik vind het wel een mooie oplossing, ook omdat op deze manier de genen van beide moeders aan het kindje doorgegeven worden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:57 schreef Kanaroe het volgende:
Aparte constructie.
Je kunt ook ouderloze kinderen adopteren als je zo'n enorme opvoeddrang/kinderwens hebt lijkt mij.
Ome Joey is eigenlijk Papa Joey. Leg dat maar eens uit aan je kind...
Geweldige oplossing inderdaad. En volgens mij gebeurt dit vrij vaak, dus waarom veel mensen het abnormaal vinden snap ik niet. Het is niet dat broer het bed heeft gedeeld met zus.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:18 schreef Japepk het volgende:
Wat is hier gek aan? Het kind krijgt geen dna of iets dergelijks van zijn zus, dus het is niet ongezond ofzo. Vind het een prachtige oplossing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |