abonnement Unibet Coolblue
pi_203675251
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 16:01 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Lijkt me sterk:

[ afbeelding ]
In GTA 5 is er niet zo heel veel bijzonders qua wegen als je buiten de stad bent. GTA SA was in dat opzicht een stuk drukker/interessanter/ qua wegen.

Het gebied buiten de stad is grotendeels meh in GTA 5, in SA heb je allemaal steden die op elkaar aansluiten.

Eigenlijk zou GTA 5 ook 2-3 aparte (kleinere) steden moeten hebben op de map.
pi_206015836

Zou dit legit zijn?
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
  zondag 18 september 2022 @ 11:14:24 #53
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_206016215
Yep. Zijn echte leaks. Meeste beelden komen uit een build van 2021. Op Neogaf is er een heel topic over.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_206016216
5 vond ik weinig interessant. doe mij maar SA.
pi_206016374
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 10:39 schreef nils_22 het volgende:

Zou dit legit zijn?
https://gtaforums.com/top(...)0-mp4-footagevideos/

Screens van source code zien er wel legit uit.

Alle debugvideo's achter elkaar:


  woensdag 8 november 2023 @ 07:29:34 #56
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_211230946
https://www.bloomberg.com(...)nd=premium#xj4y7vzkg

Jason zegt het, dus het is waar.
Put these foolish ambitions to rest.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 8 november 2023 @ 08:35:50 #57
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211231240
quote:
Nu is het niet meer leuk ;( Zo onverwachts een tweet zien van rockstar is veel leuker.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_211231245
Grand Theft Auto 6 wordt mogelijk deze week aangekondigd, krijgt volgende maand een trailer

Rockstar is van plan om deze week officieel Grand Theft Auto 6 (GTA 6) aan te kondigen. Een trailer voor de game wordt in december gedeeld.

Bloomberg meldt dat Rockstar van plan is om mogelijk deze week de game officieel te onthullen. Momenteel is het nog niet duidelijk hoeveel Rockstar precies van de game gaat laten zien, maar er staat een trailer op de planning voor volgende maand. Deze wordt mogelijk getoond tijdens The Game Awards op 7 december, maar dat is nog niet bevestigd.

GTA 6 is een game waar ontzettend veel spelers op wachten. Er wordt zelfs zo erg naar uitgekeken dat fans denken op allerlei plekken hints te zien voor de game. Zo zou er een hint zitten in Red Dead Online die verwijst naar de aankondiging.

Rockstar heeft eerder al bevestigd dat GTA VI in ontwikkeling is, maar heeft verder weinig informatie van de game gedeeld. Er gaan wel geruchten dat de game volgend jaar uitkomt. Vorig jaar lekten er beelden van de game en Rockstar bevestigde dat deze echt zijn. Het bedrijf zegt daarbij dat die leaks geen impact hebben op het ontwikkelingsproces.

Er is weinig officiële informatie van GTA VI bekend. De game bevat volgens geruchten een speelbaar Latina personage en de game speelt zich mogelijk af in een versie van Miami. In de loop van de tijd zouden er meer steden bijkomen.

GTA V is één van de best verkochte videogames allertijden en de verwachtingen voor GTA VI zijn daarom enorm hoog.


https://nl.ign.com/grand-(...)de-maand-een-trailer

Ohohohoh
standaarddrinker
pi_211231531
Ik weet niet ofnik het nog in me heb om in weer een nieuwe stad hoeren te mishandelen. :{
-nee-
pi_211231554
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 08:36 schreef DrDentz het volgende:
Grand Theft Auto 6 wordt mogelijk deze week aangekondigd, krijgt volgende maand een trailer

Rockstar is van plan om deze week officieel Grand Theft Auto 6 (GTA 6) aan te kondigen. Een trailer voor de game wordt in december gedeeld.

Bloomberg meldt dat Rockstar van plan is om mogelijk deze week de game officieel te onthullen. Momenteel is het nog niet duidelijk hoeveel Rockstar precies van de game gaat laten zien, maar er staat een trailer op de planning voor volgende maand. Deze wordt mogelijk getoond tijdens The Game Awards op 7 december, maar dat is nog niet bevestigd.

GTA 6 is een game waar ontzettend veel spelers op wachten. Er wordt zelfs zo erg naar uitgekeken dat fans denken op allerlei plekken hints te zien voor de game. Zo zou er een hint zitten in Red Dead Online die verwijst naar de aankondiging.

Rockstar heeft eerder al bevestigd dat GTA VI in ontwikkeling is, maar heeft verder weinig informatie van de game gedeeld. Er gaan wel geruchten dat de game volgend jaar uitkomt. Vorig jaar lekten er beelden van de game en Rockstar bevestigde dat deze echt zijn. Het bedrijf zegt daarbij dat die leaks geen impact hebben op het ontwikkelingsproces.

Er is weinig officiële informatie van GTA VI bekend. De game bevat volgens geruchten een speelbaar Latina personage en de game speelt zich mogelijk af in een versie van Miami. In de loop van de tijd zouden er meer steden bijkomen.

GTA V is één van de best verkochte videogames allertijden en de verwachtingen voor GTA VI zijn daarom enorm hoog.


https://nl.ign.com/grand-(...)de-maand-een-trailer

Ohohohoh
Hoe vaak is er al niet gezegd dat er info of een trailer zou komen? Nou ja, we gaan het zien. Ben erg benieuwd.

Meanwhile:
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 8 november 2023 @ 09:26:59 #61
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_211231555
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 08:36 schreef DrDentz het volgende:
Grand Theft Auto 6 wordt mogelijk deze week aangekondigd, krijgt volgende maand een trailer

Rockstar is van plan om deze week officieel Grand Theft Auto 6 (GTA 6) aan te kondigen. Een trailer voor de game wordt in december gedeeld.

Bloomberg meldt dat Rockstar van plan is om mogelijk deze week de game officieel te onthullen. Momenteel is het nog niet duidelijk hoeveel Rockstar precies van de game gaat laten zien, maar er staat een trailer op de planning voor volgende maand. Deze wordt mogelijk getoond tijdens The Game Awards op 7 december, maar dat is nog niet bevestigd.

GTA 6 is een game waar ontzettend veel spelers op wachten. Er wordt zelfs zo erg naar uitgekeken dat fans denken op allerlei plekken hints te zien voor de game. Zo zou er een hint zitten in Red Dead Online die verwijst naar de aankondiging.

Rockstar heeft eerder al bevestigd dat GTA VI in ontwikkeling is, maar heeft verder weinig informatie van de game gedeeld. Er gaan wel geruchten dat de game volgend jaar uitkomt. Vorig jaar lekten er beelden van de game en Rockstar bevestigde dat deze echt zijn. Het bedrijf zegt daarbij dat die leaks geen impact hebben op het ontwikkelingsproces.

Er is weinig officiële informatie van GTA VI bekend. De game bevat volgens geruchten een speelbaar Latina personage en de game speelt zich mogelijk af in een versie van Miami. In de loop van de tijd zouden er meer steden bijkomen.

GTA V is één van de best verkochte videogames allertijden en de verwachtingen voor GTA VI zijn daarom enorm hoog.


https://nl.ign.com/grand-(...)de-maand-een-trailer

Ohohohoh
Ah, alweer? Begin oktober ook al.
Tics van je petten.
pi_211231768
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:47 schreef pokkerdepok het volgende:
5 pakte me niet, meerdere malen geprobeerd... dus kom maar op met die vernieuwing.
Beter wel doorspelen, hoe verder je komt hoe toffer het word.
Het begint wel een beetje traag idd.
pi_211231993
quote:
7s.gif Op woensdag 8 november 2023 09:26 schreef Pheno het volgende:

[..]
Hoe vaak is er al niet gezegd dat er info of een trailer zou komen? Nou ja, we gaan het zien. Ben erg benieuwd.

Meanwhile:
Jason Schreier is behoorlijk betrouwbaar als het aankomt op dit soort zaken.
Ik krijg nog geld van je.
pi_211232289
quote:
2s.gif Op woensdag 8 november 2023 10:25 schreef Rnie het volgende:

[..]
Jason Schreier is behoorlijk betrouwbaar als het aankomt op dit soort zaken.
Oh, hij heeft vaak wel goede bronnen. Soms mindere. Ik hoop het hoor, wil wel weer een hype rondom een game, niveautje Oooooooh Elden Ring of Cyberpunk :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_211232630
Beetje dubbel gevoel. Ik vond 5 middelmatig voor een GTA en met online hebben ze wel laten zien er niet meer voor de spelers te zijn.

Uiteindelijk zal ik wel weer op de hype train springen. :')
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 8 november 2023 @ 11:50:48 #66
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211232651
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 8 november 2023 @ 12:00:27 #67
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211232745
Ik kan niet wachten tot het eindelijk zover is! Poah! Wat heb ik zin om weer een geweldige story mode te spelen :D GTA V meerdere keren uitgespeeld en dat begint na 10 jaar toch wel te vervelen :T Ik ben nu voornamelijk in online bezig. Lekker racen of heists doen met vrienden. De missies in online vind ik wel tegenvallen. Ze zijn allemaal hetzelfde alleen een aangepaste verhaallijn en locatie. Komt allemaal neer op: teringeind rijden, poppetjes afknallen in een gebouw en weer een teringeind terug rijden met een pakketje.Totaal geen creativiteit.

Al vind ik de hallucinatie missies in de Last Dose serie wel tof! Ook de laatste missie van Operation Paper Trail kon ik wel waarderen!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 8 november 2023 @ 13:12:14 #68
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_211233362
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_211233768
quote:
84s.gif Op woensdag 8 november 2023 12:00 schreef Starhopper het volgende:
Wat heb ik zin om weer een geweldige story mode te spelen
Vanwaar denk je dat GTA 6 een "geweldige" story mode zou hebben? ;)

Ik hoop oprecht niet dat ze die klein houden en de focus meer en meer leggen op online. :'( Daar zit immers de grote cashcow. Ik ben veels te slecht om online mee te komen. :')
Ik krijg nog geld van je.
  Moderator woensdag 8 november 2023 @ 14:03:01 #70
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211233788
De kinderen die 13 jaar waren toen GTA V uitkwam zijn straks waarschijnlijk een jaar of 25 als het vervolg uit komt.
  woensdag 8 november 2023 @ 14:04:22 #71
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_211233798
quote:
Next month marks the 25th anniversary of Rockstar Games.

Thanks to the incredible support of our players worldwide, we have had the opportunity to create games we are truly passionate about — without you, none of this would be possible, and we are so grateful to all of you for sharing this journey with us.

In 1998, Rockstar Games was founded on the idea that video games could come to be as essential to culture as any other form of entertainment, and we hope that we have created games you love in our efforts to be part of that evolution.

We are very excited to let you know that in early December, we will release the first trailer for the next Grand Theft Auto.

We look forward to many more years of sharing these experiences with all of you.

Thank you,

Sam Houser
Tics van je petten.
pi_211233803
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2023 14:03 schreef Momo het volgende:
De kinderen die 13 jaar waren toen GTA V uitkwam zijn straks waarschijnlijk een jaar of 25 als het vervolg uit komt.
Genoeg kinders die 8 waren ten tijde van de release en meespeelde op de console van de grote broer. Die zijn nu 20 :D
Ik krijg nog geld van je.
pi_211233823
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2023 14:04 schreef nattermann het volgende:

[..]

Een release in Q2 lijkt dan krap?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_211233832
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 14:06 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Een release in Q2 lijkt dan krap?
Q2 2025 neem ik aan.
Ik krijg nog geld van je.
pi_211233856
Wat ook opvallend is, is dat er gezegd wordt "first trailer for the next GTA" in plaats van GTA 6.
Ik krijg nog geld van je.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')