abonnement Unibet Coolblue
pi_204035504
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 09:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Niemand die het heeft over Roy die uitbehandeld is? Dat vond ik ook behoorlijk slecht nieuws. Ik hoop dat hij het nog een tijdje volhoudt. Het lijkt me een toffe kerel.
Dat is ook zeker heftig nieuws. Op de een of andere manier komt Roy persoonlijk wat minder hard bij binnen dit seizoen. En dat komt bij mij ook zeker door zijn vrouw, dat leidde mij teveel af van het werkelijke verhaal en het verdriet wat er speelt.

Irene heeft ook veel indruk op me gemaakt. Slimme, authentieke meid die naast haar eigen ziekte ook nog het verdriet heeft om haar ongeneeslijk zieke moeder. Vind ik echt intens verdrietig en ik vind dat die familie er heel waardig mee omgaat. Het wordt voor die zussen ook nog een zware tijd denk ik.
Alius aliud dicit
pi_204035654
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 10:43 schreef Mrmime het volgende:

[..]
Dat is ook zeker heftig nieuws. Op de een of andere manier komt Roy persoonlijk wat minder hard bij binnen dit seizoen. En dat komt bij mij ook zeker door zijn vrouw, dat leidde mij teveel af van het werkelijke verhaal en het verdriet wat er speelt.

Irene heeft ook veel indruk op me gemaakt. Slimme, authentieke meid die naast haar eigen ziekte ook nog het verdriet heeft om haar ongeneeslijk zieke moeder. Vind ik echt intens verdrietig en ik vind dat die familie er heel waardig mee omgaat. Het wordt voor die zussen ook nog een zware tijd denk ik.
Roy werd ondergesneeuwd door zijn vrouw ja. Maargoed, ze kennen elkaar al langer en zijn ook getrouwd dus ik gok dat hij het wel prima vindt.

Kiki is volgens mij de jongste uit de serie die overleden is toch?
pi_204035671
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 10:43 schreef Mrmime het volgende:

Het wordt voor die zussen ook nog een zware tijd denk ik.
En nu is een van hen nog zwanger ook; wat een blijdschap en verdriet door elkaar heen. Voor hun moeder moet dat ook ingewikkeld zijn: het vooruitzicht dat je een kind gaat verliezen en je je kleinkind niet of nauwelijks meer mee zal maken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_204035887
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 10:56 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Roy werd ondergesneeuwd door zijn vrouw ja. Maargoed, ze kennen elkaar al langer en zijn ook getrouwd dus ik gok dat hij het wel prima vindt.

Kiki is volgens mij de jongste uit de serie die overleden is toch?
Je had uit de vorige seizoenen ook Amber en Pieter Jan, die waren ook nog heel jong. Wellicht nog meer, maar vooral Pieter Jan is me heel erg bijgebleven.
pi_204036399
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 11:16 schreef SilverEyes het volgende:

[..]
Je had uit de vorige seizoenen ook Amber en Pieter Jan, die waren ook nog heel jong. Wellicht nog meer, maar vooral Pieter Jan is me heel erg bijgebleven.
Ik zie dat ze uit de seizoenen komen die ik nog niet heb gezien. Zij waren ook erg jong inderdaad.. Vreselijk ;(
pi_204039135
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 10:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
En nu is een van hen nog zwanger ook; wat een blijdschap en verdriet door elkaar heen. Voor hun moeder moet dat ook ingewikkeld zijn: het vooruitzicht dat je een kind gaat verliezen en je je kleinkind niet of nauwelijks meer mee zal maken.
precies dit. Ook heel erg voor die moeder.
Alius aliud dicit
pi_205491790
De moeder van Irene (moeder en dochter borstkanker) is recent overleden.
pi_207107282
Lees net dat Irene op 2 december is overleden.
pi_207107549
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 19:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Lees net dat Irene op 2 december is overleden.
Ja droevig nieuws. Bijzondere persoonlijkheid
Alius aliud dicit
pi_207107695
Lees het ook net. Wat droevig.
pi_207107729
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 20:08 schreef Mrmime het volgende:

[..]
Ja droevig nieuws. Bijzondere persoonlijkheid
Inderdaad. Droevig voor haar zussen. Die zijn nu allebei de ouders en een zus kwijt ;(
  vrijdag 16 december 2022 @ 21:20:57 #112
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_207108900
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 19:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Lees net dat Irene op 2 december is overleden.
Wat droevig :{
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 16 december 2022 @ 22:10:20 #113
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_207109833
Tim op Instagram:

quote:
lieve vrienden en kijkers van Over Mijn Lijk, met een zwaar hart moeten we jullie mededelen dat Irene is overleden. het ging de laatste tijd echt steeds slechter, maar toch was het overlijden plotser dan verwacht.

Irene was iemand waar je je zo ongelooflijk slap mee kon lachen - net als met haar moeder trouwens. dat kunnen lachen, en toch ook een beetje het tegendraadse was voelbaar tot het einde. drie dagen voor haar overlijden zochten de regisseur van OML, Jip en ik haar nog op in het hospice in Leiden (een paar weken daarvoor dronken we nog wijn met haar in een kroeg). een prachtige plek, ze was alleen was chagrijnig over één ding: ze mocht niet binnen roken. geen sigaretten, geen jointjes. ze vond dat maar een domme regel. en daarom rookte ze, met tegenzin, maar buiten. zieker ging ze toch niet worden. een gezellig moment, en meteen ons laatste. 'denk je dat ik nu afscheid moet nemen?' fluisterde ik naar haar vriendin toen we weg gingen. 'nee hoor, ze is er nog wel even. we bellen wel als het slechter gaat, dan kom je gedag zeggen.' en dus namen we niet officieel afscheid, maar werd het wel de laatste keer dat we elkaar zagen en spraken.

afgelopen zaterdag was de uitvaart: ze had zelf helemaal bedacht hoe ze het had gewild en het was prachtig. de speeches, de grappen, de muziek en de warmte waarmee haar zussen en vrienden het gat opvulden wat het ontbreken van haar ouders veroorzaakte.

Irene ligt nu bij haar vader en moeder, op een prachtige plek, zoals we die al zagen de eerste keer dat we bij haar voor Over Mijn Lijk. een waardige plek, na een waardig afscheid.

in augustus appte ze ons na slecht nieuws over haar ziekte: 'Hele leven op z'n kop. Sindsdien gaat het met mij eigenlijk erg goed. Leef nu mijn leven echt helemaal naar mijn eigen zin. Nog een half jaartje/jaartje en dan gaan we ten onder :)'

die smiley aan het einde. de vastberadenheid om elke dag nog te pakken. kin onhoog, borst vooruit. met een lach, tot de laatste snik. zo herinner ik haar.

dank voor alle fijne momenten, Irene. je wordt onthouden. doe je moeder de groetjes van me en rust zacht.
https://www.instagram.com/p/CmPN5TeocfM/
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 4 januari 2023 @ 20:19:13 #114
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_207422319
Tim Hofman ontmoette in het negende seizoen van Over Mijn Lijk zes jonge mensen die ongeneeslijk ziek zijn. Nu komen Francis, Jip, Roy en Irene weer bij elkaar met de families van de overleden Kiki en Patrick en blikken ze terug.

De kijkers van Over Mijn Lijk sloten begin 2022 de zes jonge en ongeneeslijk zieke mensen Patrick, Jip, Kiki, Francis en Irene diep in hun hart. Ze vertelden namelijk openhartig over hun dromen en hoe ze ondanks hun ziekte alles uit het leven probeerden te halen. Voor Kiki en Patrick kwamen de uitzendingen op tv uiteindelijk te laat: zij overleden al tijdens de opnames.

Over Mijn Lijk: De Reünie

Eerder dit jaar blikte Tim Hofman dan ook samen met Jip, Francis, Irene en de familieleden van Kiki en Patrick nogmaals terug op het afgelopen jaar. Veel mensen bleken daar oor naar te hebben, want inmiddels is de achtdelige reeks Over Mijn Lijk: De Reünie via NPO Start door maar liefst 1,5 miljoen mensen bekeken. Vanaf vanavond krijgt ook tv-kijkend Nederland de kans om over hun bevindingen te horen.

Vanavond NPO1, 21:22
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 4 januari 2023 @ 22:03:11 #115
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_207424121
Jip ziet er goed uit.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 4 januari 2023 @ 22:21:04 #116
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_207424461
Wrang om Irene nog bij die reünie aan tafel te zien zitten.
(opnames waren 22-10-2022)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 4 januari 2023 @ 22:27:28 #117
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_207424613
Roy is wel vrij laconiek onder het feit dat hij echt uitbehandeld is.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_207427550
Indrukwekkend weer gisteren. Toch wel weer met een brok in mijn keel zitten kijken. Wat een sterke mensen allemaal. Weet niet of het aardig is om te zeggen, maar ik krijg wel van de vrouw van Roy soms een beetje jeuk. Ik begrijp heel goed dat je als partner eigenlijk net zo ziek bent als ware en het echt heel veel met je doet en van je vergt. Maar ik vind haar altijd zo erg naar de voorgrond treden. Dat irriteert me wel wat.
  donderdag 5 januari 2023 @ 14:27:59 #119
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_207430325
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 09:57 schreef StevenHyde het volgende:
Indrukwekkend weer gisteren. Toch wel weer met een brok in mijn keel zitten kijken. Wat een sterke mensen allemaal. Weet niet of het aardig is om te zeggen, maar ik krijg wel van de vrouw van Roy soms een beetje jeuk. Ik begrijp heel goed dat je als partner eigenlijk net zo ziek bent als ware en het echt heel veel met je doet en van je vergt. Maar ik vind haar altijd zo erg naar de voorgrond treden. Dat irriteert me wel wat.
Dat zwaar opgemaakte modepopje? Ja, daar erger ik mij ook soms aan, maar het zal wel haar manier van omgaan met zijn.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_207431074
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 14:27 schreef golfer het volgende:

[..]
Dat zwaar opgemaakte modepopje? Ja, daar erger ik mij ook soms aan, maar het zal wel haar manier van omgaan met zijn.
Ja die bedoel ik. En ieder op zijn eigen manier idd. Maargoed, kan me voorstellen dat die anderen die daar zaten er ook wel jeuk van kregen. Ik zag die Jip namelijk soms wel beetje bedenkelijk lachen toen ze aan t woord was.
  woensdag 11 januari 2023 @ 21:40:48 #121
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_207518815
Blijft een mooie meid, die Francis.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_207518905
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 09:57 schreef StevenHyde het volgende:
Indrukwekkend weer gisteren. Toch wel weer met een brok in mijn keel zitten kijken. Wat een sterke mensen allemaal. Weet niet of het aardig is om te zeggen, maar ik krijg wel van de vrouw van Roy soms een beetje jeuk. Ik begrijp heel goed dat je als partner eigenlijk net zo ziek bent als ware en het echt heel veel met je doet en van je vergt. Maar ik vind haar altijd zo erg naar de voorgrond treden. Dat irriteert me wel wat.
Zijn jij en @golfer niet gewoon jaloers dat Roy een mooie vrouw heeft?
  woensdag 11 januari 2023 @ 22:01:58 #123
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_207519177
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 21:45 schreef Jeroboam het volgende:

Zijn jij en @:golfer niet gewoon jaloers dat Roy een mooie vrouw heeft?
Ik vind haar helemaal niet mooi.
Mijn eigen vrouw is veel mooier. O+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_207519324
quote:
15s.gif Op woensdag 11 januari 2023 22:01 schreef golfer het volgende:

[..]
Ik vind haar helemaal niet mooi.
Mijn eigen vrouw is veel mooier. O+
_O-
  woensdag 11 januari 2023 @ 22:17:31 #125
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_207519446
Tim Hofman tijdens dit programma. _O_ ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')