SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Neequote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
is dat het losgeslagen schip bij scheveningen?
ook thuisquote:
Klopt, beste is een beetje schuin er overheen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar zo wordt het ook niet veel
vleugels uitklappen, straalmotor aan en zo met de boot de storm uitvliegenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klopt, beste is een beetje schuin er overheen.
Als je een storm gaat uit rijden dan doe je dat ook met
De
Motor op minimale kracht om koers te houden. Andere optie is voor de zee uit varen. Maarja dat kan niet altijd en brengt ook weer veiligheidsrisico’s met zich mee.
Wat hierboven staatquote:
Goed weer voor het dak met wielen.quote:
Wilde ik net gaan typen eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Straks roept iemand dat het wel mee valt
Ik het mr. 4E maar uit boodschappen gestuurd.. geen zin om vanavond in een winkel te vertoevenquote:
lekker nummer is datquote:
Sow goed afgericht, die van mij kon me wat.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik het mr. 4E maar uit boodschappen gestuurd.. geen zin om vanavond in een winkel te vertoeven
Het is dat het vaak te onpraktisch is, maar het liefst zou ik dit standaard door kerel laten doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik het mr. 4E maar uit boodschappen gestuurd.. geen zin om vanavond in een winkel te vertoeven
bak regen uit de lucht ook.quote:
Het valt wel mee.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Straks roept iemand dat het wel mee valt
Eind van de middag lijkt het weer droog te wordenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker dominant.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sow goed afgericht, die van mij kon me wat.
Nou ja, ben wel benieuwd waar hij mee thuis komt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is dat het vaak te onpraktisch is, maar het liefst zou ik dit standaard door kerel laten doen.
Goed afgericht.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Denk bergen snoep, chips en cola
Een rondje lopen gaat zo lastig met de autoquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het valt wel mee.
Als je een auto hebt.
Zorgzaam type ben je toch.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien tijd voor stapjes, maar ik gok dat ik lekker binnen blijfquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eind van de middag lijkt het weer droog te worden
Ah hij werkt gewoon je boodschappenlijstje af dusquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou ja, ben wel benieuwd waar hij mee thuis komt.
Denk bergen snoep, chips en cola
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah hij werkt gewoon je boodschappenlijstje af dus
Ik ga ook lam binnen sporten vandaag.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een rondje lopen gaat zo lastig met de auto
Ik ga gewoon lam in een stoel liggen. Meer dan genoeg activiteit voor mij nuquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga ook lam binnen sporten vandaag.
Sowiesootjequote:
Ongewenst grensoverschrijdend gedragquote:
Maar jij hebt de covipsquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga gewoon lam in een stoel liggen. Meer dan genoeg activiteit voor mij nu
Ja zo maar even een uurtje op de hometraintert denk ik en dan eind van de middag een stukje lopen als het droog isquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga ook lam binnen sporten vandaag.
Ik ook niet echt, maarrrrrr m'n werkdag duurt niet heel lang meer.quote:
Ja voor top en takel varen is niet meer zo relevant tegenwoordig.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klopt, beste is een beetje schuin er overheen.
Als je een storm gaat uit rijden dan doe je dat ook met
De
Motor op minimale kracht om koers te houden. Andere optie is voor de zee uit varen. Maarja dat kan niet altijd en brengt ook weer veiligheidsrisico’s met zich mee.
Mijnes ook niet. Nog één kwaaie klant terugbellenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, maarrrrrr m'n werkdag duurt niet heel lang meer.
ik ook niet. moet nog even doorrammen want over 4 minuten begint I Hate Your Deck en dat wil ik wel zien. Kan het ook terug kijken maar kijken tijdens de premiere is altijd leuker.quote:
Slow steaming, eco varen enzoquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja voor top en takel varen is niet meer zo relevant tegenwoordig.
Oh, gezellig altijd.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijnes ook niet. Nog één kwaaie klant terugbellen
Nog zo'n 2 uur hierquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, maarrrrrr m'n werkdag duurt niet heel lang meer.
Ik heb hier nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ook niet. moet nog even doorrammen want over 4 minuten begint I Hate Your Deck en dat wil ik wel zien. Kan het ook terug kijken maar kijken tijdens de premiere is altijd leuker.
Ik heb een clubje opgericht... kom erbij, kom erbijquote:
Ik gok op nerdkaartspel (MtG)quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nooit van gehoord
Correct, maar ook zonder dat kan ik prima als een lamme tak in de stoel hangenquote:
Uurtje.quote:
Ja, ik *kan* dat ook prima. Da's deel van het probleem.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Correct, maar ook zonder dat kan ik prima als een lamme tak in de stoel hangen
Gewoon je eigen dingetje doen, waar je geen zin in hebt over de schutting gooien, de rest over het weekend heen tillen en anders alvast met iemand klankborden 2.0 over leuke weekendplannetjes tijdens een bila.quote:
Zoals vrijwel iedereen hier dusquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Correct, maar ook zonder dat kan ik prima als een lamme tak in de stoel hangen
Hmm, oh ja, nog niet eens aan gedachtquote:
Ik kon echt amper uit bed komen vanochtendquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uurtje.
Voordeel van vroeg beginnen en m'n pauze doorschuiven omdat ze me toch wel standaard lastigvallen zodra ik een hap wil nemen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon je eigen dingetje doen, waar je geen zin in hebt over de schutting gooien, de rest over het weekend heen tillen en anders alvast met iemand klankborden 2.0 over leuke weekendplannetjes tijdens een bila.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nooit van gehoord
Have funquote:
Ja, dat regelen we wel even voor je.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:05 schreef bitterbal het volgende:
hopelijk zo droog als ik naar werk ga
Ook aan te raken?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben morgen ook te bewonderen in Roffa.
Uh, dat hangt er wel af wie.quote:
Roffa is wel leuk hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet dat ik naar Roffa ga, kijk wel uit
Oh, da's standaard.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kon echt amper uit bed komen vanochtend
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is zo'n end voor wat eten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Roffa is wel leuk hoor
Veel eettentjes
Als ik kort slaap (4-5 uur) is opstaan geen probleem.quote:
Ja, ik vind het ook een eind weg, maar ik heb wat eet en drink afspraken, dus dan lekker combinerenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is zo'n end voor wat eten.
Damsko is beter te doen.
AARDIG VRAGEN!!quote:
Mr nono of zo ?quote:
Nee, klinkt juist logisch. Gok dat je met 6+ midden in een slaapcyclus wakker wordt in plaats van mooi aan het einde van een cyclus zoals met 4-5u.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik kort slaap (4-5 uur) is opstaan geen probleem.
Als ik langer slaap (+6 uur) dan is opstaan wel een probleem
Want fuck logic
Kende nogwel 'n bietje Nederlands denkte?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
Rare figuren lopen rollen daar rond jaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet dat ik naar Roffa ga, kijk wel uit
alleen in de ahoyquote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rare figuren lopen rollen daar rond ja
Heb je die foto's wel eens gezien van die MH-17 slachtoffers?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:10 schreef Crack_ het volgende:
Ik zit vast in de vliegtuigenrampkant van het internet
Oh en als ik 7-8 uur slaap is er ook niets aan de handquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, klinkt juist logisch. Gok dat je met 6+ midden in een slaapcyclus wakker wordt in plaats van mooi aan het einde van een cyclus zoals met 4-5u.
dan ga jij ookquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:12 schreef gianni61 het volgende:
volgens mij is al 90% van de mensen naar huis hier.
Wadenkte zelf?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kende nogwel 'n bietje Nederlands denkte?
Ja, ik probeerde iemand te bellen, maar die was al loesoe naar ossoquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:12 schreef gianni61 het volgende:
volgens mij is al 90% van de mensen naar huis hier.
Stel je niet aanquote:
Yesquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je die foto's wel eens gezien van die MH-17 slachtoffers?
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik probeerde iemand te bellen, maar die was al loesoe naar osso
Shoutout @:Dud0r
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik probeerde iemand te bellen, maar die was al loesoe naar osso
Shoutout @:Dud0r
Rotterdam West ?quote:
Oke, za het proberen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Willen jullie normaal praten stukken straattuig?
Dat verhaal van die man die zijn drie jonge dochters kwijt is geraakt waarbij de jongste van zes haar lichaampje eigenlijk onbeschadigd was omdat ze als een vlindertje uit de lucht was gedwarreldquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yes
Vond het vooral interessant dat die foto's wel meevielen? Niet echt opengescheurde lichamen enzo
Wč hedde gij nou wir te miepen meej oeuwe grote smoel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, za het proberen.
Als die oer-Brabander dat ook doet
@:Uitstraling
Laatste keer dat ik in Roffa was was om een pakketje op te halen bij Mondial Relay want dat was de dichtstbijzijnde plekquote:
Fixed that for youquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik kort slaap (8-9 uur) is opstaan geen probleem.
Als ik langer slaap (+11 uur) dan is opstaan wel een probleem
Want fuck logic
En van binnen helemaal kapotquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat verhaal van die man die zijn drie jonge dochters kwijt is geraakt waarbij de jongste van zes haar lichaampje eigenlijk onbeschadigd was omdat ze als een vlindertje uit de lucht was gedwarreld
Ja vond ik ookquote:
Ik heb echt nog nooit langer dan 11 uur geslapen in mijn hele leven.quote:
Dan blijf ik bij m'n vermoeden dat je bij zo'n 6 uur slaap nog midden in een diepere slaap zit.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh en als ik 7-8 uur slaap is er ook niets aan de hand
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit langer dan 11 uur geslapen in mijn hele leven.
Ook niet toen ik een baby was, want toen sliep ik al kort
Ga gewoon even lekker een bossche bol eten met die dame. Even jezelf profileren als haar favo schoondochter.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Schoonloe komt waarschijnlijk zo langs en ik zit weer als een autist op 'zolder'
Bakkes Tinusquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wč hedde gij nou wir te miepen meej oeuwe grote smoel.
dat mens lust geen bbquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga gewoon even lekker een bossche bol eten met die dame. Even jezelf profileren als haar favo schoondochter.
Ja, daar kan ik ook niets aan doenquote:
Dat gaat nooit meer opgelost worden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En van binnen helemaal kapotOver MH17 heb ik echt veel gelezen want ik wilde weten of ze nou wel of niet bij bewustzijn waren toen het vliegtuig neerstortte en waarom zoveel mensen er zo ongeschonden uitzagen
Nu zit ik weer vast bij vermissing van vlucht 370 en ik kan er niet tegen dat ze nog steeds niet precies weten waar het fout ging
Even e.e.a. hiervoor uitgezocht. Mevrouw staat al ongeduldig te doen als er binnen drie dagen iets niet geregeld is waar twee weken voor staat.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijnes ook niet. Nog één kwaaie klant terugbellen
Ja, stomquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan blijf ik bij m'n vermoeden dat je bij zo'n 6 uur slaap nog midden in een diepere slaap zit.
Ik niet. Heb ernstig de aanvechting om mijn schoenen vast uit te trekkenquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:20 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Is ook niet echt een gemis in je leven gok ikquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
dat mens lust geen bb
[..]
Ja, daar kan ik ook niets aan doen
Nopequote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat gaat nooit meer opgelost worden.
Neeje gij prot guwoon neejdurlans. Guurquote:
En de volgende keer een teams meeting op de Noordkaap?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik niet. Heb ernstig de aanvechting om mijn schoenen vast uit te trekken![]()
Vanavond nog Noordkaapmeet op Teams
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:20 schreef bitterbal het volgende:
Appelgebakske danquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
dat mens lust geen bb
[..]
Ja, daar kan ik ook niets aan doen
Moet je buiten kijken? Niet overal in NL is het hetzelfde.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:21 schreef bitterbal het volgende:
oke moet dus extra vest aan op de scooter?
Leuk voor in een Thaise aftrektent.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:23 schreef bitterbal het volgende:
mooie muur hebben ze daar wel bij die zaak
Oh vet.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:23 schreef bitterbal het volgende:
mooie muur hebben ze daar wel bij die zaak
nou dat lijkt me nietquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
En de volgende keer een teams meeting op de Noordkaap?
Ik hou ook van slapen en als het weekend is ben ik op tijd wakkerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is ook niet echt een gemis in je leven gok ik
Ik hou van slapen, iets te veel denk ik
[..]
Ik ben sowieso haar favo schoondochterquote:
Werkt wel lekkerder.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:26 schreef Ama het volgende:
Verkoop gaat gelukkig wel weer wat beter nu de lockdown beetje voorbij is.
Ja anders gaat tijd ook wel langzaam en ik vind sowieso klanten helpen in de winkel wel leuk.quote:
mensen die niet blij worden van etenquote:
Paraplu in de vorm van een MEGA gevulde koekquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:25 schreef Ama het volgende:
Ondanks het weer toch nog wel wat verkocht vandaag.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Paraplu in de vorm van een MEGA gevulde koek
Jawel joh, die gaat gewoon van het weekend zijn prins carnaval pakkie passenquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel joh, die gaat gewoon van het weekend zijn prins carnaval pakkie passen
Dus als de gemiddelde brabanderquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Je klinkt meer als een boer Harm ofzo.
Ja, ik heb het gewoon via m'n telefoon gedaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:37 schreef Ama het volgende:
Wel grappig al die stemmetjes bij namen. Mijn laptop mic doet het niet zo goed volgens mij.
Toevallig ook de enige?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou ook van slapen en als het weekend is ben ik op tijd wakker
[..]
Ik ben sowieso haar favo schoondochter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:40 schreef Ama het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Joeeeee Tinusquote:
Jawel, niet super uitgesproken ofzo maar je hoort wel uit welke hoek je komtquote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een collega die Arthur heet en iedere keer als ik zijn naam zeg dan verstaan collega's 'acht uur'
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, niet super uitgesproken ofzo maar je hoort wel uit welke hoek je komt
Gelukkig wel, moet er niet aan denken dat die familie uit meer mensen bestaatquote:
oh, dat klinkt juist wel leukquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik klink als Kakhiel, dus ik ga mezelf niet opnemen.
Doei
Toch wel een aardig Drentse ondertoon hoorquote:
Degene die dat zei, ken jij ookquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel een aardig Drentse ondertoon hoor
quote:
Wij 'kennen' maar twee dezelfde mensen toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Degene die dat zei, ken jij ook
Ja een lekker zonnetje zou fijner zijn inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:46 schreef Ama het volgende:
Speciaal voor @:ettovanbelgie nog één.
https://voca.ro/167dmNEi7xxh
Als de bikini aan kan, kan die wel uit ookquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:47 schreef Karzai het volgende:
morgen kan de bikini aan volgens diana woei
Ik versta echt helemaal niks van dat laatste woord?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:46 schreef Ama het volgende:
Speciaal voor @:ettovanbelgie nog één.
https://voca.ro/167dmNEi7xxh
Kende ik al manquote:
Hahaha zeg maar op zijn Drents. Dus zeg ma eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik versta echt helemaal niks van dat laatste woord?
als je het maar veilig doetquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als de bikini aan kan, kan die wel uit ook
"Goeie darm stanaa" denk ikquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik versta echt helemaal niks van dat laatste woord?
ja is ook al weer een paar jaar oud, maar moest er net opeens weer aan denkenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kende ik al man
Maar vind het wel een van de betere geldintroductiereclames
gelukkig nietquote:
En nu is het;quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:47 schreef Karzai het volgende:
morgen kan de bikini aan volgens diana woei
Je kan tijdens je trip genoeg van die blauwe biljetten uitgeven…quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja is ook al weer een paar jaar oud, maar moest er net opeens weer aan denken
Dacht eerder dat je 'ca va' zeiquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Hahaha zeg maar op zijn Drents. Dus zeg ma eigenlijk.
Waarom kiezen?quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom kiezen?
Chilisaus Mayo erbij en gaan!
KSC tot uw dienstquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja wel mayo EN chilisaus inderdaad.
Bij nuggets hoort gewoon mayo.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja wel mayo EN chilisaus inderdaad.
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]daar hoort chilisaus bij, of hooguit bbq-saus
Mee eens. Hela curry is ook een optie.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]daar hoort chilisaus bij, of hooguit bbq-saus
Ik denk dat het d'tje is, maar ik weet even niet meer wie z'tje is.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wij 'kennen' maar twee dezelfde mensen toch?
Dtje en ztje?
Patatzeggers zijn geen mensenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:56 schreef Fogel het volgende:
Mensen die mayo bij de nuggets doen zeggen patat ipv friet?
* Fogel gooit wat olie op het vuur
Klopt, ik ben niet menselijkquote:
Zeer valide punt op zich.quote:
Ja gewoon, die ene van wie de naam met een d begintquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat het d'tje is, maar ik weet even niet meer wie z'tje is.
beetje aangediktquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben jij dit echt?Klinkt heel erg Amsterdams
Iets met allah akbar ofzoquote:
Oh nu je het zegt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Patat oorlog, bamischijf, cola. Neem zelf ook wat.
Toch @:karzai
Ja nu hoor ik het wel maar had volume ook hard gezet en verstond alleen bamischijf en cola.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:05 schreef Karzai het volgende:
neemt niet zo duidelijk op
patatje oorlog bami schijf cola neem zelf ook wat
Die zaten in de wasquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar buiten gaan zonder een snackzakje aan te trekken.
Teams zonder beeld krijg ik die vraag toch zeker een paar keer per maand, exact dezelfde stem idd.quote:
Ohnee joh, is lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:07 schreef Ama het volgende:
Bamischijf is wel de matigste snack bij de snackbar tbh.
Samen met nasibal.
Waarheid ditquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:07 schreef Ama het volgende:
Samen met nasibal.
Of je eet een appel, of een banaan, of je likt even aan een kropje sla.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Teefjesnuggets met mayo bitjes#viesdik
[ afbeelding ]
Bij Teams zonder geluid denken mensen bij mij dat ze de trollenkoning in de Efteling in beeld hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Teams zonder beeld krijg ik die vraag toch zeker een paar keer per maand, exact dezelfde stem idd.
Dit vraagt om een geluidsopname.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij Teams zonder geluid denken mensen bij mij dat ze de trollenkoning in de Efteling in beeld hebben
Of je houdt gewoon je belerende mening voor jequote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je eet een appel, of een banaan, of je likt even aan een kropje sla.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of je houdt gewoon je belerende mening voor jeStinkende bermzigeuner met snot en pus eraan.
En toch altijd in de bittergarnituur stoppenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:07 schreef Ama het volgende:
Samen met nasibal.
In het klein vind ik ze wel oké, als afwisseling met de mini frikandellen enz.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En toch altijd in de bittergarnituur stoppen
Nog een derde keer hehe.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nah, dat heb ik al twee keer gedaan.
Als daar Bounty in zit is mijn antwoord Bounty. Anders Snickers. Maar eigenlijk beide.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:12 schreef Crack_ het volgende:
Oke maar welke van de celebrations snoepjes vinden jullie het minst lekker?
Milky Way. Altijd al de minste van de candybars gevonden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:12 schreef Crack_ het volgende:
Bounty.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:12 schreef Crack_ het volgende:
Dat is juist mijn favoriet.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Milky Way. Altijd al de minste van de candybars gevonden.
Is het al vijf uur danquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:13 schreef Ama het volgende:
Ik ga een gevulde koek eten want was over.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Als daar Bounty in zit is mijn antwoord Bounty. Anders Snickers. Maar eigenlijk beide.
Oh, die vind ik zelf de lekkerste dus primaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Milky Way. Altijd al de minste van de candybars gevonden.
Deze vraag komt wekelijks tweemaal voorbij hier en hierop volgen gemiddeld vijftig serieuze reacties.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:12 schreef Crack_ het volgende:
Dan is het wel erg raar dat er nu nog een gevulde koek over is. Of waren er zevenhonderdveertien over of zoquote:
Jij weet ook niet wat je wil hčquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
In het klein vind ik ze wel oké, als afwisseling met de mini frikandellen enz.
Bounty vind ik erg lekker. En de Maltesers vis ik er als eerste uit.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Oh, die vind ik zelf de lekkerste dus prima
Valt mij op dat mars ook vaak als laatste blijft liggen
Is dan ook belangrijkquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze vraag komt wekelijks tweemaal voorbij hier en hierop volgen gemiddeld vijftig serieuze reacties.
En jij houdt al jaren bij hoe de trend lopen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze vraag komt wekelijks tweemaal voorbij hier en hierop volgen gemiddeld vijftig serieuze reacties.
Oehh ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bounty vind ik erg lekker. En de Maltesers vis ik er als eerste uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |