SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Neequote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
is dat het losgeslagen schip bij scheveningen?
ook thuisquote:
Klopt, beste is een beetje schuin er overheen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar zo wordt het ook niet veel
vleugels uitklappen, straalmotor aan en zo met de boot de storm uitvliegenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klopt, beste is een beetje schuin er overheen.
Als je een storm gaat uit rijden dan doe je dat ook met
De
Motor op minimale kracht om koers te houden. Andere optie is voor de zee uit varen. Maarja dat kan niet altijd en brengt ook weer veiligheidsrisico’s met zich mee.
Wat hierboven staatquote:
Goed weer voor het dak met wielen.quote:
Wilde ik net gaan typen eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Straks roept iemand dat het wel mee valt
Ik het mr. 4E maar uit boodschappen gestuurd.. geen zin om vanavond in een winkel te vertoevenquote:
lekker nummer is datquote:
Sow goed afgericht, die van mij kon me wat.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik het mr. 4E maar uit boodschappen gestuurd.. geen zin om vanavond in een winkel te vertoeven
Het is dat het vaak te onpraktisch is, maar het liefst zou ik dit standaard door kerel laten doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik het mr. 4E maar uit boodschappen gestuurd.. geen zin om vanavond in een winkel te vertoeven
bak regen uit de lucht ook.quote:
Het valt wel mee.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Straks roept iemand dat het wel mee valt
Eind van de middag lijkt het weer droog te wordenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |