abonnement Unibet Coolblue
pi_204913048
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 11:26 schreef Momo het volgende:

[..]
Die reacties ook van die Gerda's "hij is gelukkig geen schaap!@:1!!" En mensen die er tegen in gaan zijn DEUGKNEUZEN.

:')

Weet niet waarom het zo fantastisch is als mensen op deze manier iets afkraken. Kan mij voorstellen dat mensen dit nummer saai of forgetable of niet hun muzieksmaak vinden maar dit soort commentaren zijn ook een schreeuw voor aandacht.

Van die mensen die het geweldig vinden dat hij dat soort dingen zegt en dat je alles moet kunnen zeggen heb ik echt de neiging om te reageren dat ze er zelf uitzien als een * random belediging* kijken of ze het dan ook nog zo leuk vinden zeggen wat je denkt.
Die Gerda's zijn gewoon slachtoffer van het Feesboek-algoritme. Cancel culture en woke deugneuzen, weetjewel. Allemaal onzin natuurlijk, je kunt vrijwel alles zeggen en er zijn vrijwel geen consequenties. Het gaat er alleen om of je het ook moet willen zeggen. Maar dat snappen die Gerda's niet.
pi_205033596
Van alle 40 liedjes heb ik deze nog het meest op repeat staan. Ik weet niet wat het is maar hoe vaker ik het luister hoe mooier ik het vind O+ Dit kan voor mij nog wel het mooiste nummer uit heel 2022 worden O+
  zondag 12 juni 2022 @ 16:58:56 #228
478909 molloot200
alles muziek.
pi_205034139
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 15:55 schreef NailQueen het volgende:
Van alle 40 liedjes heb ik deze nog het meest op repeat staan. Ik weet niet wat het is maar hoe vaker ik het luister hoe mooier ik het vind O+ Dit kan voor mij nog wel het mooiste nummer uit heel 2022 worden O+
Dan kunnen we elkaar de hand schudden denk ik! Dit is ook het liedje van ESF 2022 wat ik het meest luister op dit moment :D Jammer dat het "slechts" 23e werd in de finale, maar aan de andere kant had ik totaal niet verwacht dat het überhaupt de finale zou halen tot het moment dat ze uit de envelop kwamen dus eigenlijk was die finaleplek al mooi meegenomen *G*
pi_205034295
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 16:58 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Dan kunnen we elkaar de hand schudden denk ik! Dit is ook het liedje van ESF 2022 wat ik het meest luister op dit moment :D Jammer dat het "slechts" 23e werd in de finale, maar aan de andere kant had ik totaal niet verwacht dat het überhaupt de finale zou halen tot het moment dat ze uit de envelop kwamen dus eigenlijk was die finaleplek al mooi meegenomen *G*
Ergens snap ik het wel. Het nummer kwam bij de nationale finale beter over dan in Turijn. Maar ik zat ook te juichen toen ze door gingen :D
  zondag 12 juni 2022 @ 17:24:05 #230
478909 molloot200
alles muziek.
pi_205034345
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 17:18 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Ergens snap ik het wel. Het nummer kwam bij de nationale finale beter over dan in Turijn. Maar ik zat ook te juichen toen ze door gingen :D
Hier ben ik het dan weer mee oneens :P De belichting in Turijn was veel mooier naar mijn mening en de bridge --> laatste refrein overgang vond ik ook stukken beter in Turijn :D
pi_205035633
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 17:24 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Hier ben ik het dan weer mee oneens :P De belichting in Turijn was veel mooier naar mijn mening en de bridge --> laatste refrein overgang vond ik ook stukken beter in Turijn :D
In de halve finale vond ik in bridge de uithaal (Elin? de middelste?) niet zo heel goed gelukt. In de finale was het beter maar ze hadden die er beter uit kunnen laten. Belichting was inderdaad beter maar het geluid voelt wat anders.
  zondag 12 juni 2022 @ 20:17:44 #232
478909 molloot200
alles muziek.
pi_205035961
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 19:41 schreef NailQueen het volgende:

[..]
In de halve finale vond ik in bridge de uithaal (Elin? de middelste?) niet zo heel goed gelukt. In de finale was het beter maar ze hadden die er beter uit kunnen laten. Belichting was inderdaad beter maar het geluid voelt wat anders.
Wat betreft de halve finale performance heb ik eigenlijk geen idee :@ Ik kijk/luister alleen de finale performance eigenlijk nog. Maar ik was wel fan van die overgang met uithaal eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')