Ja wat wc betreft ben ik het met je eens dus daar kijken we wel echt naar.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:24 schreef karelde14e het volgende:
Als je het budgettechnisch voor elkaar krijgt zou ik zeker proberen aan een kant van het huis een zo groot mogelijke dakkapel er op te zetten. Liefst zelfs aan beide kanten. Je hebt het dak nu toch open en je wint er heel veel licht en ruimte mee.
Een wc op de verdieping zou ik zeker doen. Nu is de afvoer makkelijk in te passen. Als je er eenmaal woont is de kans klein dat je het nog eens zo overhoop wilt gooien.
Als je er toch voor kiest lekker met z’n tweeen te blijven, zou ik en-suite badkamer boven overwegen. Wc afvoer is het lastigste als je dat al doet, waarom dan ook geen douche en wasbak, cv zit er dus warm water moet geen probleem zijn. Wij zijn nog steeds blij met onze luxe slaap/badkamer en toen de nieuwe buren hier vorige week binnenstapten was het eerste wat ze zeiden, wow hier kan menig hotel jaloers op zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja wat wc betreft ben ik het met je eens dus daar kijken we wel echt naar.
Dakkapel is gewoon echt niet nodig. We zijn maar met 2 en hebben geen plannen ooit kinderen te krijgen. Dus de ruimte is al super ruim voor ons.
Dan steken we dat budget liever in een mooiere/luxere keuken en openslaande deuren enzo.
Ook met zijn tweeen zou ik voor de dakkapel gaan. Ik ben heel blij dat wij dat gedaan hebben het geeft zoveel licht en ruimte onder het schuine dak. De ruimte die nu heel groot lijkt went heel snel.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja wat wc betreft ben ik het met je eens dus daar kijken we wel echt naar.
Dakkapel is gewoon echt niet nodig. We zijn maar met 2 en hebben geen plannen ooit kinderen te krijgen. Dus de ruimte is al super ruim voor ons.
Dan steken we dat budget liever in een mooiere/luxere keuken en openslaande deuren enzo.
Woohoo. Aan de slag.quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:11 schreef gcjoel het volgende:
De overdrachtsdatum is eindelijk bekend en wordt al 24 maart!
Dus meteen begonnen met de belangrijkste dingen, een kas besteld voor in de tuin en een bureau voor mijn thuiswerkplek![]()
Maandag met een dakdekker naar het huis en dan hopelijk ook planning rondmaken voor het verwijderen van het asbest. Pas daarna kunnen we verder.
Maar ik heb dus net een bureau besteldquote:Op woensdag 2 maart 2022 10:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Woohoo. Aan de slag.
Tevens kan ik je het in hoogte verstelbare bureau van de IKEA aanraden.
Ook prima toch?quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:14 schreef gcjoel het volgende:
Maar ik heb dus net een bureau besteld
Via een tweedehands kantoor meubel handelaar, een dubbel bureau met zo'n schot ertussen. Voor de echte kantoorfeel![]()
Wel met een slingertje in hoogte verstelbaar gelukkig.
Dat is gelukkig al snel!quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:11 schreef gcjoel het volgende:
Dus meteen begonnen met de belangrijkste dingen, een kas besteld voor in de tuin en een bureau voor mijn thuiswerkplek![]()
Maandag met een dakdekker naar het huis en dan hopelijk ook planning rondmaken voor het verwijderen van het asbest. Pas daarna kunnen we verder.
Volgende week de sleutel dus nu vooral bezig geweest met de basics: verzekering, stroom, internet.quote:
Ja tot de paaltjes, dit is naast het huis.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een lap! Waar sta je tov het huis? En is tot de paaltjes van jullie?
Je kunt toch gewoon op de bgg beginnen als het astbest in het dak zit?quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:11 schreef gcjoel het volgende:
Ja dat kan wel maar beneden is nu best ok. En gezien levertijden en volle agenda's bij vakmensen gaat dat ook een flink project worden.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon op de bgg beginnen als het astbest in het dak zit?
Leuk perceeltje trouwens![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:53 schreef gcjoel het volgende:
Alles GOED schoonmaken want katten lucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |