abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212260157
Derde serie is ook aangekondigd: Het verhaal van Amsterdam. Nog niet bekend wanneer uitgezonden wordt :)
pi_212261249
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 08:43 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Spoiler alert:

[spoile] [/spoiler]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zeg je de eerste vier delen, NPO plus oid?
anonieme razernist
pi_212261266
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 08:55 schreef Piles het volgende:
Derde serie is ook aangekondigd: Het verhaal van Amsterdam. Nog niet bekend wanneer uitgezonden wordt :)
Ik vind dit wel erg specifiek, zeg ik als eerste reactie. Er zijn in hetzelfde stramien als de eerste serie nog best wel wat verhalen over Nederland te vertellen. Eén aflevering over Amsterdam zou daarin ook voldaan hebben.
anonieme razernist
pi_212264168
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 10:30 schreef NoCigar het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zeg je de eerste vier delen, NPO plus oid?
Nou ja dit was wel typisch. Maar laten we het hopen idd. En ja via NPO plus is alles al te zien.
pi_212278493
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 10:33 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Ik vind dit wel erg specifiek, zeg ik als eerste reactie. Er zijn in hetzelfde stramien als de eerste serie nog best wel wat verhalen over Nederland te vertellen. Eén aflevering over Amsterdam zou daarin ook voldaan hebben.
Zal wel veel slavernij-gezeur worden. De uitzendingen over de Oranjes zullen in dat opzicht meevallen denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')