quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:43 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Spoiler alert:
[spoile] [/spoiler]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar zeg je de eerste vier delen, NPO plus oid?anonieme razernist
Ik vind dit wel erg specifiek, zeg ik als eerste reactie. Er zijn in hetzelfde stramien als de eerste serie nog best wel wat verhalen over Nederland te vertellen. Eén aflevering over Amsterdam zou daarin ook voldaan hebben.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:55 schreef Piles het volgende:
Derde serie is ook aangekondigd: Het verhaal van Amsterdam. Nog niet bekend wanneer uitgezonden wordt
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 10:30 schreef NoCigar het volgende:
[..]Nou ja dit was wel typisch. Maar laten we het hopen idd. En ja via NPO plus is alles al te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar zeg je de eerste vier delen, NPO plus oid?
Zal wel veel slavernij-gezeur worden. De uitzendingen over de Oranjes zullen in dat opzicht meevallen denk ik.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 10:33 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vind dit wel erg specifiek, zeg ik als eerste reactie. Er zijn in hetzelfde stramien als de eerste serie nog best wel wat verhalen over Nederland te vertellen. Eén aflevering over Amsterdam zou daarin ook voldaan hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |