abonnement Unibet Coolblue
pi_206197485
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 10:49 schreef NoXia het volgende:

[..]
Tis gewoon een kk jong. Klaar.
De eckte, zoals Meesje Telkamp, schrijven blijkbaar kkr.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:54:51 #127
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_206197512
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 10:52 schreef Halcon het volgende:

[..]
De eckte, zoals Meesje Telkamp, schrijven blijkbaar kkr.
Ik ben een echte boomer, jwz.
pi_206197552
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 10:54 schreef NoXia het volgende:

[..]
Ik ben een echte boomer, jwz.
Ishen boomer is het blijkbaar.
pi_206197572
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 10:52 schreef Halcon het volgende:

[..]
De eckte, zoals Meesje Telkamp, schrijven blijkbaar kkr.
Mensen die kk schrijven zijn inteeld, het diepste van de maatschappij.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:09:15 #130
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206198288
https://www.nu.nl/binnenl(...)na-drugsgebruik.html

Verdachte dodelijk geweld tegen Carlo Heuvelman weer vast na drugsgebruik

Een van de verdachten in de zaak rond de fatale mishandeling van Carlo Heuvelman in Mallorca wordt weer vastgezet. Mees T. heeft de voorwaarden van de schorsing van zijn voorlopige hechtenis geschonden door drugs te gebruiken.

De negentienjarige T. is een de mannen die worden verdacht van het dodelijke geweld tegen Heuvelman. Ook wordt hem tweemaal poging tot doodslag verweten.



Dinsdag is de eerste zittingsdag in het proces dat draait om het uitgaansgeweld in Mallorca. Negen verdachten staan terecht voor betrokkenheid bij twee gevechten in de nacht van 13 op 14 juli vorig jaar.

Bij aanvang van het proces bekeek de rechter eerst of vijf verdachten het proces in vrijheid mogen blijven afwachten. T. bleek twee joints te hebben gerookt en heeft daarmee de voorwaarden overtreden. Daarnaast heeft de verdachte volgens de reclassering een nonchalante houding en vertoont hij weinig empathie.

Ook is T. tegen het advies van de reclassering in afgelopen zomer op vakantie gegaan. De verdachte stelde dat hem niet was verboden op reis te gaan. Wel erkende hij dat het fout van hem is geweest om drugs te gebruiken. T. had naar eigen zeggen last van spanningen en rookte daarom tot twee keer toe een joint.

De rechtbank oordeelde dat de schorsingsvoorwaarden er niet voor niets zijn. T. moet in elk geval tot de uitspraak weer de gevangenis in.
pi_206198320
Voor 2 jointjes terug in de cel :')

Niet dat ik hem da nie gun, maar wtf je schopt een jongen dood loop je vrij rond, maar als je dan jointjes rookt moet je de cel in _O- 8)7

Niet reizen was slechts een advies
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:31:53 #132
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_206198510
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:12 schreef SOG het volgende:
Voor 2 jointjes terug in de cel :')

Niet dat ik hem da nie gun, maar wtf je schopt een jongen dood loop je vrij rond, maar als je dan jointjes rookt moet je de cel in _O- 8)7

Niet reizen was slechts een advies
Dat doodschoppen is nog niet bewezen hé. Die 2 jointjes wel ;)
pi_206198586
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:31 schreef NoXia het volgende:

[..]
Dat doodschoppen is nog niet bewezen hé. Die 2 jointjes wel ;)
Nee klopt idd. Denk ook niet dat dat op (korte) termijn bewezen gaat worden eigk. Miss ooit als iemand zn mond voorbij praat.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:56:40 #134
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_206198771
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:12 schreef SOG het volgende:
Voor 2 jointjes terug in de cel :')

Niet dat ik hem da nie gun, maar wtf je schopt een jongen dood loop je vrij rond, maar als je dan jointjes rookt moet je de cel in _O- 8)7

Niet reizen was slechts een advies
Voorwaarden zijn voorwaarden lijkt me. Anders is het een glijdende schaal natuurlijk. 55 km/h in een 50km/h zone, is ook te hard.
pi_206198991
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:12 schreef SOG het volgende:
Voor 2 jointjes terug in de cel :')

Niet dat ik hem da nie gun, maar wtf je schopt een jongen dood loop je vrij rond, maar als je dan jointjes rookt moet je de cel in _O- 8)7

Niet reizen was slechts een advies
Geen drugs gebruiken betekent geen drugs gebruiken. En niet soms wel drugs gebruiken of een beetje.
pi_206199095
quote:
Mees T. zegt dat hij last heeft van grote spanningen rond de strafzaak en dat hij de joint nam "om rust te vinden". "Ik heb twee keer een fout gemaakt en dat had ik niet moeten doen. Het is heel dom geweest."
Lekker mediteren in je cel voor wat rust.
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:32:45 #137
8781 crew  Frutsel
pi_206199116
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:30 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Lekker mediteren in je cel voor wat rust.
Als je dat nodig hebt om rust te vinden kunnen ze beter gelijk je celsleutel weggooien
  Spellchecker dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:33:14 #138
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206199121
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:09 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)na-drugsgebruik.html

Verdachte dodelijk geweld tegen Carlo Heuvelman weer vast na drugsgebruik

Een van de verdachten in de zaak rond de fatale mishandeling van Carlo Heuvelman in Mallorca wordt weer vastgezet. Mees T. heeft de voorwaarden van de schorsing van zijn voorlopige hechtenis geschonden door drugs te gebruiken.

De negentienjarige T. is een de mannen die worden verdacht van het dodelijke geweld tegen Heuvelman. Ook wordt hem tweemaal poging tot doodslag verweten.

[ afbeelding ]

Dinsdag is de eerste zittingsdag in het proces dat draait om het uitgaansgeweld in Mallorca. Negen verdachten staan terecht voor betrokkenheid bij twee gevechten in de nacht van 13 op 14 juli vorig jaar.

Bij aanvang van het proces bekeek de rechter eerst of vijf verdachten het proces in vrijheid mogen blijven afwachten. T. bleek twee joints te hebben gerookt en heeft daarmee de voorwaarden overtreden. Daarnaast heeft de verdachte volgens de reclassering een nonchalante houding en vertoont hij weinig empathie.

Ook is T. tegen het advies van de reclassering in afgelopen zomer op vakantie gegaan. De verdachte stelde dat hem niet was verboden op reis te gaan. Wel erkende hij dat het fout van hem is geweest om drugs te gebruiken. T. had naar eigen zeggen last van spanningen en rookte daarom tot twee keer toe een joint.

De rechtbank oordeelde dat de schorsingsvoorwaarden er niet voor niets zijn. T. moet in elk geval tot de uitspraak weer de gevangenis in.
_O-
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 14:02:43 #139
8781 crew  Frutsel
pi_206199399
twitter


twitter


twitter
pi_206199422
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 14:02 schreef Frutsel het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]
Ouders zijn voor een groot deel het probleem bij dit soort lui. Kinderen die weinig tot niks fouten kunnen doen...
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 14:05:06 #141
8781 crew  Frutsel
pi_206199429
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 14:04 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ouders zijn voor een groot deel het probleem bij dit soort lui. Kinderen die weinig tot niks fouten kunnen doen...
Vermoedelijk was zijn geboorte ook een ongeluk en die van zijn pa ook
pi_206199555
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:56 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Voorwaarden zijn voorwaarden lijkt me. Anders is het een glijdende schaal natuurlijk. 55 km/h in een 50km/h zone, is ook te hard.
De reden dat men doorgaans dit soort redenen stelt is dat het een standaard lijstje van afspraken is, het is een beetje omslachtig om dit per individu te doen, maar goed dat weet je van te voren. Beetje zelfde als gevangen die met verlof gaan, na het weekend krijg je vrijwel altijd een urinetest, of je nou een drugsprobleem hebt of niet, formeel mag je ook geen alcohol drinken, maar dat word niet getest.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206199584
Is er een wet die in geval zegt, wij als rechtbank kunnen niet 100% vaststellen wie de fatale schop heeft gegeven, dus veroordelen we elk individu voor hetzelfde voorval?
Ik krijg nog geld van je.
pi_206199629
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 14:23 schreef Rnie het volgende:
Is er een wet die in geval zegt, wij als rechtbank kunnen niet 100% vaststellen wie de fatale schop heeft gegeven, dus veroordelen we elk individu voor hetzelfde voorval?
Volgens mij kan dat in dit geval niet, maar bij zaken als moord maakt men veelal niet het onderscheid, stel dat wij met zijn 3en het huis in gaan, en jij staat er naast en ik schiet, dan maken ze volgens mij niet het verschil. Echter als er weer helemaal geen schuldige kan worden aangewezen (bijvoorbeeld destijds bij de Nomad moorden in limburg), dan kunnen ze allemaal vrijuit gaan.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206199776
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 14:28 schreef raptorix het volgende:

[..]
Volgens mij kan dat in dit geval niet, maar bij zaken als moord maakt men veelal niet het onderscheid, stel dat wij met zijn 3en het huis in gaan, en jij staat er naast en ik schiet, dan maken ze volgens mij niet het verschil. Echter als er weer helemaal geen schuldige kan worden aangewezen (bijvoorbeeld destijds bij de Nomad moorden in limburg), dan kunnen ze allemaal vrijuit gaan.
Ah duidelijk! Ik word trouwens wel fucking moe van die Saskia Belleman, dat irritante politiek correcte gelul met domme twitteraars tussen de zaak door. :') Houd je bek en doe verslag. NIemand zit op die twitter reacties te wachten.
Ik krijg nog geld van je.
pi_206199793
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 14:38 schreef Rnie het volgende:

[..]
Ah duidelijk! Ik word trouwens wel fucking moe van die Saskia Belleman, dat irritante politiek correcte gelul met twitteraars tussen de zaak door. :') Houd je bek en doe verslag. NIemand zit op die twitter reacties te wachten.
Ja, vervelend gelul van haar inderdaad. Dat hele toontje van d'r ook. Omhoog gevallen huisvrouw.
pi_206199827
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 14:39 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, vervelend gelul van haar inderdaad. Dat hele toontje van d'r ook. Omhoog gevallen huisvrouw.
Vind zichzelf iets te interessant. Ik krijg bij haar altijd het idee dat ze soppend zit te twitteren, hoe heftiger de zaak hoe geiler ze het vind. :')
Ik krijg nog geld van je.
pi_206199834
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 14:42 schreef Rnie het volgende:

[..]
Vind zichzelf iets te interessant. Ik krijg bij haar altijd het idee dat ze soppend zit te twitteren, hoe heftiger de zaak hoe geiler ze het vind. :')
Snap ook niet dat ze steeds aan mag schuiven bij praatprogramma's e.d. Daardoor krijgt ze het wat te hoog in d'r bol.

Prima dat ze twittert als ze in de zaal zit. Iemand moet dat doen en leuk om te volgen, maar dat irritante gelul en hoogdoenerij van d'r kan wel achterwege blijven. :r
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 14:44:25 #149
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_206199845
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 14:02 schreef Frutsel het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]
Belleman godin
pi_206199867
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 14:42 schreef Rnie het volgende:

[..]
Vind zichzelf iets te interessant. Ik krijg bij haar altijd het idee dat ze soppend zit te twitteren, hoe heftiger de zaak hoe geiler ze het vind. :')
Dit is gewoon haar fulltime Job, daarnaast is Saskia gewoon een gerespecteerd Misdaadjournaliste, en mensen zouden juist dankbaar moeten zijn dat de telegraaf daar iemand fulltime opzet.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')