Das top, we leven serieus mee, het gaat ze lukken daar!quote:
Krijg nou wat! Ootje gespotquote:Ootje KatootjeFijn, Nederlands commentaar, we leven zo mee!
quote:Ootje KatootjeSlecht nieuws?
quote:Ootje KatootjeEn wat doen de mannen het goed! Respect
Ja en die kerels vallen stil.. is Rayan overleden?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
Krijg nou wat! Ootje gespot
tussen de duizenden comments die langskwamen
[..]
[..]
Nee toch. Ze zijn nog aan het graven.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja en die kerels vallen stil.. is Rayan overleden?
Is er ergens nog een Duitse/Franse/Engelse/ Nederlandse stream?quote:
Dan kunnen ze beter niet haasten iig.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 01:04 schreef ootjekatootje het volgende:
Rayan heeft gegeten en gedronken, ze stuiten nu op een steenlaag dus vandaar overleg. Maar het jochie leeft en reageert. Positieve berichten.
Doe maar, de berichten zijn goed, en ze zijn met velen daar. Laatste berichten zijn dat Rayan gegeten en gedronken heeft. Das heel goed nieuws.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 01:04 schreef Salina het volgende:
#PrayforRayan
Nou ik ga toch slapen, morgen weer werken. Hoop dat het arme jochie levend en wel uit de put haalt wordt vannacht.
Die commentaren staat van alles tussen. Was eerder ook al 7, 3, 2, en 1 meter. Allemaal op hetzelfde moment. Volgens mij was dat vanmiddag. Die weten net zoveel als wij.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 01:06 schreef Mammietje het volgende:
2 meter nog las ik net tussen de commentaren.
[..]
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 01:08 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die commentaren staat van alles tussen. Was eerder ook al 7, 3, 2, en 1 meter. Allemaal op hetzelfde moment. Volgens mij was dat vanmiddag. Die weten net zoveel als wij.
Aha, gelukkig. Ik had op zoiets gehoopt. Daarom zei ik eerder al iets over een speurhont. Die zou in die horizontale gang wel van pas kunnen komen misschien.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 01:08 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Fase nr. 3: De operatie bestaat uit het graven van een horizontale opening tussen het gat en de put om het kind te bergen.
Deze operaties zullen de hele nacht duren.
#Rayan #SaveRayan
[ afbeelding ]
https://twitter.com/EnassMedia/status/1489348167636332546
Ziet er best spannend uit, die horizontale doorgang. Met deze grond.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 01:08 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Fase nr. 3: De operatie bestaat uit het graven van een horizontale opening tussen het gat en de put om het kind te bergen.
Deze operaties zullen de hele nacht duren.
#Rayan #SaveRayan
[ afbeelding ]
https://twitter.com/EnassMedia/status/1489348167636332546
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |