Is Kudus eigenlijk weer fit?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:53 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Lekker rust geven. Hopelijk komt Benfica uit niet in gevaar.
Volgens mij nog niet helemaal, maar het zal nooit lang duren. Wil hem ook wel graag weer aan het werk zien ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is Kudus eigenlijk weer fit?
Hoop hem toch wel weer een paar potjes te zien spelen zodat hij zich weer kan herpakken.
Give the title to them!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:38 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Vooral jammer dat we nu niet meer wekelijks dat Calimerogejammer modern aanhoren.
Ja ik niet. Hij haalt er allemaal zaken bij die er niets mee te maken willen hebben en hij vindt dat hij gestraft wordt? Barca wilde de 2e linksback van Ajax huren die bijna uit zijn contract loopt en dan moest Ajax ook nog een deel van zijn salaris betalen. Kom op zeg, donder op met je pleurisclub. Naast het feit dat hij daar ook gewoon op het bankje had gezeten, met zijn 'lievelingetjes van de trainer'. Op je plek staat één van de beste spelers, lul.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:53 schreef Intint het volgende:
Redelijk begrijpelijke reactie vind ik eigenlijk.
Niet helemaal, prima gozer verder hoor en als Barca met een bod was gekomen ook een ander verhaal, maar huur waarom zou je dat als club doen en dan zelf halsoverkop op zoek moeten naar een linksback?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:53 schreef Intint het volgende:
Redelijk begrijpelijke reactie vind ik eigenlijk.
Het is gewoon zijn werk.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:56 schreef over_hedge het volgende:
Hij vind het kut dat die niet naar barca mocht. Maar zegt wel alles te blijven geven. Door goede relatie met de supporters. Prima toch.
Dus? Mag die zijn werkgever nog wel kut vinden.. Zolang hij gewoon zijn best doet mag die vinden wat die wilt.quote:
Tuurlijk, maar dan mag ik hem wel een zeikerd vinden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dus? Mag die zijn werkgever nog wel kut vinden.. Zolang hij gewoon zijn best doet mag die vinden wat die wilt.
Ja dat mag. En dan mag ik jou een zeiker vinden voor hem een zeikerd te vindenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan mag ik hem wel een zeikerd vinden.
Dus dan vind ik het niet zo'n prestatie dat hij zijn best doet.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dus? Mag die zijn werkgever nog wel kut vinden.. Zolang hij gewoon zijn best doet mag die vinden wat die wilt.
Beter gewoon boos zijn op Barca die te gierig is om je te kopen. Of boos zijn op je zaakwaarnemer die er al jaren niks van bakt. Of boos zijn op jezelf voor het verliezen van je basisplaats. Of blij zijn dat je het CL avontuur de komende maanden nog mag meemaken. Zeikerd.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
Nico is razend en witheet. Gewoon werken voor je geld.
[ twitter ]
Robben die naar PSV ging mede doordat beenhakker niet wist dat het Arjen is, en niet Arjanquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Beenhakker deed toen echt gewoon zelf de deals enzo?Kan me daar helemaal niets bij voorstellen als TD. Veel slap lullen, weinig inhoud.
Maar ik geloof je, jij bent de expert wat betreft die periode. Werden die namen die jij noemt voor lage bedragen gehaald?
TheEuropeanLadquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
Nico is razend en witheet. Gewoon werken voor je geld.
[ twitter ]
En Robbens moeder aansprak met "wijffie"quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Robben die naar PSV ging mede doordat beenhakker niet wist dat het Arjen is, en niet Arjan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |