Whehe I know, maar ik zag net dat het over Vikings ging en ik zat te zoeken naar een gifje van The Ancient One die ik zou kunnen gebruiken!quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Neuh. FS is aan me gewaagd. Stiekem vind ik dat heerlijk. En zo niet pak ik de knoflook. Het is allemaal vrij simpel hoor
I know!quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Zijn rol was precies zoals geschreven in het boek.
De discussie van nu is iets anders dacht ik, maar dat heb ik niet gevolgd
Goede acteur ook, hij heeft in meer grote films gespeeld.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:34 schreef drakin het volgende:
[..]
zelfde trucje als ze met lotr deden, Gimli is eigenlijk de langste acteur van allemaal
Is dat Grutte Pier?quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:37 schreef ToT het volgende:
Ook wel leuk over een Nederlandse reus als acteur.
Hij zou Willow eens moeten zienquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
I know!
En tjah, hij vindt het niet woke dat er dwergen gebruikt worden in een oud sprookje, en zeker niet als ze "in een grot leven", wat niet eens klopt!
Willow.quote:
Ik vind dan dat daarentegen sneeuwwitje ook door een donkere actrice moet worden gespeeld.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
I know!
En tjah, hij vindt het niet woke dat er dwergen gebruikt worden in een oud sprookje, en zeker niet als ze "in een grot leven", wat niet eens klopt!
quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:45 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik vind dan dat daarentegen sneeuwwitje ook door een donkere actrice moet worden gespeeld.
1 van mijn favo filmsquote:
Sneeuwitje zou een latina worden.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:46 schreef ToT het volgende:
Ik vind eerder dat de dwerggen vervangen moeten worden door een stel negers, en Sneeuwwitje voor een blondine.
Als het inderdaad niet in een grot mag afspelen, dan maar ergens op een groot wit bankstel.
Gimli is de acteur rechts.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:34 schreef drakin het volgende:
[..]
zelfde trucje als ze met lotr deden, Gimli is eigenlijk de langste acteur van allemaal
Een latina in ieder geval:quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Serieus? Maar met dezelfde titel? Ik was uiteraard maar sarcastisch.
Speelde hij in die Indiana filmquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gimli is de acteur rechts.
[ afbeelding ]
You know you like mequote:Op woensdag 2 februari 2022 19:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Neuh. FS is aan me gewaagd. Stiekem vind ik dat heerlijk. En zo niet pak ik de knoflook. Het is allemaal vrij simpel hoor
Ja een aquariumbewoner had het er ook al over.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
het is vandaag 02-02-2022
even dat jullie het weten
Maar (je moet zo voorzichtig zijn met wat je zegt tegenwoordig) het hele concept achter SNEEUWwitje is toch juist dat ze zo wit is? Met gitzwart haar, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Een latina in ieder geval:
[ afbeelding ]
Het lijkt mij welquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Maar (je moet zo voorzichtig zijn met wat je zegt tegenwoordig) het hele concept achter SNEEUWwitje is toch juist dat ze zo wit is? Met gitzwart haar, dat dan weer wel.
Ja ach, zeemeerminnen heb je tegenwoordig ook al in alle mogelijke rassen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Maar (je moet zo voorzichtig zijn met wat je zegt tegenwoordig) het hele concept achter SNEEUWwitje is toch juist dat ze zo wit is? Met gitzwart haar, dat dan weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |