abonnement Unibet Coolblue
pi_203483509
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 08:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, filmpjes van mensen die door Covid neervallen -> hoax!
Filmpjes van mensen die tijdens sporten neervallen -> vaccinatieschade!
Je stelt niet teleur. Altijd in de weerstand.

Het moet uitgezocht worden. Of het nou door covid of de vaccinaties komt. Er lijkt een flinke stijging te zijn in bepaalde groepen ziektes. Als dat door covid komt en we laten dat uitrazen met als gevolg dat er later allemaal onvoorziene ziektes uit voortkomen is dat ook een probleem.

10% extra kanker gevallen is een hoop. Uitgestelde zorg zou zorgen voor dezelfde aantallen in fases die verder gevorderd zijn, niet een toename.

Vraagtekens. Zoveel vraagtekens. Doe nog geen stellige uitspraken, maar vermoedens worden wel steeds sterker.
pi_203483608
Als blijkt dat het virus een airborne HIV is, wat zich ook presenteert als een verkoudheid/griep in het begin en pas later ontwikkelt tot AIDS hebben we ook een probleem over een paar jaar.
pi_203483628
quote:
9s.gif Op donderdag 3 februari 2022 08:45 schreef _I het volgende:

[..]
Je stelt niet teleur. Altijd in de weerstand.

Het moet uitgezocht worden. Of het nou door covid of de vaccinaties komt. Er lijkt een flinke stijging te zijn in bepaalde groepen ziektes. Als dat door covid komt en we laten dat uitrazen met als gevolg dat er later allemaal onvoorziene ziektes uit voortkomen is dat ook een probleem.

10% extra kanker gevallen is een hoop. Uitgestelde zorg zou zorgen voor dezelfde aantallen in fases die verder gevorderd zijn, niet een toename.

Vraagtekens. Zoveel vraagtekens. Doe nog geen stellige uitspraken, maar vermoedens worden wel steeds sterker.
Het moet zeker worden uitgezocht.
10% meer kanker diagnoses kan bijvoorbeeld komen door de uitgestelde zorg in 2020. Dus dat mensen met symptomen daarmee in 2020 niet naar een arts zijn gegaan.


Grap is wel dat het onmiddellijk aan vaccins wordt gelinkt in de twitterberichten.
En dat is wel een beetje de rode draad momenteel door BNW: elke schade door covid is een hoax, terwijl elke schade die opgemerkt wordt veroorzaakt wordt door het vaccin..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203483633
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 08:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, filmpjes van mensen die door Covid neervallen -> hoax!
Filmpjes van mensen die tijdens sporten neervallen -> vaccinatieschade!
Tja dat krijg je als het vaccin dezelfde kwalen veroorzaakt als de ziekte waartegen het zogezegd beschermt :?

Vaccinatie werkt ^O^
:')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203483654
quote:
2s.gif Op donderdag 3 februari 2022 08:59 schreef _I het volgende:
Als blijkt dat het virus een airborne HIV is, wat zich ook presenteert als een verkoudheid/griep in het begin en pas later ontwikkelt tot AIDS hebben we ook een probleem over een paar jaar.
Hja, gevolgen op de langere termijn.
Da's ook zoiets, veel willen het vaccin niet omdat ze niet weten wat de gevolgen op langere termijn zijn.
Maar Covid heeft zeker weten geen gevolgen op langere termijn, ondanks long covid etc.
Ik heb op BNW wel eens aangegeven dat ik nog steeds gezondheidsschade heb van Covid.
Dat werd onmiddellijk neergesabeld. Het was onmogelijk dat er een link zou zijn tussen mijn klachten en covid..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203483678
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 09:02 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Tja dat krijg je als het vaccin dezelfde kwalen veroorzaakt als de ziekte waartegen het zogezegd beschermt :?
Maar dan suggereer je nu dat mensen wel degelijk in elkaar zijn gezakt door covid...

quote:
Vaccinatie werkt ^O^
:')
Yup, alleen niet voldoende en met Omikron is het vaccin niet meer relevant voor het overgrote deel van de bevolking...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203483791
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 09:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het moet zeker worden uitgezocht.
10% meer kanker diagnoses kan bijvoorbeeld komen door de uitgestelde zorg in 2020. Dus dat mensen met symptomen daarmee in 2020 niet naar een arts zijn gegaan.


Grap is wel dat het onmiddellijk aan vaccins wordt gelinkt in de twitterberichten.
En dat is wel een beetje de rode draad momenteel door BNW: elke schade door covid is een hoax, terwijl elke schade die opgemerkt wordt veroorzaakt wordt door het vaccin..
Nee, je begrijpt het niet. Of wil het niet begrijpen, dat kan ook.

Er mogen geen vragen worden gesteld. Censuur is enorm, heb nog nooit zoveel gesprekken over desinformatie gehoord.

Elke keer als er data goed onderzocht wordt, blijkt dat de data waar alles op gestuurd wordt fout is. Er komen berichten boven dat er een soort handjeklap wordt gespeeld over 2G, waarbij informatie wordt achtergehouden of verkeerd wordt voorgespiegeld.

Veel landen slaan als een blad aan een boom om en trekken alle maatregelen in. En ook hier blijkt uit stukken dat de maatregelen vooral samenhangen met bereidwilligheid en niet zozeer het effect, want dat blijkt elke keer nihil (lockdowns, avondklok).

Wij weten niet of het aan de vaccinaties ligt, maar zolang er een zweem van geheimzinnigheid en vage afspraken achter zit, die niet openbaar gemaakt mogen worden, is het het veiligst om alle zaken toe te wijzen aan de vaccinaties. Laat ze maar bewijzen dat het niet zo is.

Er wordt nu te gemakkelijk gezegd dat alles komt door covid, alsof het een paraplu is waar we alle problemen aan kunnen ophangen. Maar de zorg was daarvoor al een probleem, de vergrijzing zal stijgen en er is niemand bijgekomen in de zorg, alleen weggegaan.

We rollen van 3-weken naar 3-weken, onder leiding van een OMT die werkt met foute modellen en zeer vergaande maatregelen, die de samenleving veel geld en kostbare levensjaren kosten.

Als er dingen gebeuren die niet door de beugel kunnen onder de noemer covid, dan moet dat zsm boven tafel komen. En gezien de tendens in de wereld waarbij alles ineens van het slot gaat, ondanks enorme aantallen positieve testen, zegt mij dat er iets niet klopt.

En dat gevoel wordt voorlopig groter bij alles wat er gebeurt, zeker niet kleiner.
pi_203483848
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 09:05 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hja, gevolgen op de langere termijn.
Da's ook zoiets, veel willen het vaccin niet omdat ze niet weten wat de gevolgen op langere termijn zijn.
Maar Covid heeft zeker weten geen gevolgen op langere termijn, ondanks long covid etc.
Ik heb op BNW wel eens aangegeven dat ik nog steeds gezondheidsschade heb van Covid.
Dat werd onmiddellijk neergesabeld. Het was onmogelijk dat er een link zou zijn tussen mijn klachten en covid..
Er zal iemand wat gezegd hebben, dat is niet heel BNW. Je kan het ook overdrijven.

Heb hier met Greys een heel gesprek gevoerd over long covid en dat het goed onderzocht moest worden. Zitten mensen al bijna 2 jaar thuis en wat er over gepubliceerd was, is deels dat het psychosomatisch is.

In het begin waren er mensen die zeiden dat er onderdelen van het virus overeenkwamen met het HIV-virus. Dat ben ik nooit vergeten, vandaar dat ik er altijd naar op zoek ben. Maar het vaccin is gemaakt n.a.v. het eiwit met diezelfde HIV structuur.

Dat ik het virus krijg, is onvermijdelijk, maar het vaccin heb ik een keuze in. Heb bij beide dus het idee dat het voor problemen gaat zorgen, maar over de een heb ik controle.
pi_203483884
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 09:07 schreef Wantie het volgende:

Maar dan suggereer je nu dat mensen wel degelijk in elkaar zijn gezakt door covid...
Nee ik gebruik jullie waanzin redenering ...

quote:
Yup, alleen niet voldoende
lol en hoeveel onvoldoende ?

dus ik ben gezond
weinig kans op covid
dus weinig kans op myocarditis
ik moet me laten prikken
waardoor ik ineens toch wel meer risico op myocarditis krijg
:? :M
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203484158
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2022 09:19 schreef _I het volgende:

[..]
Nee, je begrijpt het niet. Of wil het niet begrijpen, dat kan ook.

Er mogen geen vragen worden gesteld. Censuur is enorm, heb nog nooit zoveel gesprekken over desinformatie gehoord.
Er mogen best vragen worden gesteld.
Maar wat ik al aangaf, in de twitterberichten wordt het geframed als vaccinatieschade. Tja, dan slaat natuurlijk de discussie dicht.

quote:
Elke keer als er data goed onderzocht wordt, blijkt dat de data waar alles op gestuurd wordt fout is. Er komen berichten boven dat er een soort handjeklap wordt gespeeld over 2G, waarbij informatie wordt achtergehouden of verkeerd wordt voorgespiegeld.

Veel landen slaan als een blad aan een boom om en trekken alle maatregelen in. En ook hier blijkt uit stukken dat de maatregelen vooral samenhangen met bereidwilligheid en niet zozeer het effect, want dat blijkt elke keer nihil (lockdowns, avondklok).
Ben ik niet met je eens.
Nu met Omikron blijkt dat de zorg niet meer wordt overbelast, waardoor landen eindelijk het einde van de pandemie verwachten en de maatregelen stop zetten.

Nederland is helaas dit keer te angstig, in tegenstelling tot afgelopen najaar, toen we iets te kordaat waren in het afschalen.


quote:
Wij weten niet of het aan de vaccinaties ligt, maar zolang er een zweem van geheimzinnigheid en vage afspraken achter zit, die niet openbaar gemaakt mogen worden, is het het veiligst om alle zaken toe te wijzen aan de vaccinaties. Laat ze maar bewijzen dat het niet zo is.
Dat is ook te gemakkelijk.
Bijvoorbeeld tijdje geleden werd hier een onderzoek geplaatst waarbij sporters die covid hebben gehad werden gevolgd, en bin die groep werd een stijging in het aantal hartproblemen geconstateerd..
Dat bericht werd geframed als een dekmantel om vaccinatieschade te verhullen...


quote:
Er wordt nu te gemakkelijk gezegd dat alles komt door covid, alsof het een paraplu is waar we alle problemen aan kunnen ophangen. Maar de zorg was daarvoor al een probleem, de vergrijzing zal stijgen en er is niemand bijgekomen in de zorg, alleen weggegaan.
Er zijn wel mensen bijgekomen, alleen is de uitstroom groter.
Verder is er over de gehele linie een personeelstekort. Heel veel sectoren kunnen niet aan voldoende gekwalificeerd personeel komen. Dus het is een illusie dat een tekort aan zorgpersoneel op korte termijn kan worden opgelost. Daar zal de nodige tijd overheen gaan.


quote:
We rollen van 3-weken naar 3-weken, onder leiding van een OMT die werkt met foute modellen en zeer vergaande maatregelen, die de samenleving veel geld en kostbare levensjaren kosten.

Als er dingen gebeuren die niet door de beugel kunnen onder de noemer covid, dan moet dat zsm boven tafel komen. En gezien de tendens in de wereld waarbij alles ineens van het slot gaat, ondanks enorme aantallen positieve testen, zegt mij dat er iets niet klopt.

En dat gevoel wordt voorlopig groter bij alles wat er gebeurt, zeker niet kleiner.
Ik zie dat anders, we zitten wereldwijd in een situatie die geen precedent kent in de moderne geschiedenis, en waarbij overheden grip proberen te krijgen op een ongrijpbaar virus, en daarbij onder andere kiezen voor maatregelen die meer schade aanbrengen dan dat het oplost.
En uiteindelijk lijkt het zich vanzelf op te lossen doordat het virus gemuteerd is naar een heel milde variant.

Als alles achter de rug is kunnen we gaan uitzoeken wat wel zinvol was en wat niet, en welke schade het directe gevolg is van het virus en welke van de maatregelen en behandelingen tegen het virus, en daar lessen uit trekken.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 3 februari 2022 @ 09:55:03 #161
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203484161
https://www.nu.nl/coronav(...)wel-geen-effect.html

Het effect van het 3G-beleid op de corona-epidemie is momenteel dermate beperkt dat het in principe afgeschaft zou kunnen worden. Dat zeggen epidemiologen en Niek Mouter, auteur van het recente onderzoek van de TU Delft, in gesprek met NU.nl. Andere maatregelen zouden het gat dat 3G achterlaat kunnen opvangen.

Wat betekenen het 3G-, 2G- en 1G-beleid?
Bij een 3G-beleid kan je gebruikmaken van voorzieningen als je gevaccineerd, genezen of negatief getest bent.
Bij een 2G-beleid geldt dat je alleen naar binnen mag als je gevaccineerd of genezen bent.
Bij een 1G-beleid moeten zowel gevaccineerden als ongevaccineerden zich overal preventief laten testen.
In het onderzoek over 1G, 2G en 3G schreef Mouter dat het effect van 2G en 3G een stuk kleiner is geworden door de omikronvariant.

Ook hangt de effectiviteit sterk af van de mate van de immuniteit van de bevolking. Zo is de effectiviteit van 2G en 3G groter als de groep ongevaccineerden die COVID-19 nog niet heeft doorgemaakt, groter is. Bovendien is het aantal besmettingen de afgelopen weken door het dak gegaan, waardoor veel mensen natuurlijke bescherming opbouwen.

Mouter vindt dan ook dat de discussie gevoerd kan worden of de maatregel nog wel proportioneel is. Hij doet zelf geen uitspraken over of de regel volgens hem moet worden afgeschaft, "maar het effect is een stuk kleiner geworden. Ik ben blij dat de discussie nu gevoerd kan worden".
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 3 februari 2022 @ 09:55:49 #162
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203484174
https://www.geenstijl.nl/5163376/honk/

3G werkt niet. 2G werkt ook niet. Ze QR-codes hebben nauwelijks effect op besmettingscijfers. Erger nog: ze geven een vals gevoel van veiligheid, omdat gevaccineerde en geboosterde poppetjes ook besmet kunnen zijn en hun besmetting kunnen doorgeven aan andere gevaccineerde en geboosterde poppetjes. De vaccins werken wel, want gevaccineerde en geboosterde poppetjes lopen significant minder risico om ernstig ziek te worden of in het ziekenhuis te belanden. Vooral poppetjes boven een bepaalde leeftijd en met een hoger BMI. Maar QR-codes beschermen nergens tegen. Coronatoegangsbewijzen zijn een sociologisch dwangmiddel om burgers bang te houden, een politiek middel van een doodsbange overheid en een geitenpaadje naar een Europese digitale identiteit. Wie dat laatste een "complottheorie" noemt, moet z'n kop uit het zand trekken, of uit z'n reedt, en RTFM. Hierboven hoor je zelfs de bekentenis van Jesse Klaver dat 2G een politiek ruilmiddel is in Den Haag. Jouw vrijheid is een onderhandelingsstrategie voor Mark Rutte en zijn trawanten. Pik je dat? Really?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203484243
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 09:28 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nee ik gebruik jullie waanzin redenering ...
Wie is jullie?


quote:
[..]
lol en hoeveel onvoldoende ?
Onvoldoende om besmetting tegen te gaan en ziekte bij iedereen te voorkomen, voldoende om ernstige ziekte te voorkomen.


quote:
dus ik ben gezond
weinig kans op covid
dus weinig kans op myocarditis
ik moet me laten prikken
waardoor ik ineens toch wel meer risico op myocarditis krijg
:? :M
Je hoeft je niet te laten prikken.
In principe is de kans op myocarditis bij iedereen lager door vaccinatie dan door Covid.

Verder lastige keuze als je bang bent voor myocarditis: wil je dat risico oplopen door een bewuste keuze, of door iets dat je overkomt?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203484317
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 10:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wie is jullie?
wie ben jij ?

quote:
Onvoldoende om besmetting tegen te gaan en ziekte bij iedereen te voorkomen, voldoende om ernstige ziekte te voorkomen.
besmetting tegen gaan :? denk het niet lol. Kijk naar de algemene besmettingscijfers misschien ? of ga je dat weer op de ongevaccineerden steken ?
Ernstige ziekte voorkomen ? gelukkig is myocarditis totaal niet ernstig

quote:
Je hoeft je niet te laten prikken.
In principe is de kans op myocarditis bij iedereen lager door vaccinatie dan door Covid.
euh nee ?
door vaccinatie krijg je er nog es risico op myocarditis bovenop, gratis en voor niets

quote:
Verder lastige keuze als je bang bent voor myocarditis: wil je dat risico oplopen door een bewuste keuze, of door iets dat je overkomt?
alleszins niet door iets dat men mij dwangmatig wil toedienen
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203484329
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 09:54 schreef Wantie het volgende:

Nu met Omikron blijkt dat de zorg niet meer wordt overbelast, waardoor landen eindelijk het einde van de pandemie verwachten en de maatregelen stop zetten.

maar vooral toch blijven prikken ?

EU to get 20 million extra Pfizer vaccine doses to fight Omicron
https://www.euractiv.com/(...)es-to-fight-omicron/
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 3 februari 2022 @ 10:11:00 #166
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203484340
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 09:05 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hja, gevolgen op de langere termijn.
Da's ook zoiets, veel willen het vaccin niet omdat ze niet weten wat de gevolgen op langere termijn zijn.
Maar Covid heeft zeker weten geen gevolgen op langere termijn, ondanks long covid etc.
Ik heb op BNW wel eens aangegeven dat ik nog steeds gezondheidsschade heb van Covid.
Dat werd onmiddellijk neergesabeld. Het was onmogelijk dat er een link zou zijn tussen mijn klachten en covid..
Er zijn wel degelijk een aantal issues gevonden met vaccins die vaccins zijn ook gelijk gestopt.

Bij die anderen waren de klachten duidelijk, en voor de rest is relatief simpel pak weg miljard mensen zonder issues.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203484351
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2022 09:23 schreef _I het volgende:

[..]
Er zal iemand wat gezegd hebben, dat is niet heel BNW. Je kan het ook overdrijven.

Heb hier met Greys een heel gesprek gevoerd over long covid en dat het goed onderzocht moest worden. Zitten mensen al bijna 2 jaar thuis en wat er over gepubliceerd was, is deels dat het psychosomatisch is.

In het begin waren er mensen die zeiden dat er onderdelen van het virus overeenkwamen met het HIV-virus. Dat ben ik nooit vergeten, vandaar dat ik er altijd naar op zoek ben. Maar het vaccin is gemaakt n.a.v. het eiwit met diezelfde HIV structuur.

Dat ik het virus krijg, is onvermijdelijk, maar het vaccin heb ik een keuze in. Heb bij beide dus het idee dat het voor problemen gaat zorgen, maar over de een heb ik controle.
Wat HIV vs covid betreft, net als hiv, maar ook mazelen, valt covid je immuuncellen aan.
Verschil met hiv is dat covid ook andere cellen aanpakt en dat het amper muteert en bovendien een heftige immuunrespons triggered. Veel symptomen van Covid komen door de immuunreactie.

HIV richt zich vrijwel alleen op immuuncellen, geeft amper een immuunrespons, je wordt daardoor niet ziek van HIV, hooguit de eerste paar dagen, en HIV muteert zo snel dat je immuunsysteem steeds achter loopt op het bestrijden van hiv.

Bij covid zie je dat allemaal niet. Het immuunsysteem reageert heftig, en overwint op een gegeven moment het virus, waarna dat uit je systeem verdwijnt en ook niet meer verschijnt in tests.

Dus een gevolg op langere termijn van gezondheidsschade zoals bij HIV is niet te verwachten.

Terugkomend op mazelen, deze kan tot 5 jaar na infectie tot de dood leiden door hersenschade, als het virus de kans heeft gekregen zich daar te nestelen.

Er zijn dus ook andere manieren waarop het virus op langere termijn schade kan aanrichten.

Verder mogelijke gevolgen van schade aan organen, zenuwstelsel, etc.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203484380
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 10:11 schreef theguyver het volgende:

[..]
Er zijn wel degelijk een aantal issues gevonden met vaccins die vaccins zijn ook gelijk gestopt.

Bij die anderen waren de klachten duidelijk, en voor de rest is relatief simpel pak weg miljard mensen zonder issues.
Gestopt omdat er vaccins beschikbaar zijn met minder bijwerkingen.
Er zijn geen vaccins uit productie gehaald vanwege issues.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203484408
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 10:08 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
maar vooral toch blijven prikken ?

EU to get 20 million extra Pfizer vaccine doses to fight Omicron
https://www.euractiv.com/(...)es-to-fight-omicron/
Ja, er is een categorie die daar wel degelijk baat bij heeft.
Alleen kun je je afvragen of het wel zinvol is dat iedereen een booster krijgt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 3 februari 2022 @ 10:17:11 #170
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203484429
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 10:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
Gestopt omdat er vaccins beschikbaar zijn met minder bijwerkingen.
Er zijn geen vaccins uit productie gehaald vanwege issues.
In Nederland niet maar er was een in Denemarken waarbij mensen met een bepaalde ziekte er issues mee hadden, een klein aantal werd ziek en 1 persoon was overleden uit mijn hoofd.

https://www.volkskrant.nl/cs-bb852861

Dit was pakweg een jaar geleden.


Voor de rest hadden we allang veel meer opnamens moeten zien na alle lange termijn issues waarmee men hier mensen mee bang loopt te maken.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203484460
Grappig bericht wat langs kwam:


Oostenrijk 🇦🇹 stelt de vaccinatieplicht uit tot april in plaats van februari
- Duitsland 🇩🇪 laat het idee vallen
- Spanje 🇪🇸 wil vertrouwen op natuurlijke immuniteit, Covid classificeren als een griep.
- In Engeland 🏴 het leven wordt weer normaal, zonder pas en zonder maskers
-In Denemarken 🇩🇰 vervallen alle maatregelen.
- In Tsjechie 🇨🇿 wordt het idee van een vaccinatieverplichting afgeschaft
- De WHO staat tegen herhaalde boosterdoses
-De WHO is tegen een reis verplichting met 2G binnen Europa.
- Israel 🇮🇱 verplicht geen vierde dosis meer, te veel weigeren.
- In Quebec wordt de 3de dosis niet meer aanbevolen voor mensen ouder dan 70 jaar omdat de bijwerkingen te veel en te groot zijn.
- Zwitserland 🇨🇭 roept het “begin van het einde” van de pandemie met de variant Omicron;
- BOSNIE-HERZEGOVINA 🇧🇦 WORDT HET EERSTE EUROPEES LAND OM ALLE VORM VAN COVID-PASPOORTEN TE WEIGEREN.
- Het Hooggerechtshof van de Verenigde Staten heeft zojuist het vaccinatie- of COVID-19-testbevel van president Joe Biden geblokkeerd voor grote bedrijven. Een beleid dat de conservatieve rechters als een ongepaste belasting op het leven en de gezondheid van veel Amerikanen beschouwen
- China 🇨🇳 en Rusland 🇷🇺 hebben een vaccin ontwikkeld, een klassiek vaccin en geen gentherapie, reden waarom hun vaccin wordt geweigerd door de Franse staat.
- India 🇮🇳 heeft Covid-19 onder controle gebracht door de vaccinatie te stoppen en gratis een medicinale behandelingskit (inclusief ivermectine) uit te delen.

»En NEDERLAND probeert nog steeds aan de massa om vaccinatie op te dwingen en de vaccinatiepas op te leggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2022 10:21:26 ]
pi_203484487
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 10:07 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
wie ben jij ?
[..]
Ik ben 1 persoon, 'jullie' suggereert dat ik met meerdere ben. Wie zijn die anderen?


quote:
besmetting tegen gaan :? denk het niet lol. Kijk naar de algemene besmettingscijfers misschien ? of ga je dat weer op de ongevaccineerden steken ?
Welk deel van het woord 'onvoldoende' begreep je niet?


quote:
Ernstige ziekte voorkomen ?
Ja, je weet wel, ziekenhuisopname, IC..

quote:
gelukkig is myocarditis totaal niet ernstig
Je bent er kennelijk doodsbang voor.

Maar je hoort toch niet tot de categorie kwetsbaren?
Want daar gaat het om bij het voorkomen van ernstige ziekte.


quote:
[..]
euh nee ?
door vaccinatie krijg je er nog es risico op myocarditis bovenop, gratis en voor niets
[..]
Dat risico was er al door Covid.
En dat risico verlaag je met vaccinatie.

De vraag is in jouw geval meer in hoeverre beide elkaar wegstrepen.

quote:
alleszins niet door iets dat men mij dwangmatig wil toedienen
Dus als het geheel vrijblijvend was had je vaccinatie wel overwogen?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203484508
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 10:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wie is jullie?

Vreemde vraag van iemand die zelf niets anders dan generaliseren doet.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203484533
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 10:17 schreef theguyver het volgende:

[..]
In Nederland niet maar er was een in Denemarken waarbij mensen met een bepaalde ziekte er issues mee hadden, een klein aantal werd ziek en 1 persoon was overleden uit mijn hoofd.

https://www.volkskrant.nl/cs-bb852861

Dit was pakweg een jaar geleden.


Voor de rest hadden we allang veel meer opnamens moeten zien na alle lange termijn issues waarmee men hier mensen mee bang loopt te maken.
Denemarken liep wel voorop, maar met de kanttekening dat ze de luxe hebben om voor een ander vaccin te kiezen.
En ook in Nederland zijn 3 vaccins aan banden gelegd. Alleen pfizer is hier geschikt voor iedereen, de rest voor alleen een specifieke groep, of helemaal niet meer.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203484540
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2022 10:22 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Vreemde vraag van iemand die zelf niets anders dan generaliseren doet.
Dus het was gewoon een sneer.
Helder!
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')