SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Your beauty never ever scared me.
Dat was zeker een heel gekloot? Hoelang ben je er mee bezig geweest?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
@:Recce
Dit is na die ene tutorial
Denk zo'n 1.5 uurquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was zeker een heel gekloot? Hoelang ben je er mee bezig geweest?
Ah, lekker bezig geweest dus.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk zo'n 1.5 uur
heb em ook nog met cycles gerenderd. Dat duurde wat lang![]()
[ afbeelding ]
Goede preventieve werking.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:18 schreef Recce het volgende:
Voorlopig maar even extra voorzichtig zijn:
[ twitter ]
geloof 1024? maar dat zegt mij allemaal niets eigenlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, lekker bezig geweest dus.
Op hoeveel samples had je cycles staan? En als je een goede videokaart hebt, is daarmee renderen sneller, maar dat moet je wel aanzetten in de preferences.
wie is datquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:19 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, had je al gelezen dat Tikkie Tinus waarschijnlijk corona heeft? Hij ging er zelfs mee naar het ziekenhuis!
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Hoe hoger, hoe langer het renderen duurt, maar hoe mooier het wordt (minder ruis etc.)quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof 1024? maar dat zegt mij allemaal niets eigenlijk
"Wat een geil broekje heb je aan"quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:18 schreef Recce het volgende:
Voorlopig maar even extra voorzichtig zijn:
[ twitter ]
ja maar ken die hoofdrol spelers niet echt bij naam :pquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ken je Tinus niet?Jij volgt die coronademonstraties toch ook wel eens?
[ afbeelding ]
Schande! Tikkie Tinus was een vriend van een FOK!-er trouwens, Superbadeendje. Tinus had een paar jaar geleden al in scene gezet dat-ie een poederbrief had gekregen omdat-ie voor Zwarte Piet is. Dat nieuws heeft-ie toen via die badeend op de frontpage van FOK! weten te krijgen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ken die hoofdrol spelers niet echt bij naam :p
Heb je een snotneus of een kriebelkeel blijf dan drie dagen op bed met beschuitjes met kaas, thee en een stapel Suske en Wiskes, kijk ik heb de pandemie opgelostquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:27 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Testen heeft niet heel veel zin meer zo. Je kunt ook gewoon tegen iedereen die zich wil laten testen zeggen dat ze corona hebben, dan zit je er niet ver naast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |