abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203453440

[info]Let op: we zijn allemaal bekend met de hete hangijzers omtrent het onderwerp ''corona'', discussies zijn pittig en lopen soms ook lichtelijk uit de hand. Dat is tot daar aan toe; persoonlijke vetes tolereren we absoluut niet en daar is dan ook een zero tolerance beleid op van toepassing.

Dit betekent dat we veel sneller zullen overgaan op een forumspecifieke ban voor COR. COR is een relatief druk forum en natuurlijk een actueel onderwerp. Het is voor newbies en oldies alike geen uitnodiging om mee te posten als er louter gekissebis tussen een klein groepje users te lezen is. Als je de neiging voelt om op de persoon te spelen of een sneer uit te delen, is het ook een heel goede optie om iemand te negeren.[/info]

Vragen over je eigen gezondheid: huisarts of GGD
Andere vragen: 0800-1351 (08:00-22:00)
Twijfel je over de vaccinatie, bel de De Vaccinatie Twijfeltelefoon: 088-7555777

Bij klachten, blijf thuis, en laat je testen!
Om een afspraak te maken voor een Coronatest bel je tussen 08:00 en 20:00 met 0800-1202.
Je kunt ook online een afspraak maken voor een Coronatest via https://coronatest.nl/, hier heb je wel een DigiD voor nodig.

Afspraak maken kan via www.coronatest.nl , www.coronavaccinatie-afspraak.nl of telefoonnummer 0800-7070.

SPOILER: Helpen?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hont
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Linkjes voor informatie
SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)
SPOILER: Informatie over dagcijfers
SPOILER: Varianten waaronder Omicron
SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatus
SPOILER: Gedragsregels in dit topic:
pi_203453444
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 22:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Carnaval is toch 40 dagen voor Pasen. Nu ga je carnaval na Pasen vieren vanwege corona.
Kun je prima in mei vieren joh, het regent namelijk altijd in februari volgens Beau

Al 50 jaar is half Brabant en Limburg een paar dagen snotterig na de carnaval, maar nu is het in een keer een probleem omdat de oorzaak corona is ipv een griep of verkoudheidsvirus, terwijl de impact op de ziekenhuizen niet significant anders meer is door Omikron.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203453445
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 22:49 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Je kan alleen maar van het OMT af, door ze volledig buitenspel te zetten in de besluitvorming.

Het wachten wie de eerste stap zet.
Tja, maar wie? Kuipers gaat dat niet doen. Rutte ook niet.
pi_203453450
Beslissing over 2 weken over carnaval zin in, wordt lachen met de wereldvreemdheid van Rutte.
- verwijderd door admin -
pi_203453459
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 22:51 schreef groenen het volgende:
Beslissing over 2 weken over carnaval zin in, wordt lachen met de wereldvreemdheid van Rutte.
En dan begint carnaval 2 weken erna. Sloop je 't niet sowieso al door zo lang die onzekerheid erin te houden?
pi_203453460
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 22:42 schreef chratnox het volgende: Anderen ook Beau aan 't kijken? Ik vind het heel bijzonder dat Koopmans en Kolen eigenlijk voorstellen om langzaam en met beperkingen open te gaan, ook voor de langere termijn terwijl heel veel landen om ons heen overal mee kappen. Hoe kan dit?
Ze praat precies hetzelfde als haar karakter. Zeurderig eentonig nazaal gejank. Geen enkel grijntje kritiek op pure hypotheses die zij hopen om vooral relevant te blijven. Laatste minuut kwam de aap uit de mouw: reclame voor geld te werven om vooral weer een adviesorgaan op te zetten. Maar we hebben dit niet nodig. En niemand in de studio die vroeg: 'waarom eigenlijk nodig als het enkel een verkouwdheidje op gaat wekken?'
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_203453461
quote:
Ook wel weer lekker laf vooruit geschoven, wat moet je nu als kroeg toch aan voorbereiding doen :')
pi_203453466
quote:
Carnaval in kleine groepjes vieren
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 31 januari 2022 @ 22:54:44 #9
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_203453478
Beau maakt zichzelf en de show compleet en totaal belachelijk :') :') :') :') :')
  maandag 31 januari 2022 @ 22:55:34 #10
14505 OProg
A Life in Music
pi_203453485
Het is en blijft natuurlijk ‘bijzonder’. Of eigenlijk gewoon bizar dat we in dit land voor zo ongeveer alles commissies, gekozen partijen en overheden en weet ik het wat hebben.

En dat er nu een stel figuren als Koopmans met een OMT dat er zelf nogal is gaan geloven denkt dat ze mandaat hebben om de maatschappij maar even aan te gaan passen. En dat die mensen daar ook nog een podium voor krijgen.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 31 januari 2022 @ 22:55:49 #11
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_203453486
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 22:52 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ook wel weer lekker laf vooruit geschoven, wat moet je nu als kroeg toch aan voorbereiding doen :')
Ze laten evenementen ook podia bouwen, dus verbaas je nergens over net dit short term action kabinet.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_203453489
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 22:50 schreef chratnox het volgende:

[..]
Tja, maar wie? Kuipers gaat dat niet doen. Rutte ook niet.
Hoop stiekem een beetje op een coup door 1e / 2e kamer door verlenging tijdelijke wet niet meer goed te keuren.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_203453491
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 22:52 schreef chratnox het volgende:

[..]
En dan begint carnaval 2 weken erna. Sloop je 't niet sowieso al door zo lang die onzekerheid erin te houden?
Ja da's precies wat ze doen nu, geen kroeg kan er op plannen nu... en dan hopen ze denk ik dat veel mensen dan maar thuisblijven... :')
pi_203453492
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2022 22:54 schreef RedFever007 het volgende:
Beau maakt zichzelf en de show compleet en totaal belachelijk :') :') :') :') :')
ik kijk het niet.
pi_203453493
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 22:52 schreef chratnox het volgende:

[..]
Is het BNW als ik denk dat dat ook misschien een beetje de bedoeling is? Als je tot het allerlaatste moment wacht met uitsluitsel zullen er minder geneigd zijn om nu voorbereidingen/investeringen te doen en bijft het (in theorie althans) sowieso kleiner.
pi_203453507
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 22:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Is het BNW als ik denk dat dat ook misschien een beetje de bedoeling is? Als je tot het allerlaatste moment wacht met uitsluitsel zullen er minder geneigd zijn om nu voorbereidingen/investeringen te doen en bijft het (in theorie althans) sowieso kleiner.
Ik denk dat het in elk geval door een aantal hoofden is gegaan.
pi_203453510
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 22:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ze doen al 23 maanden niet anders. 2 voor 12 alsnog de boel afblazen of verbieden.
Nog steeds woest over festivalzomer 2021.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  maandag 31 januari 2022 @ 22:59:16 #18
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_203453514
Uitstekende TT @Oriente :)
pi_203453516
Wel carnaval maar kroeg en cultuur dicht om 10uur is natuurlijk lachwekkend. Al zie ik het nog gebeuren ook.

Veel respect voor Koopmans en co, maar er is niet voor niks duidelijk onderscheid tussen wetenschap - beleidsvorming - politieke beslissingen. De lange termijn opties in stuk met oa Gommers en Putters laat wel alles door elkaar lopen. Met steeds de focus op een zwart scenario.
Hierdoor is het onduidelijk wat wetenschappelijke aannames zijn en waar de keuzemogelijkheden zitten.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_203453518
quote:

[..]
nee, het is pure faal, onterecht in een lockdown, maar niet willen toegeven, dus langzaam open over de rug van ondernemers. een parlementaire enquête is niet genoeg meer.
pi_203453537
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 22:59 schreef Scrummie het volgende:
Uitstekende TT @:Oriente :)
Bedankt maat, zo tijdens de arm curls door. :)
  maandag 31 januari 2022 @ 23:03:38 #22
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_203453548
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 22:59 schreef Scrummie het volgende:
Uitstekende TT @:Oriente :)
Jep.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_203453586
twitter

Wat een kwal is die Kuipers! Bah!
pi_203453600
Volgens mij zijn ze in Canada een beetje helemaal klaar met Trudeau.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')