abonnement Unibet Coolblue
pi_203459201
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 14:38 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
En dit is niet trollen.

Nee grafieken laten zien waardoor de kans groter is dat het bearish is i.p.v. bullish dat is trollen.

En op de man spelen en stomme memes posten dat is dan geen trollen.
Grafieken zeggen helemaal niets over de toekomst, het is niet meer dan de huidige koers t.o.v. die van eerdere momenten.
pi_203459225
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 14:39 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Werkt alleen als je de coins die je vasthoudt door de bearmarket wel weer opnieuw omhoog gaan. Dat vraagt om jaren geduld. Ik zou het met Avax of Solana bijvoorbeeld niet durven. Dikke kans dat die dood zijn volgende bullrun. Zit je in BTC of ETH dan is het al veiliger.

Verder is het niet helemaal waar wat je zegt. Want als je verkocht had rond de piek en weer inkoopt nadat het 80% gedaald is, heb je dus meer fiat om je pf uit te breiden tegen betere prijzen.
Ja achteraf is altijd makkelijk lullen. Als je zus en zo had gedaan was je rijk. Maar niemand kan zoiets op voorhand voorspellen. Al gooi je er honderden grafieken tegenaan of doe je nog zoveel onderzoek naar je projecten. Niemand kan in de toekomst kijken.
pi_203459241
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 14:43 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Ja achteraf is altijd makkelijk lullen. Als je zus en zo had gedaan was je rijk. Maar niemand kan zoiets op voorhand voorspellen. Al gooi je er honderden grafieken tegenaan of doe je nog zoveel onderzoek naar je projecten. Niemand kan in de toekomst kijken.
Als hij echt "verstand" had gehad van grafieken lezen, dan had hij z'n crypto niet op het hoogtepunt gekocht en nu niet op virtueel verlies gestaan ;)
  dinsdag 1 februari 2022 @ 14:46:16 #129
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203459254
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 14:43 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Ja achteraf is altijd makkelijk lullen. Als je zus en zo had gedaan was je rijk. Maar niemand kan zoiets op voorhand voorspellen. Al gooi je er honderden grafieken tegenaan of doe je nog zoveel onderzoek naar je projecten. Niemand kan in de toekomst kijken.
Dat kan dus wel. Je kan naar het verleden kijken. Wat de top coins waren in de vorige cycle en wat daar nu van terecht is gekomen. Als je echt tot volgende cycle piek vast wilt houden dan moeten die coins nog wel meedoen volgende cycle.

Je kan ook zien dat na elke cycle bitcoin met 80% naar beneden stort. Dus waarom dit keer niet? "Omdat het niet zo is". Maar waarom niet vraag ik je? Het is elke keer zo. Waarom nu niet? Geef een reden en niet gewoon "dat het niet zo is" want daar heb je niks aan.
Man of Steal.
  dinsdag 1 februari 2022 @ 14:48:09 #130
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203459271
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 14:45 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Als hij echt "verstand" had gehad van grafieken lezen, dan had hij z'n crypto niet op het hoogtepunt gekocht en nu niet op virtueel verlies gestaan ;)
VERKOCHT, niet gekocht.
Man of Steal.
  dinsdag 1 februari 2022 @ 14:49:23 #131
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203459276
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 14:46 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Dat kan dus wel.
Dus je zegt dat je op basis van het verleden de toekomst kan voorspellen? Maar nee, je bent écht niet aan het trollen hoor. Heus!
Huilen dan.
  dinsdag 1 februari 2022 @ 14:50:25 #132
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203459288
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 14:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dus je zegt dat je op basis van het verleden de toekomst kan voorspellen? Maar nee, je bent echt niet aan het trollen hoor. Heus!
Hij zegt dat je niet kan voorspellen dat sommige coins niet meer meedoen volgende cycle. Ik zeg dat kan dus wel. Je kan op coinmarketcap alles terugzien.
Man of Steal.
  dinsdag 1 februari 2022 @ 14:56:08 #133
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203459344
Heb ff twee uit de top #10 gepaktvan 4 jaar geleden:
quote:
04 februari 2018
rank #7 NEO was $107.45
rank #4 BCH was $1165.38

1 februari 2022
rank #65 NEO is $19.98
rank $28 BCH is nu $288.04
Dus ja... HODL heeft niet altijd zin. Tenzij je goeie coins pakt die weer meedoen zoals BTC en ETH. Maar niet alles wordt weer meer waard na volgende cycle.

Je moet dus niet denken dat als je Avax en Sol door de bearmarket houdt dat die volgend jaar weer minimaal ¤140 en ¤220 waard worden. Kan wel, maar ik zou eieren kiezen voor m'n geld en gewoon BTC en ETH hodlen als je zo nodig wilt hodlen.
Man of Steal.
pi_203459357
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 14:50 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Hij zegt dat je niet kan voorspellen dat sommige coins niet meer meedoen volgende cycle. Ik zeg dat kan dus wel. Je kan op coinmarketcap alles terugzien.
huh dat zeg ik helemaal niet ?

Ik zeg dat het me weinig kan schelen als mijn huidige pf met 80% verdampt omdat ik pas net begonnen ben en er niet diep in zit. Mocht dat gebeuren geeft dat weer nieuwe kansen.
  dinsdag 1 februari 2022 @ 14:58:39 #135
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203459371
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 14:57 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
huh dat zeg ik helemaal niet ?

Ik zeg dat het me weinig kan schelen als mijn huidige pf met 80% verdampt omdat ik pas net begonnen ben en er niet diep in zit. Mocht dat gebeuren geeft dat weer nieuwe kansen.
Nou dat zeg je dus wel als je dat bericht quote met dat antwoord.
Man of Steal.
pi_203459403
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 14:58 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Nou dat zeg je dus wel als je dat bericht quote met dat antwoord.
Oke man
pi_203459512
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 14:48 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
VERKOCHT, niet gekocht.
Is al deze drama dan alleen maar om topic na topic te melden dat je op "het juist moment" verkocht hebt en iedereen die in crypto zit uit te lachen? Of wat is je doel?
  dinsdag 1 februari 2022 @ 15:19:56 #138
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_203459575
Was ik maar zo snel van begrip geweest

Dan had ik dit vanaf de Bahama's gepost
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_203460019
Even topic door genomen.

Over beren en stieren.

Alles is anders sinds dat
Banken in gestapt zijn.
Beurs usa crypto handelt
Land die crypto al betaalmiddel ziet
Rijkste familie van Amerika btc wilt.
Europa die een digitale coin ontwikkeld.
Europa digitale wallet.
China die er uit is gestapt als positief
Farmers naar schone maar ook welkome zijn in landen met energie.

Niks is meer te vergelijken wat in de verleden is gebeurt , omdat er totale anderen speelveld is ontworpen.

En daarom investeren in crypto is juist nu verstandige voordat je te laat bent
En dat is als je lange toekomst gaat kijken.

Nadelen is er ook.
De banken en de beurs waar de speelveld met zeer groot vermogen veel invloed hebben op de markt.
Anderen kant ze willen geen beurs crash dus de beurs kan in paniek verkoop gesloten worden.
Een van de voordelen als het gereguleerd is.


Ook hij vertelt al dat een crypto winter niet meer zomaar zal gaan komen.
Zal het zeker even bekijken voor je op mijn woorden gaat reageren.
Aangezien alle wat ik nu schrijft hij ook verword.

pi_203460683
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 14:33 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Je kan moeilijk stellen dat je erg rustig overkomt, ik was net je post historie aan het teruglezen en er straalt veel frustratie en confrontatie uit.

Ga even rustig wat anders doen en laat crypto voor dit moment voor wat het is.
Het komt wel goed.
Wat is de volgende safemoon niffo
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_203461301
quote:
Hello,

Thank you for your interest in Coinbase. Our primary goal is to make digital currency safe and secure for our customers. Coinbase is a regulated Money Services Business under FinCEN (FinCEN.gov), and as part of achieving this goal, we are legally obligated to implement regulatory compliance mechanisms.

Upon careful review, we believe your account has engaged in prohibited use in violation of our Terms of Service and we regret to inform you that we can no longer provide you with access to our service. We respectfully request that you follow the on-screen instructions presented when you sign in to your Coinbase account to send any remaining balance offsite to an external address.

If you are currently enrolled in USD Coin rewards, you may want to wait up to 40 days before withdrawing funds to ensure you have received all eligible reward payouts. You will not be able to access these funds after account closure.

Should you have any questions or need assistance, please let us know and we'll be happy to help.

Respectfully,

Coinbase Customer Support
Meer mensen deze email gehad vanmiddag? Hij zag er weer vrij raar uit en ik dacht eerst dat het spam was, maar blijkt toch echt te zijn aangezien ik niet meer op mn Trade page kan komen, enkel nog kan withdrawen....
Ik weet overigens niet wat ik fout heb gedaan en ben al 5 jaar trouwe klant. Half jaar terug nog een succesvolle verificatie afgerond.

En nog belangrijker: weten jullie nog goede alternatieven waar ik een nieuw account kan openen? Heb verder enkel Kraken en Bitstamp maar zou er graag nog eentje bij nemen....welke sites zijn redelijk snel in de set-up?

[ Bericht 3% gewijzigd door ThijsTH op 01-02-2022 18:04:00 ]
pi_203461764
Smerige bulltrap
blablablabla
  dinsdag 1 februari 2022 @ 18:52:53 #143
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_203462057
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 17:46 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Meer mensen deze email gehad vanmiddag? Hij zag er weer vrij raar uit en ik dacht eerst dat het spam was, maar blijkt toch echt te zijn aangezien ik niet meer op mn Trade page kan komen, enkel nog kan withdrawen....
Ik weet overigens niet wat ik fout heb gedaan en ben al 5 jaar trouwe klant. Half jaar terug nog een succesvolle verificatie afgerond.

En nog belangrijker: weten jullie nog goede alternatieven waar ik een nieuw account kan openen? Heb verder enkel Kraken en Bitstamp maar zou er graag nog eentje bij nemen....welke sites zijn redelijk snel in de set-up?
Crypto.com

Wel ff opletten. Je hebt de app, de exchange en de defi wallet.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_203462262
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 17:46 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Meer mensen deze email gehad vanmiddag? Hij zag er weer vrij raar uit en ik dacht eerst dat het spam was, maar blijkt toch echt te zijn aangezien ik niet meer op mn Trade page kan komen, enkel nog kan withdrawen....
Ik weet overigens niet wat ik fout heb gedaan en ben al 5 jaar trouwe klant. Half jaar terug nog een succesvolle verificatie afgerond.

En nog belangrijker: weten jullie nog goede alternatieven waar ik een nieuw account kan openen? Heb verder enkel Kraken en Bitstamp maar zou er graag nog eentje bij nemen....welke sites zijn redelijk snel in de set-up?
Nee maar ik ga het wel in de gaten houden.

Bitvavo kan je ook nemen .
Is een Nederlandse versie .
Staking gaat automatisch .
Zo krijg ik Ada en btc en eth gewoon elke week % bij geschreven als ik hodl.
pi_203463433
Ik heb met de eerste releases van de plannen van metapolis, het metaverse project van zilliqa, en na het ruim inlezen op de overige aankondigingen voor 2022, gisteravond maar eens aan 4 cijfers aan ZIL gekocht op het grootste dieptepunt van ZIL sinds een jaar. SAND en ADA was al afgelopen week bijgekocht en mn chiliz zitten ook, miniem, rustig weer op de weg naar boven.

Wel mn grootste gok ever, in euro's dan, maar no guts no glory, heb hier wel dat voorgevoel bij, yolo, en met deze prijzen nu zie ik wel kansen.

En voor enkele doemdenkers hier over de afgelopen maand: who can't stand the heat, stay out of the kitchen. Als je altijd maar op veilig speelt, of het andere uiterste: gewoon gokt, word je nooit miljonair. Lees je gewoon eerst fatsoenlijk in voordat je iets koopt. Een avond Youtube filmpjes kijken van zelfbenoemde cryptoguru's vallen hier niet onder. (Is wel vermakelijk). En leg nooit geld in wat je niet kan missen.

[ Bericht 9% gewijzigd door tvdleur op 01-02-2022 20:22:11 ]
  dinsdag 1 februari 2022 @ 20:19:35 #146
62913 Blik
The one and Only!
pi_203463628
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 17:46 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Meer mensen deze email gehad vanmiddag? Hij zag er weer vrij raar uit en ik dacht eerst dat het spam was, maar blijkt toch echt te zijn aangezien ik niet meer op mn Trade page kan komen, enkel nog kan withdrawen....
Ik weet overigens niet wat ik fout heb gedaan en ben al 5 jaar trouwe klant. Half jaar terug nog een succesvolle verificatie afgerond.

En nog belangrijker: weten jullie nog goede alternatieven waar ik een nieuw account kan openen? Heb verder enkel Kraken en Bitstamp maar zou er graag nog eentje bij nemen....welke sites zijn redelijk snel in de set-up?
Crypto.com, en direct de creditcard aanvragen met cashback. Ik heb wel een referral voor je, krijg je direct 25 dollar cashback ;)
pi_203464407
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 19:06 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Nee maar ik ga het wel in de gaten houden.

Bitvavo kan je ook nemen .
Is een Nederlandse versie .
Staking gaat automatisch .
Zo krijg ik Ada en btc en eth gewoon elke week % bij geschreven als ik hodl.
BTC en ETH maar 1%

Ik heb die twee nu bij CoinLoan staan voor 5,2%
pi_203464876
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 21:06 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
BTC en ETH maar 1%

Ik heb die twee nu bij CoinLoan staan voor 5,2%
Houd zo veel mogelijk in mijn eigen beheer
De btc bij bitvavo is maar wat wissel geld wat er staat .
Op binance krijg 5% .
Bij coinbase krijg je geen zak
Maar ik ben geen echte hodl ik verkoop ook rustige en koop weer bij.
Dat levert meer op dan alleen maar hodl.
Een van de reden dat mijn verlies steeds minder aan het worden is omdat ik gewoon door handelt .
Gooi rustige ook alle coins over naar een anderen toe maar dat zijn vaak shitcoins waar ik het mee doet.

Op die manier heb ik maar 15% in de min staan bij coinbase .
Had ik gehold was zeker in de 40% in de min gegaan.


Rijk worden of winst maken is pakken van de kansen die je ziet.
Maar de valkuil is de hebberigheid die het kan opwekken.
Daarom handel alleen met geld wat je kan missen.
pi_203465297
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 21:06 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
BTC en ETH maar 1%

Ik heb die twee nu bij CoinLoan staan voor 5,2%
5,2% maar. Ik heb o.a een veilige farm die 100% APR aan coins genereerd en als je het compound nog veel meer.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203465406
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 21:31 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Houd zo veel mogelijk in mijn eigen beheer
De btc bij bitvavo is maar wat wissel geld wat er staat .
Op binance krijg 5% .
Bij coinbase krijg je geen zak
Maar ik ben geen echte hodl ik verkoop ook rustige en koop weer bij.
Dat levert meer op dan alleen maar hodl.
Een van de reden dat mijn verlies steeds minder aan het worden is omdat ik gewoon door handelt .
Gooi rustige ook alle coins over naar een anderen toe maar dat zijn vaak shitcoins waar ik het mee doet.

Op die manier heb ik maar 15% in de min staan bij coinbase .
Had ik gehold was zeker in de 40% in de min gegaan.


Rijk worden of winst maken is pakken van de kansen die je ziet.
Maar de valkuil is de hebberigheid die het kan opwekken.
Daarom handel alleen met geld wat je kan missen.
Eigen beheer en kopen en verkopen lijkt me een rare combinatie.

Bij CoinLoan kun je ook gewoon snel bij je munten als je wil verkopen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')