SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Maar stiekem ga je voor jezelf hè?quote:Op zondag 30 januari 2022 10:21 schreef dud0r het volgende:
Wat gaan we doen vandaag vriendjes en vriendinnetjes?
Ik ga straks naar het Klimbos met de kleine
Ga je nog langs de oude Joodse begraafplaats die m'n moeder ooit nachtmerries heeft bezorgd?quote:Op zondag 30 januari 2022 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, koffie op. Even naar de wc en aan de wandel
Heb eraf 70km opzitten.quote:Op zondag 30 januari 2022 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, koffie op. Even naar de wc en aan de wandel
Dat is wel een beetje vroeg voor de zondag.quote:Op zondag 30 januari 2022 11:38 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Wil jij je grote rotbek dichthouden?quote:Op zondag 30 januari 2022 11:38 schreef Haags het volgende:
Maar ik ga brunchenquote:Op zondag 30 januari 2022 11:38 schreef Haags het volgende:
bon appétit copainquote:Op zondag 30 januari 2022 11:38 schreef Haags het volgende:
Wel a la Sheldon?quote:Op zondag 30 januari 2022 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, dus. Vier overhemden besteld bij de C&A. Eentje te klein, allemaal lange mouwen![]()
Nou ja, lange mouwen blijken eigenlijk best heel erg fijn te zijn dezer dagen. Die kleine maar in de kringloopbak gestoptGeen zin om moeilijk te doen met terugsturen en wegbrengen. Kan beter iemand anders lol van hebben.
Nu de afwas doen
ben nog aan het ontbijtenquote:Op zondag 30 januari 2022 11:38 schreef Haags het volgende:
Kom je wat tekort Los? Je komt ietwat gefrustreerd overquote:Op zondag 30 januari 2022 11:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wil jij je grote rotbek dichthouden?
Dankje, had hongerquote:Op zondag 30 januari 2022 11:38 schreef Haags het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |