ik heb heerlijk Indiaas eten opquote:Op zondag 30 januari 2022 00:15 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom ook net binnenvallen.
perfect restaurant in Den Haagquote:
Dag buuf!quote:Op zondag 30 januari 2022 00:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Ik zit hier met de buuf te bieren en we komen er net achter dat dat vorige nummer uit haar geboortejaar is
* Gast_op_Afstand_GOA Weet niet of hij zich daardoor juist oud of jong voelt
doe buufje de groetenquote:Op zondag 30 januari 2022 00:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Ik zit hier met de buuf te bieren en we komen er net achter dat dat vorige nummer uit haar geboortejaar is
* Gast_op_Afstand_GOA Weet niet of hij zich daardoor juist oud of jong voelt
Hoelang duurt het dan voordat je eten hebt?quote:Op zondag 30 januari 2022 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
perfect restaurant in Den Haag
Ze hebben 1 nadeel
ze zijn echt vreselijk SLOOM
duurde al 20 minuten voordat ze de bestellingen kwamen opnemen.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:20 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Hoelang duurt het dan voordat je eten hebt?
Maar als het heel erg de moeite waard is, dan zou ik het wachten er wel voor over hebben.
Ja voor pubers duurt het dan wel wat lang. Maar fijn dat het wachten beloond werd.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
duurde al 20 minuten voordat ze de bestellingen kwamen opnemen.
Voorgerecht na een dik uur
Hoofdgerecht was daarna wel redelijk rap
Ik kan dat prima wachten, maar pubers worden nogal irritant dan
Maar we wisten het vantevoren, waren er paar jaar terug al eens geweest
maar het eten maakt het wachten meer dan goed
They will not devide us!quote:Op zondag 30 januari 2022 00:24 schreef Koen66 het volgende:
weer geen QR controle in het restaurant trouwens, heb het vaker niet dan wel lijkt het
Steeds minderquote:Op zondag 30 januari 2022 00:26 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ach wat scheelt het dan. Niet veel toch.
Waarschijnlijk gaat men er vanuit dat men een QR code heeft want anders kom je er niet in , bij reserverenquote:Op zondag 30 januari 2022 00:24 schreef Koen66 het volgende:
weer geen QR controle in het restaurant trouwens, heb het vaker niet dan wel lijkt het
quote:Op zondag 30 januari 2022 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat men er vanuit dat men een QR code heeft want anders kom je er niet in
naan brood was echt heerlijkquote:Op zondag 30 januari 2022 00:37 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Lekker hoor. Krijg weer trek. Naan brood is altijd zo lekker erbij en dan met een curry.
< Wakker en levenloosquote:Op zondag 30 januari 2022 00:40 schreef Koen66 het volgende:
is iedereen verder alof hebben ze opeens een leven?
Die is net gevluchtquote:Op zondag 30 januari 2022 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
terwijjl je lekker met buurvrouwtje zit?
dat laatste wordt ietwat lastig nu denk ikquote:Op zondag 30 januari 2022 00:44 schreef Aoibhin het volgende:
Nu heb ik zin in wijn en naanbrood en in uit eten gaan
quote:Op zondag 30 januari 2022 00:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Shii en Ik tellen niet mee?![]()
Ik ook.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:44 schreef Aoibhin het volgende:
verder = iedereen behalve degenen die er zijn hequote:Op zondag 30 januari 2022 00:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Shii en Ik tellen niet mee?![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 00:44 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op zondag 30 januari 2022 00:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
"I Live along the Creatures of the Night! "
quote:
Speciaal voor jou dan:quote:
Uhuquote:Op zondag 30 januari 2022 00:49 schreef Domnivoor het volgende:
De horeca hier in de binnenstad is “dicht”
ahhhh d8 dat het dezelfde locatie wasquote:Op zondag 30 januari 2022 00:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
[ afbeelding ]
Neequote:Op zondag 30 januari 2022 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahhhh d8 dat het dezelfde locatie was
Koeneloenquote:Op zondag 30 januari 2022 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat laatste wordt ietwat lastig nu denk ik
Jobidingetje![]()
Ik herken volgens mij!quote:
Jaquote:
Ik vind die schillen ook altijd zo fijn om aan te likkenquote:Op zondag 30 januari 2022 00:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
- Aflikken
- Uitzuigen
- Kraken
- Knabbelen
- Spugen
- Repeat
Domnivoor in 40+ / Vandaag 40 jaar geleden...quote:
40 Jaar??quote:Op zondag 30 januari 2022 01:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Domnivoor in 40+ / Vandaag 40 jaar geleden...
Slaap lekker maat!quote:Op zondag 30 januari 2022 01:08 schreef Domnivoor het volgende:
Ik duik mijn bed in. Veel plezier nog
quote:Op zondag 30 januari 2022 01:08 schreef Domnivoor het volgende:
Niet nodig, ik gedraag me gewoon zoquote:Op zondag 30 januari 2022 01:08 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Misschien bestaat er een verjongingsdrankje.
quote:Op zondag 30 januari 2022 00:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
- Aflikken
- Uitzuigen
- Kraken
- Knabbelen
- Spugen
- Repeat
quote:Op zondag 30 januari 2022 00:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
KoeneloenEigenlijk sliep ik, maar ik werd wakker
quote:Op zondag 30 januari 2022 01:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet nodig, ik gedraag me gewoon zo
ja dat begreep ik zelfs destijds al nietquote:Op zondag 30 januari 2022 01:09 schreef chufi het volgende:
Romina was lekker ... ik vond altijd wat ze met die kleine moest
quote:Op zondag 30 januari 2022 01:08 schreef Domnivoor het volgende:
trustequote:Op zondag 30 januari 2022 01:08 schreef Domnivoor het volgende:
Puur collega's mag ik hopen....! Toch... ?quote:Op zondag 30 januari 2022 01:09 schreef chufi het volgende:
Ja maar zo dacht ik vroeger nog nietquote:Op zondag 30 januari 2022 01:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Puur collega's mag ik hopen....! Toch... ?
nope waren jaren getrouwdquote:Op zondag 30 januari 2022 01:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Puur collega's mag ik hopen....! Toch... ?
quote:Op zondag 30 januari 2022 01:09 schreef chufi het volgende:
Het gaat niet altijd om de lengte.quote:Op zondag 30 januari 2022 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja dat begreep ik zelfs destijds al niet
hue hue huequote:Op zondag 30 januari 2022 01:12 schreef -Shii- het volgende:
[..]
[..]
Het gaat niet altijd om de lengte.
klopt, kan me herinneren dat mijn ma dat ook riep destijdsquote:Op zondag 30 januari 2022 01:16 schreef chufi het volgende:
Zij was de dochter van een icoon van vroeger Tyrone Power , toen een bekende Amerikaanse actuer
Ik heb het van Google ... al eens eerder opgezochtquote:Op zondag 30 januari 2022 01:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, kan me herinneren dat mijn ma dat ook riep destijds
truste kerelquote:Op zondag 30 januari 2022 01:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik wens u allen de droom der dromen
Welterusten.quote:Op zondag 30 januari 2022 01:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik wens u allen de droom der dromen
Zit je hier moederziel alleen.quote:
Hey GGquote:
Ben je gewoon thuis of ben je op een klus?quote:
Lekker thuisquote:Op zondag 30 januari 2022 08:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ben je gewoon thuis of ben je op een klus?
Heerlijk. Koffie, Netflix, en niksen...quote:
Ja beetje in huis rommelen en big brother kijkenquote:Op zondag 30 januari 2022 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heerlijk. Koffie, Netflix, en niksen...
Niet te veel, sporten en wat omklooien, nog wat was draaien enzo.quote:Op zondag 30 januari 2022 08:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ja beetje in huis rommelen en big brother kijken
Vanmiddag even bij m'n ouders langs.
Jij nog plannen vandaag?
Een powernap is wel lekker op z'n tijd.quote:
Een storm denk ik.quote:
Bananenzwem ze!quote:
Zag er net ook op de schuur zitten hier. En op m'n werk zit er ook 1 in mijn teamquote:Op zondag 30 januari 2022 12:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toch nog een koppeltje Merels gespot
kijkquote:Op zondag 30 januari 2022 13:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zag er net ook op de schuur zitten hier. En op m'n werk zit er ook 1 in mijn team
Nice ;Dquote:Op zondag 30 januari 2022 13:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De aanhouder wint!
[ afbeelding ]
Kraaien in hun pyjamaquote:Op zondag 30 januari 2022 13:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En nog een lucht orca
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op zondag 30 januari 2022 15:44 schreef engine het volgende:
Ook vogeltjes geteldEn, hoeveel vogeltjes heeft de kat geteld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vast heel veelquote:Op zondag 30 januari 2022 15:54 schreef cafca het volgende:
[..]
En, hoeveel vogeltjes heeft de kat geteld?
Eigenlijk heeft die kat dus zijn eigen veehouderij zoquote:Op zondag 30 januari 2022 16:02 schreef engine het volgende:
[..]
Vast heel veel![]()
Maar die hebben ook door dat hij in het hoekje van het balkon zit.
Die heb je heel dichtbij mogen filmen.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En nog een lucht orca
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 januari 2022 17:05 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zag net een gans met jongen, voor hoeveel telt dat?
Pecanquote:Op zondag 30 januari 2022 17:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer... die hele bak pecan caramel ijs was wat veel van het goede , burp.
quote:
Dat kan niet hč... als jij in de buurt van ijs komt... dan smelt het!quote:
Klinkt wel goedquote:Op zondag 30 januari 2022 17:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer... die hele bak pecan caramel ijs was wat veel van het goede , burp.
quote:Op zondag 30 januari 2022 17:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Dat kan niet hč... als jij in de buurt van ijs komt... dan smelt het!
quote:Op zondag 30 januari 2022 17:35 schreef Deisyy het volgende:
Nog twee plekjes over en dan twee dezelfde stukjes over hebben, dat klopt natuurlijk niet![]()
[ afbeelding ]
Dat is irri ! Je zult wel een foutje gemaakt hebbenquote:Op zondag 30 januari 2022 17:35 schreef Deisyy het volgende:
Nog twee plekjes over en dan twee dezelfde stukjes over hebben, dat klopt natuurlijk niet![]()
[ afbeelding ]
Terug naar de winkel ..quote:Op zondag 30 januari 2022 17:35 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad, de lichten gaan hier standaard aan als de zon onder gaat, maar toen was het helemaal nog niet schemerig.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:37 schreef marcb1974 het volgende:
Ondertussen begint het nu langzaam te schemeren. Het is duidelijk weer langer licht
Waardoor ik nu twee dezelfde stukjes over heb, neuhquote:Op zondag 30 januari 2022 17:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is irri ! Je zult wel een foutje gemaakt hebben
Ja fijnquote:Op zondag 30 januari 2022 17:37 schreef marcb1974 het volgende:
Ondertussen begint het nu langzaam te schemeren. Het is duidelijk weer langer licht
Bol.com, dus ik ga meteen naar de bron, Jumbo.quote:
Er zit niets anders op dan het Museumpleinquote:Op zondag 30 januari 2022 17:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bol.com, dus ik ga meteen naar de bron, Jumbo.
Als ik een onbevredigend antwoord krijg is dat inderdaad de volgende stap. Ga je mee?quote:Op zondag 30 januari 2022 17:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er zit niets anders op dan het Museumplein
quote:Op zondag 30 januari 2022 17:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik een onbevredigend antwoord krijg is dat inderdaad de volgende stap. Ga je mee? [ afbeelding ]
Tuurlijk wel.quote:
Gisteren weer eens een ridderfilm gaan kijken. Of, dat dacht ik.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Een echte ridder zal nooit een verzoek om hulp weigeren! En schaard zich onvermoeid aan je zijde in de strijd tegen het kwaad en foutieve stukjes !
Beetje jammer wel, dat ik dat moet uitleggen.
Dat zijn TV riddersquote:Op zondag 30 januari 2022 17:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gisteren weer eens een ridderfilm gaan kijken. Of, dat dacht ik.
Wat een ongelofelijke saaie vertoning was dat zeg
Dus of die ridders nou zo goed zijn?
Wees duidelijk dan, dan hoef ik er niet naar te radenquote:Op zondag 30 januari 2022 17:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Een echte ridder zal nooit een verzoek om hulp weigeren! En schaard zich onvermoeid aan je zijde in de strijd tegen het kwaad en foutieve stukjes !
Beetje jammer wel, dat ik dat moet uitleggen.
Je had niet moeten spijbelen met Jonkvrouw cursusquote:Op zondag 30 januari 2022 17:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wees duidelijk dan, dan hoef ik er niet naar te raden
wtf, klaag ze aanquote:Op zondag 30 januari 2022 17:35 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Klinkt goedquote:Op zondag 30 januari 2022 17:51 schreef Deisyy het volgende:
Wat eten we vandaag?
Hier babi ketjap, sajoerboontjes met gebakken banaan en zoetzure komkommer
Lunch vandaagquote:Op zondag 30 januari 2022 17:51 schreef Deisyy het volgende:
Wat eten we vandaag?
Hier babi ketjap, sajoerboontjes met gebakken banaan en zoetzure komkommer
Dat klinkt en ziet heerlijk!quote:Op zondag 30 januari 2022 18:00 schreef engine het volgende:
[..]
Lunch vandaagGisteravond nog kippendijen gemarineerd in yoghurt curry saus. Bladerdeeg gevuld met dat en jalapeno pepers en basillicum
![]()
[ afbeelding ]
En dadelijk nog een keer stokbrood met curry.
Wow, ziet er heerlijk uit!quote:Op zondag 30 januari 2022 18:00 schreef engine het volgende:
[..]
Lunch vandaagGisteravond nog kippendijen gemarineerd in yoghurt curry saus. Bladerdeeg gevuld met dat en jalapeno pepers en basillicum
![]()
[ afbeelding ]
Toen was ik op vakantiequote:Op zondag 30 januari 2022 17:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je had niet moeten spijbelen met Jonkvrouw cursus
Wow! Dit klinkt goed en ziet er heerlijk uitquote:Op zondag 30 januari 2022 18:00 schreef engine het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Nr 43!quote:
Dan zou de mayo idd wat vreemd zijnquote:Op zondag 30 januari 2022 18:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier is het Bami goreng met Sate bij de wijkchinees
Nr 43 moet je hebbenquote:Op zondag 30 januari 2022 18:28 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
![]()
restaurant waar ik wilde bestellen is dicht
nr 2 en 3 op de lijst ook
brace yourselfquote:Op zondag 30 januari 2022 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Corrie ! en de stormvloedkering gaat dicht
satesaus met mayo is anders een prima combi (zonder de bami en met friet dan)quote:Op zondag 30 januari 2022 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zou de mayo idd wat vreemd zijn
Patatje oorlog doe ik te vaak jaquote:Op zondag 30 januari 2022 18:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
satesaus met mayo is anders een prima combi (zonder de bami en met friet dan)
Met sambal en mayoquote:
Lekker bijtijds!quote:
Jij ook al?quote:Op zondag 30 januari 2022 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker bijtijds!![]()
Al denk ik dat ik er vanavond ook vroeg in lig, ik heb vannacht van half twee tot zeker 5 uur wakker gelegen.
Jij dus ookquote:
Ik lig weinig wakker in de nacht en zeker niet zo langquote:Op zondag 30 januari 2022 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij dus ook
Maar ik heb wel mijn boek uitgelezen
Dat is langquote:Op zondag 30 januari 2022 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker bijtijds!![]()
Al denk ik dat ik er vanavond ook vroeg in lig, ik heb vannacht van half twee tot zeker 5 uur wakker gelegen.
Ik moet op de fiets door een parkje heen met veel bomenquote:
Cheers!quote:
Ik heb er gelukkig ook niet vaak last van.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik lig weinig wakker in de nacht en zeker niet zo lang![]()
Wordt wel vaak wakker, maar val dan wel vrij snel weer in slaap.
Dat werkt alleen maar averechts, en nu kan ik straks een ander boek uitzoekenquote:Op zondag 30 januari 2022 19:11 schreef Domnivoor het volgende:
Ik lig ook wel eens wakker ‘s nachts. Maar ik lig er niet van wakker als dat een keer gebeurt.
Er is ook weinig te doen midden in de nacht, als je in bed ligtquote:Op zondag 30 januari 2022 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er gelukkig ook niet vaak last van.
Wat heb je gelezen?quote:Op zondag 30 januari 2022 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat werkt alleen maar averechts, en nu kan ik straks een ander boek uitzoeken
Om wat ik gisteren schreef over de blauwen vs zwarten? Had GOA toch een beetje gelijk?quote:Op zondag 30 januari 2022 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker bijtijds!![]()
Al die dingen nu jij er niet meer bent van Emily Spurr, over een tienjarig meisje van wie de moeder op een dag weggat en niet meer thuis komt en dat voor meer dan 40 dagen voor de buitenwereld weet te verbergen.quote:
Ja dat heeft er inderdaad wel diep in gehaktquote:Op zondag 30 januari 2022 19:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Om wat ik gisteren schreef over de blauwen vs zwarten? Had GOA toch een beetje gelijk?
Ja… Dat klinkt als een aangrijpend verhaalquote:Op zondag 30 januari 2022 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al die dingen nu jij er niet meer bent van Emily Spurr, over een tienjarig meisje van wie de moeder op een dag weggat en niet meer thuis komt en dat voor meer dan 40 dagen voor de buitenwereld weet te verbergen.
Ik heb een traantje gelaten en dat gebeurt niet vaak tijdens het lezen van een boek.
quote:Op zondag 30 januari 2022 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat heeft er inderdaad wel diep in gehakt
Dat was het en nog triester dan mijn beschrijving doet vermoeden, maar ook heel mooiquote:Op zondag 30 januari 2022 19:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja… Dat klinkt als een aangrijpend verhaal
Neem een goed boek mee.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]![]()
* SolidasRock gaat voor straf tussen half 2 en 5 uur wakker blijven.
Sterkte Deisyyquote:Op zondag 30 januari 2022 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat heeft er inderdaad wel diep in gehakt
ja, een dikke tak op je hoofd is niet fijnquote:Op zondag 30 januari 2022 19:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik moet op de fiets door een parkje heen met veel bomenWish me luck
Al ben ik ook mijn mail aan het verversen telkens in de hoop dat we bericht krijgen dat we thuis mogen werken
Dan helpt een booster ook nietquote:Op zondag 30 januari 2022 19:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, een dikke tak op je hoofd is niet fijn
Succes alvast! Kan je het parkje niet vermijden?quote:Op zondag 30 januari 2022 19:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik moet op de fiets door een parkje heen met veel bomenWish me luck
Al ben ik ook mijn mail aan het verversen telkens in de hoop dat we bericht krijgen dat we thuis mogen werken
Ik neem aan dat die covid test samenhangt met de 2 onderzoeken daarna..? Succes iigquote:Op zondag 30 januari 2022 19:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
Covid test op 14 februari om 15u30.
Slaapendoscopie op 16 februari.
Slaaponderzoek op 23 februari.
Iig met de slaapendoscopiequote:Op zondag 30 januari 2022 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die covid test samenhangt met de 2 onderzoeken daarna..? Succes iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |