SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Vakman pur sang
ik dm je wel mijn rekeningnummer,kan je je verdiensten overmaken naar mij, een goed doelquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:20 schreef bitterbal het volgende: [..] Dab is het tenminste nog voor een goed doel
K zal er over nadenkenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dm je wel mijn rekeningnummer,kan je je verdiensten overmaken naar mij, een goed doel
zei ze terwijl ze elk weekend in de skilift zitquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:23 schreef kwiwi het volgende:
Fles is goed bezigIk heb 0,0 vakantieplannen.
ik hoop eigenlijk nog wel een vliegtuigje te pakken eigenlijk dit jaar.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:23 schreef kwiwi het volgende:
Ik ook matig.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:23 schreef kwiwi het volgende:
wel min. 2,5cm en dat triggert mn nies reflexquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, dat ding hoeft er niet 10 cm in![]()
Maar ik zou hem met omikron in de keel doen overigens.
Ja dat is voor mij gewoon weekend, geen vakantiequote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
zei ze terwijl ze elk weekend in de skilift zit
Dan zou ik eens iets aan je neusharen gaan doenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
wel min. 2,5cm en dat triggert mn nies reflex
Toch al iets. Maar wel matig dat er niet gewoon een datum voor zo'n weekend geprikt wordtquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ook matig.
Een weekend met maten, die maar geen datum prikken
Een Griekse villa in april die maar onzeker blijft (bij anderen) door Covid
Gelukkig wel een villa geboekt in Frankrijk in de Cote dazur.
20 februari al een treinenrondje door Duitsland en 21-24 april de grote PTA Treinentopic Nieuwjaarsronde. Eindelijk weer dingen om naar uit te kijkenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:23 schreef kwiwi het volgende:
Wat staat er voor April op het programma? Ook naar het buitenland dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
20 februari al een treinenrondje door Duitsland en 21-24 april de grote PTA Treinentopic Nieuwjaarsronde. Eindelijk weer dingen om naar uit te kijken![]()
Ja naar Denemarken gaan we, lang weekendquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat staat er voor April op het programma? Ook naar het buitenland dan?
die zijn normaal dus hoef ik niks aan te doen, geen niesreflex is heel vreemdquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan zou ik eens iets aan je neusharen gaan doen
Leukquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja naar Denemarken gaan we, lang weekend
Ik nies ook bij elk kriebeltje.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]
die zijn normaal dus hoef ik niks aan te doen, geen niesreflex is heel vreemd
Nee net thuis. Zit op de wcquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Broek op de enkels en in een portiekje hurken dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |