idd ja, dan liever zoiets wat Giel Beelen had. Weinig poespas eromheen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zonder show zullen er minder mensen kijken. Alles voor de kijkcijfers.
Persoonlijk heb ik er nooit interesse in gehad.
Was. Maar de toekomst lijkt rooskleurig.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Misschien is ze binnenkort jarig en komt vast de toekomst uit checken
Positiviteit, daar houden we van hierquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Was. Maar de toekomst lijkt rooskleurig.
En uitgeteld met de vogeltjes? Heb je de merel ook gezien?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Positiviteit, daar houden we van hier
Welcome to the future!
Hier, als ik uit m'n raam kijk, een hemelsblauwe achtergrond bij de Toren.quote:
De Merelquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En uitgeteld met de vogeltjes? Heb je de merel ook gezien?
https://nos.nl/artikel/24(...)is-de-merel-gebleven
Zangvogels kunnen geen vogelgriep krijgen las ik toch?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De Merel![]()
Helaas heb ik die al een tijdje niet gezien.
In de herfst had ik er hier nog wel een paar, maar nu je het zegt.. kan me de laatste maand niet herinneren er eentje gezien of gehoord te hebben.
Twee jaar geleden was hij ook al opvallend afwezig, maar afgelopen zomer had ik een paartje hier in de tuin dus had weer hoop!
Ben ondertussen wel erg benieuwd naar de uitslag van de vogeltelling met al die ellendige ziektes en andere rare dingen van tegenwoordig. Nog ff en ik ga ook in die 5G onzin geloven
Zie hier nog regelmatig merels in de tuin.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En uitgeteld met de vogeltjes? Heb je de merel ook gezien?
https://nos.nl/artikel/24(...)is-de-merel-gebleven
Dat van die griep lijkt me sterk dat dat aan de zang ligt... Maar dat moeten we straks maar ff aan @mauve vragen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zangvogels kunnen geen vogelgriep krijgen las ik toch?
Ik had er van de zomer een hier die kwam zonnen zo leuk gezicht, die ging echt met de vleugels gespreid in de zon liggen
Ook nog de laatste maand ofzo?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zie hier nog regelmatig merels in de tuin.
Niet veel, maar wel bijna dagelijks wel 1 of 2. Misschien was het dezelfde.
Ja hier zie ik ze ook wel. Lastig als ze allemaal dezelfde jas aan hebben, gebruiken ze ook nog eens dezelfde lipstickquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zie hier nog regelmatig merels in de tuin.
Niet veel, maar wel bijna dagelijks wel 1 of 2. Misschien was het dezelfde.
Mannetjes en vrouwtjes hebben andere lipstick!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier zie ik ze ook wel. Lastig als ze allemaal dezelfde jas aan hebben, gebruiken ze ook nog eens dezelfde lipstick
Ja was echt een schitterend gezicht. En hij/zij kwam ook iedere keer terugquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat van die griep lijkt me sterk dat dat aan de zang ligt... Maar dat moeten we straks maar ff aan @:mauve vragen.
En die zonnende Merel.. hahaha geweldig!
Grijze bewolking komt er alweer aan.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier, als ik uit m'n raam kijk, een hemelsblauwe achtergrond bij de Toren.
Bij merels zeker welquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mannetjes en vrouwtjes hebben andere lipstick!
Toen ik hier net kwam wonen, waren er veel en ze waren hondsbrutaal. Ze zaten steeds in mijn aardbijen plantjes en ik kon ze gewoon grijpen terwijl ze mijn aardbijen aan het opeten waren.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was echt een schitterend gezicht. En hij/zij kwam ook iedere keer terug
Hier komen ze badderen in de vijver.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toen ik hier net kwam wonen, waren er veel en ze waren hondsbrutaal. Ze zaten steeds in mijn aardbijen plantjes en ik kon ze gewoon grijpen terwijl ze mijn aardbijen aan het opeten waren.
De laatste jaren is het echt minimaal.
Ja, gisteren of eergisteren, maar niet langer geleden. En zelfde lipstick.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook nog de laatste maand ofzo?
quote:Bij het RIVM zijn tot 10.00 uur vanmorgen 39.536 nieuwe positieve tests gemeld. Het RIVM zegt erbij dat dit een minimumaantal is. Door het hoge aantal besmettingen hebben de GGD's de afgelopen twaalf dagen minstens 122.000 besmettingen te weinig gerapporteerd aan het RIVM.
Inderdaad! Weg met die betontuinen ( en hun bewoners )quote:Tegels lichten
Los daarvan vindt Van Beusekom dat we ook zelf iets kunnen doen om ervoor te zorgen dat merels en andere vogels veel gemakkelijker bij wormen en insecten kunnen komen: "Tegels lichten. Al die grote tegels moeten weg uit de tuin."
Ook zo'n naar misselijk mannekequote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:04 schreef aloa het volgende:
[..]
idd ja, dan liever zoiets wat Giel Beelen had. Weinig poespas eromheen.
Jammer eigenlijk. Ik merk er hier in de tuin nog weinig van, zitten best veel vogels hierquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toen ik hier net kwam wonen, waren er veel en ze waren hondsbrutaal. Ze zaten steeds in mijn aardbijen plantjes en ik kon ze gewoon grijpen terwijl ze mijn aardbijen aan het opeten waren.
De laatste jaren is het echt minimaal.
Top!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, gisteren of eergisteren, maar niet langer geleden. En zelfde lipstick.
Die merels zijn hier ook weg.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Uit dat stuk van de NOS:
[..]
Inderdaad! Weg met die betontuinen ( en hun bewoners )![]()
Ik laat expres ook de blaadjes liggen de hele winter, zodat het insectenleven en bodemleven een kans heeft te overwinteren, en dat is dan weer voedsel voor de merels.
Normaal zie ik ook de merels er in wroeten...
Dat zeker jaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ook zo'n naar misselijk manneke
Loslopende kutkatten heb ik hier ook veel... mijn tuin zit op hun dagelijkse route.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die merels zijn hier ook weg.
De katten zijn er wel veel meer geworden
Moordenaars zijn het. Ik hou ze binnen de laatste jaren.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Loslopende kutkatten heb ik hier ook veel... mijn tuin zit op hun dagelijkse route.
Heb je nog plek in die schredder?
Het wordt vooral tijd dat NL de wet gaat handhaven hier.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Loslopende kutkatten heb ik hier ook veel... mijn tuin zit op hun dagelijkse route.
Heb je nog plek in die schredder?
Die zitten hier ook regelmatig jaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat ik wel heel veel gezien heb het laatste jaar zijn Eksters...... tientallen... en dat zijn ook geen lieverdjes voor andere vogels
Ditquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Uit dat stuk van de NOS:
[..]
Ik laat expres ook de blaadjes liggen de hele winter, zodat het insectenleven en bodemleven een kans heeft te overwinteren, en dat is dan weer voedsel voor de merels.
Tijdje geleden was hier een Ekster gang oorlog gewoon midden op straat.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zitten hier ook regelmatig ja
Mannen zo ijdel he.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Top!![]()
- Gele snavel, prachtig zwart verenkleed en oogring > Mannetje
- Rommelig bruin, saaie snavel, geen mooie kleuren > Vrouwtje
Je kent me zo goed.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het wordt vooral tijd dat NL de wet gaat handhaven hier.
Vanuit Europa is het al verboden je katten los buiten te laten lopen.
Wie moeten er door de shredder? De kat of de eigenaren?
Bengeltje wordt boos als ik alleen kat zeg
Met buiten ren, dat vind ik wel mooi!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kent me zo goed.![]()
Ik begrijp het wel hoor, ik wil ook niet dat mijn katten de buurt terroriseren. Daarom zijn het binnenkatten, met een buitenren. Veilig in de buurt.
Dank u voor uw goedkeuring.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met buiten ren, dat vind ik wel mooi!![]()
Op zich gun ik de katten wel hun buitenleven en vrijheid, maar dan moeten ze ook een natuurlijke vijand hebben.
En dat vinden de baasjes dan weer niet leuk, dus jouw oplossing is de beste.
Je bent een goede buuf!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dank u voor uw goedkeuring.![]()
Ik gun ze veiligheid en dat ze niet onder een auto komen, bij de buren de tuin om spitten of vogels gaan vangen. Als ze iets willen klieren doen ze dat maar onderling of met de honden. Dat zal ze leren.
Ja helemaal mee eens. En vogels hebben ook steeds minder schuilplaatsen zoals heggen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Uit dat stuk van de NOS:
[..]
Niet de mijne ajb. Ik zei al ik wil ze veilig houden, dus ook geen wolvenvoer van ze maken.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je bent een goede buuf!
Helaas zijn er ook slechte.. want één kat ziet mijn moestuin als kattenbak... elke dag een verse drol.
Ik was net aan het googlen naar natuurlijke oplossingen....
[ afbeelding ]
Schijnt dat verkeer ook 1 van de grootste doodoorzaken van katten zijn. Ik zeg: dien een verkeersomleiding rondom je moestuin in bij je gemeente!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je bent een goede buuf!
Helaas zijn er ook slechte.. want één kat ziet mijn moestuin als kattenbak... elke dag een verse drol.
Ik was net aan het googlen naar natuurlijke oplossingen....
[ afbeelding ]
Met mijn buren heb ik bewust geen schutting maar een afscheiding van struiken gekozen... zo wonen we niet in een tunnel, het is mooi en goed voor de diertjes.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:47 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens. En vogels hebben ook steeds minder schuilplaatsen zoals heggen.
Geen zorgen, ik lees dat het extreem zeldzaam is dat wolven katten eten.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet de mijne ajb. Ik zei al ik wil ze veilig houden, dus ook geen wolvenvoer van ze maken.
Ik zou best een kat willen... Heb alleen een losvliegende vogel in mijn woonkamer en wat wilde vissen ...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet de mijne ajb. Ik zei al ik wil ze veilig houden, dus ook geen wolvenvoer van ze maken.
Heb je toevallig een foto van je buitenren?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kent me zo goed.![]()
Ik begrijp het wel hoor, ik wil ook niet dat mijn katten de buurt terroriseren. Daarom zijn het binnenkatten, met een buitenren. Veilig in de buurt.
Dat lijkt me geen goede combi inderdaad.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zou best een kat willen... Heb alleen een losvliegende vogel in mijn woonkamer en wat wilde vissen ...
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik lees dat het extreem zeldzaam is dat wolven katten eten.
Goedemiddag!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:51 schreef Sodeknetters het volgende:
Zo, even genoeg geboekhouderd.
Goeiemiddag allemaal!
Ik zou graag weer een dichte heg hebben. Echter is die hier meer drooghout dan gezond.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:47 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens. En vogels hebben ook steeds minder schuilplaatsen zoals heggen.
Je kunt ook een raster kopen en dat laten begroeien met een snelle klimmer. Privacy heb je toch alleen nodig in de zomer.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zou graag weer een dichte heg hebben. Echter is die hier meer drooghout dan gezond.
Helemaal opnieuw planten heb ik het geld niet voor, dus wordt het schutting. Verder is het hier geen beton tuin. Voor gras met kleine zij heg en achter veel gras. Nog wel wat boompjes, maar in de kattenren, denk niet dat de vogeltjes dat veilig vinden.
ja, maar nergens online staan.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb je toevallig een foto van je buitenren?
Nee, helaas niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goedemiddag!![]()
Toevallig nog een Merel gezien vandaag?
Nee de kattenren lijkt me geen goed plan voor de vogeltjes.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zou graag weer een dichte heg hebben. Echter is die hier meer drooghout dan gezond.
Helemaal opnieuw planten heb ik het geld niet voor, dus wordt het schutting. Verder is het hier geen beton tuin. Voor gras met kleine zij heg en achter veel gras. Nog wel wat boompjes, maar in de kattenren, denk niet dat de vogeltjes dat veilig vinden.
O, dat is nog best een goede optie.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je kunt ook een raster kopen en dat laten begroeien met een snelle klimmer. Privacy heb je toch alleen nodig in de zomer.
Dank dank, soms, sporadisch, niet veel. Vroegah enz kwam ik meer op fok.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:55 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nee de kattenren lijkt me geen goed plan voor de vogeltjes.![]()
Ja soms kan het niet anders met een tuin, maar ik snap mensen echt niet die hun hele tuin betegelen.![]()
En welkom in 40+Of kwam je hier eerder ook al?
Zeker, en dan een leuke klimmer... geen klimop ( GoA haat klimop) Kies iets wat mooie bloemen geeft, of nog beter, iets wat je kunt eten ! Of meng vershillende! Druif, Kiwi, passibloem. Leef je uit !quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O, dat is nog best een goede optie.
Wacht wacht, een ren is een hok van hout en gaas? Ik dacht aan een rad waar bijv knaagdieren veel gebruik van makenquote:
dat is een radquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wacht wacht, een ren is een hok van hout en gaas? Ik dacht aan een rad waar bijv knaagdieren veel gebruik van maken
Niet iets wat kan gegeten worden, dan komt er allemaal troep aan de straat kant. Zullen de mensen in de buurt niet blij mee zijn. Zou wel zoiets in de tuin zelf kunnen doen, ipv de partytent, die we eigenlijk niet gebruiken.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker, en dan een leuke klimmer... geen klimop ( GoA haat klimop) Kies iets wat mooie bloemen geeft, of nog beter, iets wat je kunt eten ! Of meng vershillende! Druif, Kiwi, passibloem. Leef je uit !
Metaal en gaas hier.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wacht wacht, een ren is een hok van hout en gaas? Ik dacht aan een rad waar bijv knaagdieren veel gebruik van maken
Mijn kat ga ik niet in een rad krijgen vrees ik. Die zal al haar poten gebruiken erbuiten te blijven.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Metaal en gaas hier.Al vind ik de ren die jij bedoelt ook erg gaaf voor katten, maar geen plaats voor.
Ah ok .. gemist dusquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, is in 2018 failliet gegaan.
Nou hier dus wel overal takken op de weg enzquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aardig windje.. storm wil ik het nog niet noemen.
En je hoort of ziet toch wel of het hard waaitquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... ben er niet uit geweest
En het smaakt nog primaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:35 schreef Domnivoor het volgende:
Sushi voor een weggeefprijsje, op de markt.
[ afbeelding ]
Dat sla ik niet af
Dat is iets wat ik niet hoef.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:35 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Dat sla ik niet af
Niet iedereen heeft een raam op zolder hè.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:36 schreef Mrsloveable het volgende:
En je hoort of ziet toch wel of het hard waait
Lekkuh!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:35 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Dat sla ik niet af
Vanochtend was het een stuk erger met de wind.quote:
Ik zit ook nog aan de kustquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien dat in t noorden harder waait
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een raam op zolder hè.
Ja meestal merk ik dat wel .. dus dan valt het hier blijkbaar wel meequote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou hier dus wel overal takken op de weg enz
[..]
En je hoort of ziet toch wel of het hard waait
Ik ook niet, heb geen eens een zolderquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een raam op zolder hè.
Ah dan is t daar weer afgezakt..hoop morgen geen dikke wind, wil nog wandelenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanochtend was het een stuk erger met de wind.
Je woont in het noorden of noord-oosten? Daar is het nog code geel.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dan is t daar weer afgezakt..hoop morgen geen dikke wind, wil nog wandelen
Jep. Kan hier goed tekeer gaan.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja, dan merk je het helemaal idd
Helaas niet, had me wel gezellig gelekenquote:
Noord-oostenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je woont in het noorden of noord-oosten? Daar is het nog code geel.
Ik wel. Alleen woont mijn bovenbuurman er en waardeert hij het niet zo als ik plots in zijn woonkamer uit het raam sta te kijken.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb geen eens een zolder
Als je de deur niet uit hoeft is t niet erg neequote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Helaas niet, had me wel gezellig geleken
Snap die buurman wel, zal wel denken je hebt een eigen raam.. waar je naar buiten kan kijkenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik wel. Alleen woont mijn bovenbuurman er en waardeert hij het niet zo als ik plots in zijn woonkamer uit het raam sta te kijken.
Hier ook een zolder met meerdere dakkapellen, maar daar zit mijn broer en die heeft meestal ook geen zin in zijn zusje in zijn kamerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik wel. Alleen woont mijn bovenbuurman er en waardeert hij het niet zo als ik plots in zijn woonkamer uit het raam sta te kijken.
Als je in bed ligt is het ook zo heerlijk om buiten de wind te horen gieren en de regen die tegen de ramen tiktquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:45 schreef Domnivoor het volgende:
Als het stormt of hard regent ga ik soms met een boek op zolder zitten. Dat deed ik als kind al.
Nee precies, andersom is het minderquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als je de deur niet uit hoeft is t niet erg nee
Vind hem maar flauw, zijn raam is beter want het is de hoogste raam van dit gebouw. Beetje sociaal en meegaand zijn had hem gesierd.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Snap die buurman wel, zal wel denken je hebt een eigen raam.. waar je naar buiten kan kijken
Liefst met open haard, die staat dan ook hoog op mijn verlanglijstje.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee precies, andersom is het minder![]()
Maar knus binnen met een storm buiten vind ik vaak wel wat hebben
Flauwe broer. Moet een beetje blij zijn met zo een leuke zus. Die liggen niet voor het oprapen of zo hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier ook een zolder met meerdere dakkapellen, maar daar zit mijn broer en die heeft meestal ook geen zin in zijn zusje in zijn kamer
Jaaaaaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Liefst met open haard, die staat dan ook hoog op mijn verlanglijstje.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Flauwe broer. Moet een beetje blij zijn met zo een leuke zus. Die liggen niet voor het oprapen of zo hoor.
Misschien wil die wel ruilen van woningquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vind hem maar flauw, zijn raam is beter want het is de hoogste raam van dit gebouw. Beetje sociaal en meegaand zijn had hem gesierd.
Nee joh, dat is zo een gedoe. Al mijn spullen naar boven en de zijne naar beneden. Ik kom liever af en toe ff buurten als ik uit zijn raam wil staren.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien wil die wel ruilen van woning
Als nou gewoon op de koffie bij hem gaat, dan kan ook lekker daar uit t raam glurenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee joh, dat is zo een gedoe. Al mijn spullen naar boven en de zijne naar beneden. Ik kom liever af en toe ff buurten als ik uit zijn raam wil staren.
Keek je toen over de Westerschelde?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben verhuisd maar ik zat altijd op mijn dak
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Keek je toen over de Westerschelde?
Ziet eruit als een babypakje dat oma heeft gebreidquote:
Ik heb zo kattenpiepding in de tuin dat helpt echt welquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die merels zijn hier ook weg.
De katten zijn er wel veel meer geworden
Tsjaaaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ziet eruit als een babypakje dat oma heeft gebreid
Wel eens iets bijzonders gevonden?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Er spoelt veel aan kan ik je vertellen
Weer eens wat anders dan een string over je hoofd. Mijn buren klagen er nog steeds over, zijn echt niks gewend hier.quote:
Das wel gevaarlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
Er was ooit eens een zeemijn aangespoeld hier was in de jaren80 toen liep ik met mijn vader op het strand
Wat een klote titelquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:13 schreef Mrsloveable het volgende:
Bryan adams heeft ook weer een liedje gemaakt
iets over bos hoorde ikquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:20 schreef Domnivoor het volgende:
Mevrouw Rompertje is nu in 1 Vandaag
Welke liedje was dat dan? Ik zou niet eens weten welke nummer/liedjes er allemaal gezongen worden straksquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:20 schreef Aoibhin het volgende:
Jaaaa dat leuke liedje dat ik eerder postte, heeft de Moldavische voorronde gewonnen en gaan we terugzien op het ESF in mei
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Welke liedje was dat dan? Ik zou niet eens weten welke nummer/liedjes er allemaal gezongen worden straks
Ik ga even luisterenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moet net je smaak zijn wel, maar ik vind hem in ieder geval enigIk hou op het ESF wel van liedjes waar wat folklore in zit
Het zal niet mijn favoriet worden.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:20 schreef Aoibhin het volgende:
Jaaaa dat leuke liedje dat ik eerder postte, heeft de Moldavische voorronde gewonnen en gaan we terugzien op het ESF in mei
Oh die vind ik op zich wel goed, maar wel soms lastig hoe het zit met wat de werkelijkheid is en wat net zo'n psychose is van de hoofdpersoonquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een vage film kijk ik zeg
Black Swan
Die hele film lijkt te zijn opgenomen met iemand die zwaar in de weer was met LSD en dat soort shit.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh die vind ik op zich wel goed, maar wel soms lastig hoe het zit met wat de werkelijkheid is en wat net zo'n psychose is van de hoofdpersoon
Dan ga ik er over na te denken om ook te komenquote:
`Beetje ziguenergenrequote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moet net je smaak zijn wel, maar ik vind hem in ieder geval enigIk hou op het ESF wel van liedjes waar wat folklore in zit
En wat ga jij zingen?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga ik er over na te denken om ook te komen
Daar heeft het wel veel van weg jaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die hele film lijkt te zijn opgenomen met iemand die zwaar in de weer was met LSD en dat soort shit.
Niets, vermoed dat ik het alleen als reden gebruik om eindelijk die kant op te gaan en de meet verder negeerquote:
Bijna klaar.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar heeft het wel veel van weg jaIk weet niet hoe ver in de film je zit, maar tegen het einde aan wordt het steeds extremer
We hebben niks meer te verliezenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga ik er over na te denken om ook te komen
Lekker. Hier staan gevulde paprika’s op het menu.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Heerlijke 3M Macaroni gemaakt en gegeten... buikje rond
Ook lekkerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:43 schreef notturna het volgende:
[..]
Lekker. Hier staan gevulde paprika’s op het menu.
Goedenavond allen.
In Tokio eten we Sushi hai!!!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Heerlijke Macaroni gemaakt en gegeten... buikje rond
Dat moeten we nog gaan zien, maar normaal wel.quote:
Jaaa leuk, ik hou van karaokequote:
Heb ik net nog gehadquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
In Tokio eten we Sushi hai!!!
Naar Tokio?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaa leuk, ik hou van karaokeZijn we met ESF ook van plan om een keer te doen
Dat moeten ze daar zelf maar wetenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En hoe lang is dat plan er al?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niet?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
We hebben niks meer te verliezen
Ik wil echte ramenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
In Tokio eten we Sushi hai!!!
Heb vrijdag al sushi gehad, dus mij heb je daar niet meequote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik dwing je gewoon rauwe vis te vreten
Je eet zelf geeneens visquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik dwing je gewoon rauwe vis te vreten
Dat dan net weer nietquote:
Ik denk al ruim een jaar ofzoquote:
Je zal genoeg ammo nodig hebben voor zo'n meet jaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk al ruim een jaar ofzoMaar inmiddels is er genoeg échte animo
Waarom niet?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een avondje opstap met mij overleven jullie niet
Denk dat dat wel meevaltquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ben wel nieuwsgierig waarom dat niet zou zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
Daar heb je personeel voor? BDS de nieuwe Godfatherquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zal zelf nooit iemand iets aandoen
Voodoo?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zal zelf nooit iemand iets aandoen
Altijd onzinquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben wel nieuwsgierig waarom dat niet zou zijn.
Dat magquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik geloof wel in zelfverdediging
Net als Urbanus zeker?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik geloof wel in zelfverdediging
Is alleen een advies, toch?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
Heb ik ergens iets gemist, is de mondkapjesplicht opgeheven?
In winkels zal het toch nog wel zijn?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
Daar was ik dus net, meer dan de helft had er geen op.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
In winkels zal het toch nog wel zijn?
Voor zover ik dus weet plicht in ov, winkels, nog veel meer etc.quote:
Ja, het viel mij laatst ook wel op dat steeds meer mensen het negerenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar was ik dus net, meer dan de helft had er geen op.
[..]
Voor zover ik dus weet plicht in ov, winkels, nog veel meer etc.
Alleen in jouw woonplaats, zo lijkt het.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
Rare jongens en meisjes hier danquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alleen in jouw woonplaats, zo lijkt het.
Niet medische?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:33 schreef Domnivoor het volgende:
Een paar mondkapjes voor dit topic dan.
[ afbeelding ]
Die koop ik als deze op zijn.quote:
Ik gebruik ook deze. Had hiervoor zwarte, vind ik mooierquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:33 schreef Domnivoor het volgende:
Een paar mondkapjes voor dit topic dan.
[ afbeelding ]
Tis geen verplichting , maar een aanbevelingquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dacht dat ze alleen de wasbare/herbruikbare afkeurden? Deze mogen ook niet?
Eigenlijk hebben ze het liefst iedereen in een hazmat-pakquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dacht dat ze alleen de wasbare/herbruikbare afkeurden? Deze mogen ook niet?
Ah, tja dan zullen velen ze niet gebruiken.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis geen verplichting , maar een aanbeveling
Lekker in zweten.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben ze het liefst iedereen in een hazmat-pak
Ze moeten de niet medische gewoon niet meer verkopenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah, tja dan zullen velen ze niet gebruiken.
[..]
Lekker in zweten.
Ze hebben zichzelf dermate voor lul gezet dat dat ook niet meer gaat helpenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze moeten de niet medische gewoon niet meer verkopen
Nu wel jaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:54 schreef chufi het volgende:
Er zullen nog wel wat pakhuizen volstaan
Je gaat geen Benidorm kijken?quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht dat GOA wat moetjes is en gaat slapen
Leuk.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik was vanavond uit eten, zo fijn dat het weer kan
En welke spijzen heeft u na al die tijd gekozen om in uw keel te laten glijden?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik was vanavond uit eten, zo fijn dat het weer kan
Ohhh op die fietsquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht dat GOA wat moetjes is en gaat slapen
Nusstörte !quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:01 schreef Deisyy het volgende:
Vooraf had ik tonijn tartaar op een bedje van avocado, ik had een biefstukje als hoofdgerecht en na een kopje espresso en eenhalf stukje notentaart
Omdat je niet zocht te koken? Is dat streektaal?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:00 schreef engine het volgende:
Ik heb eerder vanavond een half stokbrood gegeten omdat ik niet zocht te koken. Nu toch maar begonnen. Maar denk dat het voor morgen is.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:01 schreef Deisyy het volgende:
Vooraf had ik tonijn tartaar op een bedje van avocado, ik had een biefstukje als hoofdgerecht en na een kopje espresso en eenhalf stukje notentaart
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat je niet zocht te koken? Is dat streektaal?
quote:
Ik was onvolledig, het was Dadelnüssetortequote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nusstörte !
[ afbeelding ]
Klinkt goed, hoop dat je ervan genoten hebt!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:01 schreef Deisyy het volgende:
Vooraf had ik tonijn tartaar op een bedje van avocado, ik had een biefstukje als hoofdgerecht en na een kopje espresso en eenhalf stukje dadelnotentaart
Ja het begint zoquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohhh op die fiets![]()
Jij veel kijkplezier dan zo
Ook met de later toegevoegde dadels niet?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:04 schreef engine het volgende:
[..]
Klinkt goedbehalve dat notending dan
Betekent het dat je geen zin had om te koken?quote:
Waarschijnlijk kon je lang zoeken naar klaargemaakt etenquote:
Nee dan al zeker nietquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook met de later toegevoegde dadels niet?
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Betekent het dat je geen zin had om te koken?
Ja en een gedeelte gaat de vriezer in. Ruikt in ieder geval wel lekker hier binnen nuquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kon je lang zoeken naar klaargemaakt eten
Maar nu heb je morgen dus een makkie.
Zekersquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klinkt goed, hoop dat je ervan genoten hebt!
Wat heb je gemaakt?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en een gedeelte gaat de vriezer in. Ruikt in ieder geval wel lekker hier binnen nu
Ik ging groene curry maken maar het is nu nog een yoghurt bouillon achtige basis daarvoorquote:
Lekker, groene curryquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ging groene curry maken maar het is nu nog een yoghurt bouillon achtige basis daarvoor
Want? Dat de schone jonkvrouwe moet achterblijven terwijl de koene ridder ten strijde trekt?quote:
Verkeerde quote pik.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Want? Dat de schone jonkvrouwe moet achterblijven terwijl de koene ridder ten strijde trekt?
Nee dat die ridder haar onthoofd heeftquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Want? Dat de schone jonkvrouwe moet achterblijven terwijl de koene ridder ten strijde trekt?
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat die ridder haar onthoofd heeft
Oeh! Je raakt nu een gevoelig punt bij @Deisyyquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:40 schreef SolidasRock het volgende:
Er zou een FUK!regel moeten komen dat modjes niet meer dan 3 reacties achter elkaar mogen posten, om een blauwe zee van reacties te voorkomen.
Ik ga direct yvonne DMen dat ik weer een briljante idee heb.
Snap ikquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:45 schreef SolidasRock het volgende:
Bij deze meteen maar gewijzigd naar maximaal 1 achter elkaar. 3 is veel te veel van het goede.
Want? O omdat ik yvonne loop te DMen met briljante ideeën? Mja.... ze komt er wel eroverheen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oeh! Je raakt nu een gevoelig punt bij @:Deisyy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |