/USquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is toch gewoon een olie tanker met jappenkak en een gebakken ei?
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee is een grote loempia met daarbij nog een bakje met saté en gebakken ei en om af te sluiten een gebakken banaanquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zou wel een beetje verklaren waarom ik me vandaag zo verrot voelquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je was liever positief geweest?
Ja precies wat ik zegquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee is een grote loempia met daarbij nog een bakje met saté en gebakken ei en om af te sluiten een gebakken banaan
Nee want er zit ook een spiesje saté bij en nog een zut met van die zure groentenquote:
Wat betaal je voor dit 'godenmaal'?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:10 schreef LTVDK het volgende:
Maar soms willen ze wel eens tegenvallen, dan is die loempia waarschijnlijk al een keer in het vet geweest en nog een keer gebakken waardoor je zo'n zompig vet ding krijgt, maar nu was die echt knapperig. De banaan was ook erg smakelijk en de saté ook. Zelfs de kroepoek op de balie was vers en krokant.
Dit is wel heel verdacht als ik het zo bekijk
Was volgens mij weer duurder geworden, was nu ¤5,90quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wat betaal je voor dit 'godenmaal'?
Je eetlust lijdt er niet onderquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou wel een beetje verklaren waarom ik me vandaag zo verrot voel
Juist als je ziek bent moet je goed blijven etenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je eetlust lijdt er niet onder
Weggeklikt, ben niet helemaal in de juiste stemming ofzo.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:51 schreef FranticDJ het volgende:
@:liesje1979
@:ygritte
@:ama
is u er klaar voor
ja app verbindt hier ook niet Merequote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weggeklikt, ben niet helemaal in de juiste stemming ofzo.
Dat zei je gisteren ook alquote:
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:34 schreef liesje1979 het volgende:
Heb chinees besteld, bedankt LTVDK.
Wow wij hadden ook Chinees. Komt dichtbij zo.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:34 schreef liesje1979 het volgende:
Heb chinees besteld, bedankt LTVDK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |