Was volgens mij weer duurder geworden, was nu ¤5,90quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wat betaal je voor dit 'godenmaal'?
Je eetlust lijdt er niet onderquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou wel een beetje verklaren waarom ik me vandaag zo verrot voel
Juist als je ziek bent moet je goed blijven etenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je eetlust lijdt er niet onder
Weggeklikt, ben niet helemaal in de juiste stemming ofzo.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:51 schreef FranticDJ het volgende:
@:liesje1979
@:ygritte
@:ama
is u er klaar voor
ja app verbindt hier ook niet Merequote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weggeklikt, ben niet helemaal in de juiste stemming ofzo.
Dat zei je gisteren ook alquote:
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:34 schreef liesje1979 het volgende:
Heb chinees besteld, bedankt LTVDK.
Wow wij hadden ook Chinees. Komt dichtbij zo.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:34 schreef liesje1979 het volgende:
Lekkerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:34 schreef liesje1979 het volgende:
Zie hem kwispelenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:30 schreef mschol het volgende:
even aan de wandel, merk dat ik wat onrustig ben
Nou, zei ik het niet? 2,5 uur aan de lijn gehangenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou eerst even videobellen met Travelmaat2 tot einde dienst, want vandaag over 4 maanden precies gaan we de derde poging ondernemen om 3 weken op vakantie te gaan naar Lapland en de Noordkaap. En we hebben nog NIETS geregeld
Staafje een paar keer tegen je mondhoek ‘aandraaien’ en als je de swab naar achteren moet maken dan dit ook doen terwijl je het staafje aan/in je mondhoek houdt.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien bij de volgende test ook even de keel meenemen? Is wel lastig vond ik, dus ik zou dan even zoeken hoe je dat het beste kunt doen.
Volleerd testerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Staafje een paar keer tegen je mondhoek ‘aandraaien’ en als je de swab naar achteren moet maken dan dit ook doen terwijl je het staafje aan/in je mondhoek houdt.
Dan pown je je reflex een beetje
is er ook zon truuckje voor je neus?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Staafje een paar keer tegen je mondhoek ‘aandraaien’ en als je de swab naar achteren moet maken dan dit ook doen terwijl je het staafje aan/in je mondhoek houdt.
Dan pown je je reflex een beetje
Dab is het tenminste nog voor een goed doelquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
een beetje zoals ik mij na een dag disney voel
Ja, dat ding hoeft er niet 10 cm inquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
is er ook zon truuckje voor je neus?
Nu ook toch, geld verdienenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dab is het tenminste nog voor een goed doel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |