Helaasquote:
Oh jeej. Slecht nieuws.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:25 schreef CherryLips het volgende:
Kruidvat heeft nu eigen merk Maltesers.
In EMMERS.
Zag het ja. RIP ikquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:25 schreef CherryLips het volgende:
Kruidvat heeft nu eigen merk Maltesers.
In EMMERS.
Ik ga ze vast wel keertje halen maar moet eerst andere dingen opeten.quote:
Ik had een diepvriespizza. Viel tegenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:01 schreef kwiwi het volgende:
Thuis (nadat ik bijna een motorrijder op de rotonde heb aangereden), en nu verse pizza in de oven
Welke had je??quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had een diepvriespizza. Viel tegen
Okee, die vind ik persoonlijk best wel okee...quote:
Hij was niet vies, maar ik vind de bodem altijd een tikje tegenvallen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee, die vind ik persoonlijk best wel okee...
Als Italianen die bodem zien en proeven vermoorden ze hun moeders, dat lijkt wel een soort kruising tussen cake en zachte spons.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij was niet vies, maar ik vind de bodem altijd een tikje tegenvallen.
Het smaakte een beetje naar geroosterd broodquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als Italianen die bodem zien en proeven vermoorden ze hun moeders, dat lijkt wel een soort kruising tussen cake en zachte spons.
Mamamia!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als Italianen die bodem zien en proeven vermoorden ze hun moeders, dat lijkt wel een soort kruising tussen cake en zachte spons.
Geroosterd brood is wel lekker.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het smaakte een beetje naar geroosterd brood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |