Ik las dat bij dat hotel een wandeling van 13 km begint door de uiterwaarden en het bos.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel mooi daar, ga er weleens naartoe. Hopelijk snel weer bloesems
Naar het park eromheen, niet zozeer het hotel.
Ja die heb ik twee jaar geleden gelopen dan, een klompenpad. Je kunt ook even met het pontje de rivier over of over de dijk wandelen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las dat bij dat hotel een wandeling van 13 km begint door de uiterwaarden en het bos.
Wandelen, dat vind ik echt zwaar kut sinds dat vorig jaar zowat verplicht was met de lockdown.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las dat bij dat hotel een wandeling van 13 km begint door de uiterwaarden en het bos.
Die inderdaadquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die heb ik twee jaar geleden gelopen dan, een klompenpad. Je kunt ook even met het pontje de rivier over of over de dijk wandelen.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die inderdaadMooie wandeling?
Als jongbejaarde vind ik wandelen heerlijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wandelen, dat vind ik echt zwaar kut sinds dat vorig jaar zowat verplicht was met de lockdown.
Nee doe dan liever MTB, zwemmen, hardlopen of iets anders leuks dan dat bejaarde wandelen.
Dat zoek ik even op.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]Het water stond toen ook heel hoog dus dat was mooi.
Je kunt anders ook naar de Blaauwe Kamer richting Rhenen.
bijna...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
http://rinaz.net/2013/11/100-nutella/
quote:And sorry to those who think that it’s real, but the jar is completely made of plastic. And empty
7,9 op Booking. De meeste hotels van Fletcher halen de 7 niet, dus klinkt prima.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga in mei 2 dagen naar Nieuwegein voor een training. In een Fletcher hotel met zwembad. Zal wel goed zijn toch?
Okee, dan zal het wel loslopenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
7,9 op Booking. De meeste hotels van Fletcher halen de 7 niet, dus klinkt prima.
Schattig huisje. Voor iemand die een beetje handig is.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:16 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)2103-havenstraat-29/
Vraag me af voor hoeveel het nou verkocht is en hoe het er over een jaar uitziet.
leuk huisje. tuin voelt wel een beetje eng aan zo.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:16 schreef CherryLips het volgende:
Vraag me af voor hoeveel het nou verkocht is en hoe het er over een jaar uitziet.
Tofquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou eerst even videobellen met Travelmaat2 tot einde dienst, want vandaag over 4 maanden precies gaan we de derde poging ondernemen om 3 weken op vakantie te gaan naar Lapland en de Noordkaap. En we hebben nog NIETS geregeld
Heel tof denk ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:16 schreef CherryLips het volgende:
In dit soort huizen sluiten ze in Roemenië mensen op die niet helemaal 100 procent zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:16 schreef CherryLips het volgende:
En dat ben ik niet, dan zou ik alles moeten laten doen. En die kelder vertrouw ik niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schattig huisje. Voor iemand die een beetje handig is.
Kun je niet stucen? Nooit verwacht.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat ben ik niet, dan zou ik alles moeten laten doen. En die kelder vertrouw ik niet.
Alleen sauzen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kun je niet stucen? Nooit verwacht.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bijna helemaal hersteldDus ik hoef niet als Quasimodo naar mijn nieuwe baan
Het aantal keren dat je deze vraag steltquote:
ik zit aan de tweede rondequote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:49 schreef CherryLips het volgende:
O kut ik zit nog aan het avondeten
Tijd zat toch?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:49 schreef CherryLips het volgende:
O kut ik zit nog aan het avondeten
Jazekerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:51 schreef FranticDJ het volgende:
@:liesje1979
@:ygritte
@:ama
is u er klaar voor
Negatiefquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoe is de zelftest uitgepakt @:ltvdk?
dat is toch gewoon een olie tanker met jappenkak en een gebakken eiquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:01 schreef LTVDK het volgende:
Dat was echt een verdomd lekkere kiploempia speciaal, zo heb ik hem zelden op
/USquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is toch gewoon een olie tanker met jappenkak en een gebakken ei?
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee is een grote loempia met daarbij nog een bakje met saté en gebakken ei en om af te sluiten een gebakken banaanquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zou wel een beetje verklaren waarom ik me vandaag zo verrot voelquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je was liever positief geweest?
Ja precies wat ik zegquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee is een grote loempia met daarbij nog een bakje met saté en gebakken ei en om af te sluiten een gebakken banaan
Nee want er zit ook een spiesje saté bij en nog een zut met van die zure groentenquote:
Wat betaal je voor dit 'godenmaal'?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:10 schreef LTVDK het volgende:
Maar soms willen ze wel eens tegenvallen, dan is die loempia waarschijnlijk al een keer in het vet geweest en nog een keer gebakken waardoor je zo'n zompig vet ding krijgt, maar nu was die echt knapperig. De banaan was ook erg smakelijk en de saté ook. Zelfs de kroepoek op de balie was vers en krokant.
Dit is wel heel verdacht als ik het zo bekijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |