Helaasquote:
Oh jeej. Slecht nieuws.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:25 schreef CherryLips het volgende:
Kruidvat heeft nu eigen merk Maltesers.
In EMMERS.
Zag het ja. RIP ikquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:25 schreef CherryLips het volgende:
Kruidvat heeft nu eigen merk Maltesers.
In EMMERS.
Ik ga ze vast wel keertje halen maar moet eerst andere dingen opeten.quote:
Ik had een diepvriespizza. Viel tegenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:01 schreef kwiwi het volgende:
Thuis (nadat ik bijna een motorrijder op de rotonde heb aangereden), en nu verse pizza in de oven
Welke had je??quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had een diepvriespizza. Viel tegen
Okee, die vind ik persoonlijk best wel okee...quote:
Hij was niet vies, maar ik vind de bodem altijd een tikje tegenvallen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee, die vind ik persoonlijk best wel okee...
Als Italianen die bodem zien en proeven vermoorden ze hun moeders, dat lijkt wel een soort kruising tussen cake en zachte spons.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij was niet vies, maar ik vind de bodem altijd een tikje tegenvallen.
Het smaakte een beetje naar geroosterd broodquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als Italianen die bodem zien en proeven vermoorden ze hun moeders, dat lijkt wel een soort kruising tussen cake en zachte spons.
Mamamia!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als Italianen die bodem zien en proeven vermoorden ze hun moeders, dat lijkt wel een soort kruising tussen cake en zachte spons.
Geroosterd brood is wel lekker.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het smaakte een beetje naar geroosterd brood
chocoladevlapizzaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel. Chocoladevla ook. Maar als mijn pizza naar chocoladevla smaakt, is dat geen plus
Een tijd geleden heb ik reviews gelezen over Fletcher Hotel Dinkeloord. Vroeger was dat best een aardig hotel, geloof ik, maar ze hebben kennelijk nooit iets vernieuwd. Allemaal oude meuk.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Echt álle hotels van Fletcher krijgen beroerde cijfers. Wat is dat toch met die keten?
Ik zit net de reviews te lezen van een Fletcher-hotel in Doorweth en dat was inderdaad de rode lijn: oude meukquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Een tijd geleden heb ik reviews gelezen over Fletcher Hotel Dinkeloord. Vroeger was dat best een aardig hotel, geloof ik, maar ze hebben kennelijk nooit iets vernieuwd. Allemaal oude meuk.
Waarschijnlijk ook nogal veel tokkies want ze hebben heel vaak van die acties overal.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit net de reviews te lezen van een Fletcher-hotel in Doorweth en dat was inderdaad de rode lijn: oude meuk
Jammer, ze hebben hotels op mooie plekken.
Dun pizzadeeg behoort met Pomodoro San Marzano belegd te zijn, beetje verse knoflook en ui karamelliseren in bruine suiker, snufjes tijm, zeezout, oregano, zwarte peper en basilicum, geloof me, ik heb veel Italiaanse vriendinnen gehad en voor hen is pizza heiliger dan de blote kont van de pausquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel. Chocoladevla ook. Maar als mijn pizza naar chocoladevla smaakt, is dat geen plus
klopt idd lijkt me niksquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:46 schreef Ama het volgende:
[..]
New York pizza had (heeft?) een Nutella pizza.
Brrrr.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook nogal veel tokkies want ze hebben heel vaak van die acties overal.
http://rinaz.net/2013/11/100-nutella/quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:54 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt idd lijkt me niks![]()
en elk soort voedsel combi met nutella is volgens mij wel in frankrijk te krijgen.. ik heb nog geen 5 kilo potten gezien maar die zullen daar vast ook wel bestaan
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dun pizzadeeg behoort met Pomodoro San Marzano belegd te zijn, beetje verse knoflook en ui karamelliseren in bruine suiker, snufjes tijm, zeezout, oregano, zwarte peper en basilicum, geloof me, ik heb veel Italiaanse vriendinnen gehad en voor hen is pizza heiliger dan de blote kont van de paus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |