Ik heb er nog twee. Maar wanneer zou je zo'n test doen? Als je je onder de mensen gaat begeven?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind zo'n zelftest een kleine moeite.
Weer geen aanstelkudo's. He tochquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:52 schreef LTVDK het volgende:
Nou de verse test inclusief geschraap in mijn keel is wederom negatief, dan zal ik wel gewoon een ouderwets griepje hebben ofzo
Zou de moeite niet meer nemen en als je ziek bent thuisblijven, thats it.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb er nog twee. Maar wanneer zou je zo'n test doen? Als je je onder de mensen gaat begeven?
Ik wil het ook eens een keertje hebben om erbij te horenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer geen aanstelkudo's. He toch
Ja net als altijd dus.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou de moeite niet meer nemen en als je ziek bent thuisblijven, thats it.
Als ik bij m'n ouders ga eten als ik die week ook bij een vriendin ben geweest die in een ziekenhuis werktquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb er nog twee. Maar wanneer zou je zo'n test doen? Als je je onder de mensen gaat begeven?
20 kinderen uit verschillende klassen en steeds wisselende samenstellingen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:14 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat je 20 kids in een klas hebt?
Voor de deurquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!Helemaal blij mee.
[ afbeelding ]
Is dat genoeg om een hut van te bouwen??quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!Helemaal blij mee.
[ afbeelding ]
Bos hout naast de deurquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!Helemaal blij mee.
[ afbeelding ]
Het is de basis. Die takken gaan nog groeien.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat genoeg om een hut van te bouwen??
Heeeej Bengelsquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:39 schreef Bengeltje het volgende:
Tijdje niet geweest, hier lijkt niks veranderd. Toch fijn om te zien dat er niet zoveel dingen veranderen in het leven.
Oh okee, daar heb je niet zo heel veel voor nodig inderdaad. Ben wel benieuwd hoe het gaat worden hoor!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is de basis. Die takken gaan nog groeien.
Dit is het idee, uiteindelijk.
[ afbeelding ]
Mooi.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lekker slaapplekje voor de zomerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |