Dat kan ook met de kijkers stemmen als ze willen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou me niet verbazen als er gesjoemeld of gestuurd wordt, immers horen wij ook niet wat er in de DBK wordt gevraagd aan de bewoners. Dus de verhaaltjes en nominaties kunnen gewoon worden beïnvloed.
Zeker, zou mij ook niets verbazen. Is geloof ik al eerder eens ophef over geweest als ik mij niet vergis.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook met de kijkers stemmen als ze willen.
Ik kan mij er allemaal niet zo druk om maken. We weten inmiddels dat het loopt en gaat zoals ze bij de redactie willen. Dat er gestuurd wordt.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zeker, zou mij ook niets verbazen. Is geloof ik al eerder eens ophef over geweest.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan mij er allemaal niet zo druk om maken. We weten inmiddels dat het loopt en gaat zoals ze bij de redactie willen. Dat er gestuurd wordt.
Wie is lotusquote:Op maandag 31 januari 2022 21:31 schreef Poesjuh het volgende:
Zijn er naast Lotus nog meer mensen uit de school geklapt?
quote:Op maandag 31 januari 2022 23:52 schreef Cargamelk het volgende:
Het is niks het zal niks worden zolang er 2 landen meedoen in Big Brother.. lijkt wel of de rest van Nederland niet mee doet want bijna iedereen aan de Nederlandse kant komt vanonder de rivieren.
Het is een Brabants en Vlaams onder onsje waar ik helemaal geen binding mee heb...kan ze amper verstaan laat staan volgen.
Het is een saai,tam en streamlock zooitje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |