i know,verkopen we op de zaak.. the horrorquote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt ook van die aanrechtbakjes, van die kleintjes. Voor wattenschijfjes en tandenstokers enzo.
Dan ga je ze gewoon gelijk thuis even afbakken en dan pas terug naar het veldquote:
Zulk soort dingen gooi je toch gewoon in de normale afvalbakquote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt ook van die aanrechtbakjes, van die kleintjes. Voor wattenschijfjes en tandenstokers enzo.
Sworry Kwiwiquote:Op zaterdag 29 januari 2022 04:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dag te vroegHier kan deze autist niet mee omgaan
quote:
Ja, ik was in een spontane buiquote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat lees ik nou... heb je de badkamer gisteren al gedaan
Dan is het "wedstrijdje" al afgelopenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ga je ze gewoon gelijk thuis even afbakken en dan pas terug naar het veld
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik was in een spontane bui
Dan gewoon nu de wedstrijd affluiten en snel naar huis, anders gewoon even supportersrellen veroorzaken zodat ze de wedstrijd stakenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan is het "wedstrijdje" al afgelopen
Ja dat doe ik ook, ik heb geen prullenbak op de badkamer.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulk soort dingen gooi je toch gewoon in de normale afvalbak
Oud nieuwsquote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:17 schreef mschol het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)rdwijnt-uit-efteling
RIP spookslot
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar de tandarts is gesloten op zaterdag.
Vraag me weleens af waarom ze onder de efteling zelf geen enorme parkeergarage hebben gemaakt.quote:
Ik ook niet, is mijn badkamer te klein voor. Heb wel een prullenbak in de waskamer staan waar ik de shampoo, deoflessen en andere meuk in gooi.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook, ik heb geen prullenbak op de badkamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |