en waarom nu dan deze?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:18 schreef CherryLips het volgende:
M'n vader wil naar Spider-Man maar heeft geen enkele Marvel-film gezien behalve de eerste Avengers en daar vond ie geen kut aan.
Vergeet het trainingsveulentje niet dat mee draaft.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan de ene een rood knipperend ledje, aan de andere een zakdoek. Hoofddoekje op en een beetje Albaantje spelen
Waar komt dat nou weer vandaan dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vergeet het trainingsveulentje niet dat mee draaft.
Paard, wagen en een veulentje dat meehobbelt om het vak te leren?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar komt dat nou weer vandaan dan?
De slijmprop is nog niet geweest gelukkig.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoeveel ontsluiting heb je?
en de dekpropquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De slijmprop is nog niet geweest gelukkig.
Hij heeft net die twee It-films gekeken. Vond ze niet eng. Duurde te lang allemaal. Hij wil ook naar die nieuwe van Guillermo del Toro. Ga wel vaker met hem naar de film. Hij kijkt ook allemaal films op Netflix waar ik nooit van heb gehoord.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom wil je vader naar Spider Man eigenlijk? Als mijn vader dat opeens zou willen, zou ik de crisisdienst bellen, denk ik.
nee een fiets is dit.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paard, wagen en een veulentje dat meehobbelt om het vak te leren?
uh huhquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:32 schreef CherryLips het volgende:
Hij kijkt ook allemaal films op Netflix waar ik nooit van heb gehoord.
Dat wel en volgens mijn contact zijn het hele mooie takken.quote:
Merkwaardig. Volgens mij kijkt mijn vader alleen het journaal en Buitenhof.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft net die twee It-films gekeken. Vond ze niet eng. Duurde te lang allemaal. Hij wil ook naar die nieuwe van Guillermo del Toro. Ga wel vaker met hem naar de film. Hij kijkt ook allemaal films op Netflix waar ik nooit van heb gehoord.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee een fiets is dit.
En er hoeft geen leerlingdriewielertje mee dan
Ik zag me dit al doen en toen dacht ik nee ik moet meer hulp vragen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Liesje met twee enorme bossen takken aan weerszijden op de fiets, zoals ze dingen in India/Afrika vervoeren.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan de ene een rood knipperend ledje, aan de andere een zakdoek. Hoofddoekje op en een beetje Albaantje spelen
Prima toch?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:18 schreef CherryLips het volgende:
M'n vader wil naar Spider-Man maar heeft geen enkele Marvel-film gezien behalve de eerste Avengers en daar vond ie geen kut aan.
Wacht, wat? Ze worden vanzelf weer langer?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:34 schreef liesje1979 het volgende:
/
[..]
Dat wel en volgens mijn contact zijn het hele mooie takken.Maar moet ze waarschijnlijk wel halveren, maar dat geeft op zich niet want dat loopt wel weer uit.
Netflix heeft wel een aardige collectie waardeloze filmsquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft net die twee It-films gekeken. Vond ze niet eng. Duurde te lang allemaal. Hij wil ook naar die nieuwe van Guillermo del Toro. Ga wel vaker met hem naar de film. Hij kijkt ook allemaal films op Netflix waar ik nooit van heb gehoord.
Maar kan hij het dan wel volgen? Hij heeft geen idee wie Dr Strange is of wat er in eerdere delen is gebeurd of in Endgame.quote:
Netflix zelf maakt ook niet altijd geweldige films.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Netflix heeft wel een aardige collectie waardeloze films
Het zijn takken. Die groeien wel eens.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Wacht, wat? Ze worden vanzelf weer langer?
Ik heb ook veel niet gezien van Marvel en kijk ook altijd gewoon met plezier. Laatst Spiderman uit 2017 gekeken en begreep het prima.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar kan hij het dan wel volgen? Hij heeft geen idee wie Dr Strange is of wat er in eerdere delen is gebeurd of in Endgame.
maar takken die afgehakt/zaagt/gebroken zijn zijn niet echt levend meer toch?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het zijn takken. Die groeien wel eens.Wil er een levende hut van maken he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |