Donkerpaars bloedbad met glitters.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:50 schreef Recce het volgende:
[..]
En nu zit je in een soort bloedbad?
dan ben je niet thuisquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Binnen tien minuten wordt er aangebeld
mja..eruit en er weer in?quote:of moet ik schijten.
Hopelijk was het geen verfbal.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Donkerpaars bloedbad met glitters.
we zijn nu ruim 10 minuten later...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Binnen tien minuten wordt er aangebeld of moet ik schijten.
Het tweedequote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
we zijn nu ruim 10 minuten later...
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
Collega geappt, ze komt over een uurtje met de auto.
Ik voel een noodzaak voor pics aankomenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:10 schreef liesje1979 het volgende:
Lol nou ik mag ze komen halen, ze zijn alleen wel 3 meter ofzo volgens mijn contact en dus even uitzoeken hoe ik dat op de fiets ga meenemen.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:18 schreef CherryLips het volgende:
M'n vader wil naar Spider-Man maar heeft geen enkele Marvel-film gezien behalve de eerste Avengers en daar vond ie geen kut aan.
Waarom wil je vader naar Spider Man eigenlijk? Als mijn vader dat opeens zou willen, zou ik de crisisdienst bellen, denk ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:18 schreef CherryLips het volgende:
M'n vader wil naar Spider-Man maar heeft geen enkele Marvel-film gezien behalve de eerste Avengers en daar vond ie geen kut aan.
Liesje met twee enorme bossen takken aan weerszijden op de fiets, zoals ze dingen in India/Afrika vervoeren.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik voel een noodzaak voor pics aankomen
Aan de ene een rood knipperend ledje, aan de andere een zakdoek. Hoofddoekje op en een beetje Albaantje spelenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Liesje met twee enorme bossen takken aan weerszijden op de fiets, zoals ze dingen in India/Afrika vervoeren.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn vader kijkt gewoon naar alle films. Als het maar beweegt
Je vader is een baby?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn vader kijkt gewoon naar alle films. Als het maar beweegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |