quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:10 schreef [url=https://forum.fok.n:Dl/user/profile/442280]Prisha[/url] het volgende:
[..]
Geen idee ik vind m wel grappig.
Een andere versie, maar deze is ook mooiquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:12 schreef -Shii- het volgende:
Geen idee of deze al voorbij gekomen is.![]()
Oke, maar das wel een ander genre,quote:
Die kan ik toch niet allemaal tegelijk draaienquote:
welkequote:
He?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hebben jullie plots haast of bewijsdrang voor 30cm of grote flapjes?
quote:
Oh daar kennen ze me, dat scheeltquote:
Flapjes?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hebben jullie plots haast of bewijsdrang voor 30cm of grote flapjes?
wel zo handig jaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die kan ik toch niet allemaal tegelijk draaien![]()
Ik doe een voor een.
scherpquote:
Ja eeuh.. ik zocht ff de vrouwelijke tegenhanger van de 30cm bewijsdrang... weet jij iets beters?quote:
Ga vooral door met je schuine praat, Pris krijgt er warm van.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja eeuh.. ik zocht ff de vrouwelijke tegenhanger van de 30cm bewijsdrang... weet jij iets beters?
nee maar ik snap de connectie nietquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja eeuh.. ik zocht ff de vrouwelijke tegenhanger van de 30cm bewijsdrang... weet jij iets beters?
GOA wilt 30cm flapjes?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd? Wat mis ik?
Oke ligt dus niet aan mijquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee maar ik snap de connectie nietje praat vreemd
Ja duh.. Probeer jij maar eens Galactica te volgen en te Fok!en tegelijk !quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee maar ik snap de connectie nietje praat vreemd
432 Hz... Kijk, die mensen hebben tenminste iets begrepen !quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, bij deze mijn excuses, ik schaam me echt diep.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kon ik dit nou vergeten, wat mij betreft 1 van de beste albums ooit gemaakt.![]()
![]()
Ken ik deze? Ik weet het niet. Effe luisteren.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, bij deze mijn excuses, ik schaam me echt diep.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kon ik dit nou vergeten, wat mij betreft 1 van de beste albums ooit gemaakt.![]()
![]()
Hier ook vandaagquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hier semi lang. Was vandaag al begonnen.
Ik kan zijn breinsprongen vaak volgen maar nu was ik m effe kwijt. Géen idee.quote:
Is de hele cd.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ken ik deze? Ik weet het niet. Effe luisteren.
Hij heeft 1 bitchslap teveel gezien. Dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kan zijn breinsprongen vaak volgen maar nu was ik m effe kwijt. Géen idee.
Nee die smilie --->quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat een lang weekend voor mij betekent?
Heerlijk is dat. Vanmorgen flink uitgeslapen en lekker de hele avond op de schietbaan gehangen.quote:
Aha! Multitasken lukt je niet. Waarom je 30cm flapjes erbij fantaseert weet ik niet maar ga vooral doorquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja duh.. Probeer jij maar eens Galactica te volgen en te Fok!en tegelijk !
Wij moeten nog steeds afspreken. Ik was nog niet zoverquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heerlijk is dat. Vanmorgen flink uitgeslapen en lekker de hele avond op de schietbaan gehangen.
Klinkt een beetje spacey. Ha dat past dus wel! I like it!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is de hele cd.
Deze staat er ook op, ken je misschien wel
Je hebt mijn nummer. Bel maar als je er klaar voor bent.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wij moeten nog steeds afspreken. Ik was nog niet zover
tnxquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je hebt mijn nummer. Bel maar als je er klaar voor bent.
Hoe kon ik die nou vergetenquote:
Ja ik ben wel een beetje teleurgesteld hoorquote:
AIR uit uitgezet en deze aangekliktquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik ben wel een beetje teleurgesteld hoor
Heb nu nog iets leukers. Een zwitsers infanteriegeweer uit 1878. Lang, zwaar en blackpowder.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb nu nog iets leukers. Een zwitsers infanteriegeweer uit 1878. Lang, zwaar en blackpowder.
Zulke vlamme jonguh!![]()
Wut! Is dat die hele zware waar we het tijdens de meet over hadden?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb nu nog iets leukers. Een zwitsers infanteriegeweer uit 1878. Lang, zwaar en blackpowder.
Zulke vlamme jonguh!![]()
We gaan schietenquote:
Nee, dat ging over mijn andere geweer. Deze heb ik pas een paar weken.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wut! Is dat die hele zware waar we het tijdens de meet over hadden?
owj......vlammenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, dat ging over mijn andere geweer. Deze heb ik pas een paar weken.
Eerder een mini meet. Date heeft meestal een romantische intentie toch?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nice
valt dat niet onder de definitie date?
quote:
draaien in een bel?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eerder een mini meet. Date heeft meestal een romantische intentie toch?
Dan krijg ik Lara Croft achter me aan, dat moeten we niet willen![]()
Sode kan vliegen én schieten. En draaien in een bel
Aha! Je snapt dat ik dat dolgraag zou willen zien hequote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En als ik de patronen afvul met zout in plaats van gemalen rijst, krijg je nog mooiere lange vlammen.
Zal een paar patroontjes maken.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Aha! Je snapt dat ik dat dolgraag zou willen zien he
Met zijn zweefvliegtuig.quote:
Trustequote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
It trek het niet Fok!sterds![]()
Slaap lekker en droom fijnquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tot laterquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iquote:
quote:
je stelt me niet teleurquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
(deze is meer voor ons maan-archief, ik zou niet aanraden dit te luisteren)
dezequote:
Dan ga ik dat ook maar gewoon niet doenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
Dat hebben we gezien ... daarna in de kroegquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
I
ik heb een schietles gehad ergens in Amsterdam, maar dat viel een beetje tegen. De groep was vrij groot waardoor we maar met 1 soort geweer konden schieten.
Sode gaat dat rechtzetten
Ja dát was wel hartstikke leuk toen. Mini meet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien ... daarna in de kroeg
nee!quote:
Truste GOA.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
Het ontstond toevallig. tonja en chufi hadden al een mini meet staan en ik was toevallig in Amsterdam voor die schietles en toen kwam oma-nijn onverwachts ook aanzeilen. Spontane actie, heel leuk.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:37 schreef Koen66 het volgende:
mini-meets ook leukNooit gedaan eigenlijk, altijd of een grote meet, of 1-on-1
Jazeker! Die had ik al gepost.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:38 schreef Koen66 het volgende:
heeft David Bowie ooit over 'moon' gezongen? Die was wel van de ruimtevaart
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Dan ga ik dat ook maar gewoon niet doen
ahhhh d8 al van wel, maar kan er ff niet meer opkomenquote:
quote:
En de grafsteenquote:
Ik kan dit never nooit allemaal luisterenquote:
wahhhhh najaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En de grafsteen![]()
Beau leest hier mee, ik zweer het.
Adje Visser bij Beau over oude nummers en filmpjesquote:
toevalligquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Adje Visser bij Beau over oude nummers en filmpjes
Wel echt een songfestival nummerquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Deze is een stuk beter (ik smokkel even en laat artiesten met Moon erin ook meetellen):
En natuurlijk telt Måneskin ook![]()
wat is deze Dees >>quote:
Kuzuquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
wat is deze Dees >>![]()
Ik dacht gewoon een grappig lachend gezicht
Ik dacht iemand die deed alsof ie boos wasquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
wat is deze Dees >>![]()
Ik dacht gewoon een grappig lachend gezicht
Kate Bushquote:
Dedicatedquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kan dit never nooit allemaal luisteren, ik ben nog bij de 4e lied hiervoor of zo. Ik luister ze allemaal he.
Die gaat naar een museum als ik het goed heb gehoordquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kate Bush![]()
Fan is een groot woord, maar ben zo'n liefhebber van haar stem en muziek!
Is er al duidelijk wat er met haar Spookslot grafzerk gaat gebeuren?
Dat kunnen we tijdens de Eftelingmeet meteen vragenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kate Bush![]()
Fan is een groot woord, maar ben zo'n liefhebber van haar stem en muziek!
Is er al duidelijk wat er met haar Spookslot grafzerk gaat gebeuren?
Ik luister de hele avond moon liedjes. Het zijn er stiekem best wel wat.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
DedicatedMaar dan stop ik al (zie dat er nog meer maan-gerelateerde ESF inzendingen zijn
)
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kunnen we tijdens de Eftelingmeet meteen vragen
is die al gepland?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:
Jaaaaaaa Efteling meetquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we aardig wat plannen.quote:
Ik pas net maar het is wel een thema waar je makkelijk in blijft hangenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik luister de hele avond moon liedjes. Het zijn er stiekem best wel wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Olaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:58 schreef Domnivoor het volgende:
Goedenavond![]()
Wat typen jullie veel zeg
Ja joh, ze houden maar niet op. Zeg er wat van.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:58 schreef Domnivoor het volgende:
Goedenavond![]()
Ja he, er is veel te luisteren.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ik pas net maar het is wel een thema waar je makkelijk in blijft hangen
Foei!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:59 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja joh, ze houden maar niet op. Zeg er wat van.
er wat van.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:59 schreef notturna het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:58 schreef Domnivoor het volgende:
Goedenavond![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:59 schreef notturna het volgende:
[..]
Toen ik er voor het laatst was was de Python het spannendst, ik ben er toen wel in geweestquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaaaa Efteling meet![]()
Ik durf alleen geen enge dingen zoals een Baron ofzo. De mildere achtbanen durf ik wel, en het Sprookjesbos
Zijn er al concrete plannen?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we aardig wat plannen.
Wandelingmeet, Eftelingmeet, 40+bandmeet, parachutespringmeet.....
GOAs idee van een kasteel is zo gek nog niet
Niet helemaal concreet,. Foshizzle had een kasteel te koop zien staan, GOA wilde hem hierheen halen en Dees wilt haar vlecht laten groeien en heeft de ronde torenkamer al ingepikt.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Niet helemaal concreet,. Foshizzle had een kasteel te koop zien staan, GOA wilde hem hierheen halen en Dees wilt haar vlecht laten groeien en heeft de ronde torenkamer al ingepikt.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam vel vehicula erat. Maecenas ultrices dignissim placerat. Nulla tincidunt nisi eget enim eleifend pellentesque. Nullam vitae arcu in metus volutpat finibus luctus sed nunc. Donec ligula velit, commodo vel ante et, dictum suscipit ligula. Aenean et facilisis arcu, eu rhoncus urna. Sed consectetur diam quis erat lacinia laoreet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:58 schreef Domnivoor het volgende:
Goedenavond![]()
Ja inderdaad, nu je het zegt, voor zover het te zien is in het donker.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:05 schreef Koen66 het volgende:
dat Nijntje beeld doet me aan deze denken, stond voor een cafe waar ik ooit op een meet was en in KSC werd geroepen dat het op mij leek
[ afbeelding ]
Duidelijk verhaalquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Niet helemaal concreet,. Foshizzle had een kasteel te koop zien staan, GOA wilde hem hierheen halen en Dees wilt haar vlecht laten groeien en heeft de ronde torenkamer al ingepikt.
Die laatste alinea begrijp ik niet helemaal. Zou je dat even kunnen toelichten?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam vel vehicula erat. Maecenas ultrices dignissim placerat. Nulla tincidunt nisi eget enim eleifend pellentesque. Nullam vitae arcu in metus volutpat finibus luctus sed nunc. Donec ligula velit, commodo vel ante et, dictum suscipit ligula. Aenean et facilisis arcu, eu rhoncus urna. Sed consectetur diam quis erat lacinia laoreet.
Nunc ultricies lacus ac erat ullamcorper, vitae congue lacus faucibus. Quisque at finibus velit, in ultrices urna. Curabitur commodo, nisi et finibus molestie, lacus purus dignissim tellus, ut rhoncus diam ipsum id nunc. Quisque eu imperdiet elit, et placerat lorem. Aliquam erat volutpat. Nulla nunc elit, mattis eget faucibus a, vulputate vel ante. Suspendisse consequat est neque, at tempor ligula laoreet eget. Sed varius venenatis justo, quis pretium risus egestas sed. Maecenas nulla odio, ornare sed auctor sit amet, viverra vel felis. Aenean molestie, velit quis gravida scelerisque, elit mauris iaculis neque, ac placerat nibh elit in ante. Vestibulum sit amet nunc elit. Suspendisse non diam velit. Vivamus eget sem at magna auctor molestie ut ac libero. Mauris ante dolor, condimentum quis sodales commodo, condimentum at leo.
Suspendisse et vulputate sapien. Mauris id posuere arcu. Aliquam vitae elit eget dolor consectetur ullamcorper sed id lectus. In rhoncus, sapien sed feugiat blandit, risus tellus pulvinar purus, nec fringilla dolor nisl non sem. Cras luctus blandit tellus. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Aliquam erat volutpat.
Integer sed imperdiet dolor. Maecenas malesuada nisi a aliquam sodales. Pellentesque sed mauris eu eros volutpat mattis. Nulla interdum luctus nunc. Duis non est ac magna vehicula sollicitudin quis eget erat. Curabitur sed neque nunc. Vestibulum risus mauris, rhoncus id nisi ac, scelerisque semper urna. Maecenas a mauris est. Pellentesque tempor magna eu leo dignissim, at viverra nunc aliquam. Suspendisse enim lorem, aliquam vel mattis eu, aliquet in odio.
Aenean ex erat, venenatis sit amet nulla eget, blandit placerat nisi. Vivamus ut est ut nisl ullamcorper ullamcorper. Donec tristique risus egestas mi consequat, sed laoreet nisi vehicula. Aliquam quis finibus ipsum. Donec posuere felis nec velit commodo fermentum. Curabitur ut nulla feugiat, ultrices magna id, egestas sem. Proin sagittis vestibulum nisi, id iaculis diam tincidunt quis. Aliquam gravida sapien elit, id ornare mi porttitor id. Sed at quam tempus, hendrerit mauris non, ultrices nulla. Suspendisse felis purus, bibendum non felis sit amet, egestas venenatis orci. Vestibulum tincidunt orci eu elementum aliquam. Vestibulum efficitur aliquet velit id venenatis. In id nisi et sem blandit rhoncus eu non lorem. Aliquam volutpat tempus tempor.
Nijntje pleintjequote:
Inderdaad, voor zover er iets te zien is lijken wel meer mensen daar op.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, nu je het zegt, voor zover het te zien is in het donker.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zit op een perma vakansie schijnt
Juistquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Inderdaad, voor zover er iets te zien is lijken wel meer mensen daar op.
zelfs vertaald snap ik het nietquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam vel vehicula erat. Maecenas ultrices dignissim placerat. Nulla tincidunt nisi eget enim eleifend pellentesque. Nullam vitae arcu in metus volutpat finibus luctus sed nunc. Donec ligula velit, commodo vel ante et, dictum suscipit ligula. Aenean et facilisis arcu, eu rhoncus urna. Sed consectetur diam quis erat lacinia laoreet.
Nunc ultricies lacus ac erat ullamcorper, vitae congue lacus faucibus. Quisque at finibus velit, in ultrices urna. Curabitur commodo, nisi et finibus molestie, lacus purus dignissim tellus, ut rhoncus diam ipsum id nunc. Quisque eu imperdiet elit, et placerat lorem. Aliquam erat volutpat. Nulla nunc elit, mattis eget faucibus a, vulputate vel ante. Suspendisse consequat est neque, at tempor ligula laoreet eget. Sed varius venenatis justo, quis pretium risus egestas sed. Maecenas nulla odio, ornare sed auctor sit amet, viverra vel felis. Aenean molestie, velit quis gravida scelerisque, elit mauris iaculis neque, ac placerat nibh elit in ante. Vestibulum sit amet nunc elit. Suspendisse non diam velit. Vivamus eget sem at magna auctor molestie ut ac libero. Mauris ante dolor, condimentum quis sodales commodo, condimentum at leo.
Suspendisse et vulputate sapien. Mauris id posuere arcu. Aliquam vitae elit eget dolor consectetur ullamcorper sed id lectus. In rhoncus, sapien sed feugiat blandit, risus tellus pulvinar purus, nec fringilla dolor nisl non sem. Cras luctus blandit tellus. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Aliquam erat volutpat.
Integer sed imperdiet dolor. Maecenas malesuada nisi a aliquam sodales. Pellentesque sed mauris eu eros volutpat mattis. Nulla interdum luctus nunc. Duis non est ac magna vehicula sollicitudin quis eget erat. Curabitur sed neque nunc. Vestibulum risus mauris, rhoncus id nisi ac, scelerisque semper urna. Maecenas a mauris est. Pellentesque tempor magna eu leo dignissim, at viverra nunc aliquam. Suspendisse enim lorem, aliquam vel mattis eu, aliquet in odio.
Aenean ex erat, venenatis sit amet nulla eget, blandit placerat nisi. Vivamus ut est ut nisl ullamcorper ullamcorper. Donec tristique risus egestas mi consequat, sed laoreet nisi vehicula. Aliquam quis finibus ipsum. Donec posuere felis nec velit commodo fermentum. Curabitur ut nulla feugiat, ultrices magna id, egestas sem. Proin sagittis vestibulum nisi, id iaculis diam tincidunt quis. Aliquam gravida sapien elit, id ornare mi porttitor id. Sed at quam tempus, hendrerit mauris non, ultrices nulla. Suspendisse felis purus, bibendum non felis sit amet, egestas venenatis orci. Vestibulum tincidunt orci eu elementum aliquam. Vestibulum efficitur aliquet velit id venenatis. In id nisi et sem blandit rhoncus eu non lorem. Aliquam volutpat tempus tempor.
Ik mag toch hopen van niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Prachtig Prishaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb even een foto gemaakt
[ afbeelding ]
Grote kans dat ik dat niet kan neequote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:06 schreef engine het volgende:
[..]
Die laatste alinea begrijp ik niet helemaal. Zou je dat even kunnen toelichten?
De wandelroute is geheimquote:
Ze was heel kort terug en gelijk de volgende vakantie, alleen bestemming onbekend.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Nee... ook geen duidelijke reden kunnen vinden ....
oehquote:
Laten we hopen dat het een tijdelijke is.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Nee... ook geen duidelijke reden kunnen vinden ....
De beklimming van de Dom hoort toch niet bij de wandelroute?quote:
Tnx!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Prachtig Prisha![]()
De naam van de schilder zegt me niets.
Nee, dat niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:11 schreef notturna het volgende:
[..]
De beklimming van de Dom hoort toch niet bij de wandelroute?
Gelukkig, geloof niet dat ik dat zou redden naar boven. Naar beneden gaat vanzelf.quote:
Koekoek zeg....quote:De gemiddelde landelijke adviesprijs voor een liter Euro95 stijgt dit weekend naar 2,146 euro
Wel in Utrecht.quote:
Ja echt ze weet zelf ook niet hoe en wat ... heel vreemd... ja de COS daar gebeuren wel vaker gekke dingen ...quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:10 schreef notturna het volgende:
[..]
Ze was heel kort terug en gelijk de volgende vakantie, alleen bestemming onbekend.
ze zeggen dat diequote:
Kuzu van DENK?quote:
Daarom blijf ik daar maar ver vandaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt ze weet zelf ook niet hoe en wat ... heel vreemd... ja de COS daar gebeuren wel vaker gekke dingen ...
jaquote:
Ik was er even maar BB kan me gewoon niet meer bekoren en de cos ook niet meer. Helaasch.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:16 schreef notturna het volgende:
[..]
Daarom blijf ik daar maar ver vandaan.
Iedereenquote:
Heb er een paar keer gekeken, maar het is niet echt gezellig daar.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik was er even maar BB kan me gewoon niet meer bekoren en de cos ook niet meer. Helaasch.
Ik ben er ooit 1x in geweest, maar kwam zo beduusd eruit dat ik de rest van de dag een beetje trillend door het park heb gelopenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik er voor het laatst was was de Python het spannendst, ik ben er toen wel in geweest
Lijkt me allemaal leukquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we aardig wat plannen.
Wandelingmeet, Eftelingmeet, 40+bandmeet, parachutespringmeet.....
GOAs idee van een kasteel is zo gek nog niet
Kom er ook nauwelijks ...quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:17 schreef notturna het volgende:
[..]
Heb er een paar keer gekeken, maar het is niet echt gezellig daar.
Weet je, ik heb altijd geloofd tot voor kort dat je nottuma heette. Zelfs als ik er nu naar kijk zou ik echt zweren dat er een M staat, ook met leesbril opquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:16 schreef notturna het volgende:
[..]
Daarom blijf ik daar maar ver vandaan.
Dat laatste is wel de opzet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lijkt me allemaal leukMinus parachutespringen, tenzij er een professional met mij mee springt
* SolidasRock flabbergasted isquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij heet ook gewoon zo, kijk, dit is het adres van die smilie
https://i.fokzine.net/s/kuzu.png
Nee he. Vond ik ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:17 schreef notturna het volgende:
[..]
Heb er een paar keer gekeken, maar het is niet echt gezellig daar.
Nu weet ik hoe ik je moet herkennen bij de meetquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:05 schreef Koen66 het volgende:
dat Nijntje beeld doet me aan deze denken, stond voor een cafe waar ik ooit op een meet was en in KSC werd geroepen dat het op mij leek
[ afbeelding ]
Hij lijkt er ontzettend op ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij heet ook gewoon zo, kijk, dit is het adres van die smilie
https://i.fokzine.net/s/kuzu.png
jij wil gelijk in je eentje springen?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lijkt me allemaal leukMinus parachutespringen, tenzij er een professional met mij mee springt
Kom erheen en dan merk je het vanzelfquote:
Gewoon tandemsprongetjequote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Staat toch echt een n ipv mquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Weet je, ik heb altijd geloofd tot voor kort dat je nottuma heette. Zelfs als ik er nu naar kijk zou ik echt zweren dat er een M staat, ook met leesbril op![]()
Springen is een tandemsprong idd.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja die emoji lijkt op Kuzuquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kuzu van DENK?(ik schaam me dat ik dat weet terwijl politiek me eigenlijk niet interesseert)
Een vriend van me is parapiloot op Teuge. Ik ga toch eens informeren of er iets met korting te regelen is.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Springen is een tandemsprong idd.
Maar er is een terras dus degenen die niet durven/willen die kunnen op het terras toekijken onder het genot van een drankje of zo.
Dat was de bedoeling in elk geval
Dan denk ik er nog even overquote:
Zie is het toch nog ergens goed voor.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De rn lijkt voor mij een m. Ja hoog tijd voor een betere leesbril denk ik
en als er iemand z'n parachute niet opengaat kan je goed cashen met de fotoquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan denk ik er nog even over![]()
En als ik het niet durf, wacht ik beneden en ga ik kijken hoe jullie naar beneden dwarrelen
Het is best prijzig idd.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een vriend van me is parapiloot op Teuge. Ik ga toch eens informeren of er iets met korting te regelen is.
Kan alleen niets beloven.
Fijnquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Springen is een tandemsprong idd.
Maar er is een terras dus degenen die niet durven/willen die kunnen op het terras toekijken onder het genot van een drankje of zo.
Dat was de bedoeling in elk geval
najaaaaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en als er iemand z'n parachute niet opengaat kan je goed cashen met de foto
Moet je wel een flinke telelens hebben, de landingszone is een aardig eindje van het terras.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik wil niet dat jullie iets overkomtquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had geen weet. Ik vind de emoji geweldig maar nu ik de associatie met kuzu weet vind ik hem minder geweldig.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja die emoji lijkt op KuzuDus wordt hier op Fok altijd "de Kuzu" genoemd
awwwquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wil niet dat jullie iets overkomt
* Aoibhin ziet nu die steen uit je UI in elkaar donderenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik had geen weet. Ik vind de emoji geweldig maar nu ik de associatie met kuzu weet vind ik hem minder geweldig.![]()
Voor mij was het gewoon een sarcastische emoji.
* SolidasRock zijn FOK!leven stort nu in.
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:26 schreef Prisha het volgende:
Het is mooi geweest, ik ga een verdieping hoger.
Weltrusten voor straks peeps![]()
Trusten Prish!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:26 schreef Prisha het volgende:
Welterusten Prisha!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:26 schreef Prisha het volgende:
Een dondersteenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin ziet nu die steen uit je UI in elkaar donderen
Truste Prishaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:26 schreef Prisha het volgende:
Scherp!quote:
Ga maar opnieuw weg en kom terug en dan zal je zien dat ook @Aoibhin is gaan slapen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:32 schreef Koen66 het volgende:
ow, ben ik ff weg is @:prisha gaan slapen
Ik lig wel al in bed, dus de kans is aanwezigquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ga maar opnieuw weg en kom terug en dan zal je zien dat ook @:AOIbhin is gaan slapen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:32 schreef SolidasRock het volgende:
NWS / Als het kind STOP zegt gaan ouders vaak door met kietelen
Waar moet het toch heen met de wereld?
Kijk @Koen66 zie je wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik lig wel al in bed, dus de kans is aanwezig
Is de dondersteen al wat van de schrik bekomen?quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is de dondersteen al wat van de schrik bekomen?
oehquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, ik heb besloten kuzu te ontkennen. Ik wis de aktieve herinnering hieraan.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is de dondersteen al wat van de schrik bekomen?
Morgen late Benidorm fest finalquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toch welquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:42 schreef Koen66 het volgende:
morgenavond eten bij Indiaas restaurant
yep, zoonlief gaat maandag weer naar school, is afgelopen maandag weliswaar positief getest maar deze gok durven we wel te maken, maandag zat ie al 5 dagen in quarantainequote:
Misschien helpt het om die emoji met iets anders te associeren vanaf nu? Een ander persoon?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee, ik heb besloten kuzu te ontkennen. Ik wis de aktieve herinnering hieraan.
Zo!
Mooiquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:42 schreef Koen66 het volgende:
Lekker, veel plezier!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:42 schreef Koen66 het volgende:
Met SolidasRock?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien helpt het om die emoji met iets anders te associeren vanaf nu? Een ander persoon?
Slaap lekker Domnivoorquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:45 schreef Domnivoor het volgende:
Ik lig inmiddels ook in bed. Welterusten!
Ik noem hem nu een Cruella Deville, afgekort Crude.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien helpt het om die emoji met iets anders te associeren vanaf nu? Een ander persoon?
Wel Tunahandig dat je dat kan.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee, ik heb besloten kuzu te ontkennen. Ik wis de aktieve herinnering hieraan.
Zo!
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:45 schreef Domnivoor het volgende:
Trusten!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:45 schreef Domnivoor het volgende:
Die kan ik in mijn zak stekenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik noem hem nu een Cruella Deville, afgekort Crude.![]()
Zo! Dat werkt echt!
* SolidasRock vind dat aiobhin veel van Domnivoor, de befaamde therapeut geleerd heeft.
zonder klachten al die tijd .,.. van mij mag hetquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, zoonlief gaat maandag weer naar school, is afgelopen maandag weliswaar positief getest maar deze gok durven we wel te maken, maandag zat ie al 5 dagen in quarantaine
geen enkele klacht gehadquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
zonder klachten al die tijd .,.. van mij mag het
Heerlijkquote:
* Aoibhin voelt zich nu nog veel meer op haar plek in dit subforumquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
je lijkt wel een oud wijf ,,,,,
sorry
Wel op mijn kamer. Als ik de verwarming daar op de laagste stand zet, is het graadje sauna, dus dan zet ik hem liever uit en lig ik met een kruikje in bedquote:
verdammt ja, sauna's mogen ook weerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel op mijn kamer. Als ik de verwarming daar op de laagste stand zet, is het graadje sauna, dus dan zet ik hem liever uit en lig ik met een kruikje in bed
Ja dat is wel fijnquote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verdammt ja, sauna's mogen ook weer
ik ben er wel eens in slaap gevallenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat is wel fijn![]()
Al wil ik er nog niet in slapen
Snap je de markeringen die op een radiatorkraan staan wel? 5 is niet de laagste stand.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel op mijn kamer. Als ik de verwarming daar op de laagste stand zet, is het graadje sauna, dus dan zet ik hem liever uit en lig ik met een kruikje in bed
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben er wel eens in slaap gevallen
Haha ja die snap ik hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Snap je de markeringen die op een radiatorkraan staan wel? 5 is niet de laagste stand.
geen ideequote:
Wel gek zeg, zou ie niet mogen doen. Misschien is die kraan niet in orde.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja die snap ik hoorMaar ik vind 1 dus al te heet
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Whuttt???quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
nee, ik heb het op een thee met rum en 1 glaasje puur gehouden vandaagquote:
Toen ze weer terug was zag ik wat posts in SHO volgens mij van haar. Maar ineens weer weg dus.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
nee heb het gecheckt en geen enkele aanleiding / reden tot uberhaupt verkansie
Nou zeg datquote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:25 schreef Koen66 het volgende:
er wordt nogal wat geband de laatste tijd
Zoveel heeft ze niet gepost in die 2 dagen ... alles binnen de normen volgens mij ..quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:23 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Toen ze weer terug was zag ik wat posts in SHO volgens mij van haar. Maar ineens weer weg dus.
nog nooit slachtoffer van geweestquote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:25 schreef Koen66 het volgende:
er wordt nogal wat geband de laatste tijd
eensquote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:32 schreef -Shii- het volgende:
Ik ook nog nooit, maar ik vind dat geban toch vaak wel overdreven, uitzonderingen daargelaten van users die heel ver gaan, zoals ziektes verzinnen enzovoorts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |