Daar zijn de meningen nog wel eens over verdeeldquote:
Wat jij wilquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn de puzzelstukjes ook afgesabbeld?![]()
Leuk dat jullie er een nachtje aan willen plakken.
Gelukkig met dubbel rquote:
Om het puzzelen extra lastig te makenquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wat jij wilik vreet zo de plaatjes er af
Of ik lazer alle stukjes van die 5 puzzels los die toko inquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om het puzzelen extra lastig te maken
Als dank neem ik voor jou ook de puzzels meequote:Op donderdag 10 februari 2022 20:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Of ik lazer alle stukjes van die 5 puzzels los die toko in
Natuurlijk. Jullie zijn welkomquote:Op donderdag 10 februari 2022 22:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Mogen Jeroen en ik ook mee met de stadswandeling? Ik ken Utrecht alleen van een FOK!meet en van een vriendin die daar 30 jaar geleden op kamers ging.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Mogen Jeroen en ik ook mee met de stadswandeling? Ik ken Utrecht alleen van een FOK!meet en van een vriendin die daar 30 jaar geleden op kamers ging.
Tnxquote:Op donderdag 10 februari 2022 22:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Natuurlijk. Jullie zijn welkom
Dat hoort een beetje bij zo’n topic, vind ik.quote:
Mijn eerste Turkse pizza en raki en schietpartijen had ik 30 jaar geleden in Utrecht. Ook de meest vage feestjes in de Ecco oid?quote:
Dat klinkt al heftigquote:Op donderdag 10 februari 2022 22:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mijn eerste Turkse pizza en raki en schietpartijen had ik 30 jaar geleden in Utrecht. Ook de meest vage feestjes in de Ecco oid?
Schietpartijen?quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mijn eerste Turkse pizza en raki en schietpartijen had ik 30 jaar geleden in Utrecht. Ook de meest vage feestjes in de Ecco oid?
Lief, gaan we losse stukjes uitwisselenquote:Op donderdag 10 februari 2022 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als dank neem ik voor jou ook de puzzels mee
Niet veel Cafe bezoekersquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:41 schreef Domnivoor het volgende:
Update:
Café 13:30
espri (misschien)
Café 15:00
Oma-nijn
pullup
Silverfox
sly-nl
Wandelaars 13:30-15:00
Aoibhin
Bomenverzameling
Deisyy
Domnivoor
Gast_op_Afstand_GOA
mascara-klodder en Jeroen
notturna
Prisha (misschien)
-Shii-
Sodeknetters
Superbadeendje
ultra_ivo
Koen66 en Paul weten het nog niet.
Ik neem aan dat alle wandelaars aansluiten in het cafe?quote:
Voor de duidelijkheid: vanaf 15:00 zijn we allemaal in het café.quote:
Daar gaan wij na het wandelen ook heenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik neem aan dat alle wandelaars aansluiten in het cafe?
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: vanaf 15:00 zijn we allemaal in het café.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar gaan wij na het wandelen ook heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |