Het zou zo maar kunnen dat een P&R even buiten Utrecht goedkoper is.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:45 schreef -Shii- het volgende:
Hoog Catharijne heeft diverse parkeergarages en bij de Jaarbeurs kun je volgens mij ook parkeren. Ik weet niet wat het voordeligst is.
Ja. Onder Vredenburg is er ook één.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:45 schreef -Shii- het volgende:
Hoog Catharijne heeft diverse parkeergarages en bij de Jaarbeurs kun je volgens mij ook parkeren. Ik weet niet wat het voordeligst is.
Klopt. Parkeren bij Transferium Westraven, en met de tram naar het station. Dan hoef je ook niet door de stad te rijden.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:50 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Het zou zo maar kunnen dat een P&R even buiten Utrecht goedkoper is.
Je bent van harte welkomquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:50 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb dit topic net pas gezien. 27e is carnavalszondag dus in principe een goede manier om de carnaval te ontvluchten. Zijn er nog plekjes vrij?
(Laatste Utrecht meets van me waren van FOT, heel wat jaren terug).
Ik ga even een vergelijkend parkeeronderzoek doenquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:45 schreef -Shii- het volgende:
Leuk. Staat genoteerdquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:49 schreef pullup het volgende:
Lijkt me leuk om te komen maar ik werk nog wel. Schrijf me maar voor die tweede borrel in die haal ik wel 👍
Leuk
Tof pullupquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:49 schreef pullup het volgende:
Lijkt me leuk om te komen maar ik werk nog wel. Schrijf me maar voor die tweede borrel in die haal ik wel 👍
Leuk
Fijn dat jullie er dan toch bij gaan zijn ondanks alles!quote:
Ik moet je toch 'live' overreden voor een naamwissel...zelfs met Word geïntegreerd kan ik het niet schrijvenquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn dat jullie er dan toch bij gaan zijn ondanks alles!Na al dat organiseren zijn jullie eens te gast
Ze luistert ook naar ‘Jobi’.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik moet je toch 'live' overreden voor een naamwissel...zelfs met Word geïntegreerd kan ik het niet schrijven
quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik moet je toch 'live' overreden voor een naamwissel...zelfs met Word geïntegreerd kan ik het niet schrijven
Yeahh een vrouw die luistert.quote:
Wandelen uiteraardquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:59 schreef Domnivoor het volgende:
Update:
Café 13:30
espri (misschien)
Café 15:00
Oma-nijn (misschien)
Silverfox (misschien)
pullup
sly-nl
Wandelaars 13:30-15:00
Aoibhin
Bomenverzameling
Deisyy
Domnivoor
Gast_op_Afstand_GOA
notturna
Prisha (misschien)
-Shii-
Sodeknetters
Superbadeendje
Van ultra_ivo, Koen66 en Paul weet ik nog niet of ze mee gaan wandelen.
Ik praat niet over mensen/fokkers, maar tegen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Gelukkig weet ik vaak wanneer het over mij gaat! En zijn Jobi en Aoibodinges en dat soort aanverwante bijnamen die ik heb vergaart ook gewoon aanvaardbaar! En irl kun je me gewoon bij mij echte naam aanspreken
Dat zijn de beste Fok!ers!quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik praat niet over mensen/fokkers, maar tegen.
Is een verrassingquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:23 schreef -Shii- het volgende:
Mogen we weten welk café het is of is dat nog een verrassing?
Zijn de puzzelstukjes ook afgesabbeld?quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Voor nu, als het gaat zoals het nu gaat, willen wij komen. Borrelen en wat eten. Tasje puzzels voor @:Deisyy mee ipv pindarotsen.
Domni, weet jij de afstand tussen café en hotel Apollo? Ziet er mooi uit trouwens.
Teringquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Yeahh een vrouw die luistert.![]()
We hebben er zin in.![]()
Parkeerkaart 27,50...we kunnen bijna met een taxi komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |