Gezelligquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet, maar wat moeten jullie zonder mij?
@:Domnivoor, zet mij ook maar op de lijst.
Wat gaan we zien met de rondwandeling? Gaan we de Domtoren in of langs musea?quote:
domtoren staat in de steigers... je moet je zelf de hoogte in klimmenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat gaan we zien met de rondwandeling? Gaan we de Domtoren in of langs musea?
We houden de route nog even geheim.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat gaan we zien met de rondwandeling? Gaan we de Domtoren in of langs musea?
Waarom geheim houden? Ik snap de keuze wel hoor maar ik heb jaren in Utrecht gewoond. Ik ken Utrecht al vrij goed dus vandaar mijn vraag, geen negatieve kritiek ofzo.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We houden de route nog even geheim.
Maar niet de Domtoren in.
Nee, dat begrijp ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom geheim houden? Ik snap de keuze wel hoor maar ik heb jaren in Utrecht gewoond. Ik ken Utrecht al vrij goed dus vandaar mijn vraag, geen negatieve kritiek ofzo.
OK, ik ga mee met de stadswandeling.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik.
Maar we hebben een hele leuke route uitgestippeld, en we willen het een verrassing houden. Ook voor wie de stad kent.
Leukquote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
OK, ik ga mee met de stadswandeling.
Ik ga je wel overhoren over locaties.quote:
Prisha (misschien) Nou ja, die heeft ook van die korte beentjes.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:59 schreef Domnivoor het volgende:
Update:
Café 13:30
espri (misschien)
Café 15:00
Oma-nijn (misschien)
Silverfox (misschien)
Wandelaars (13:30-15:00):
Aoibhin
Bomenverzameling
Deisyy
Domnivoor
Gast_op_Afstand_GOA
Notturna
Prisha (misschien)
-Shii-
Sodeknetters
Superbadeendje
Van Koen66, Paul en pullup weet ik het nog niet.
Ik wist helemaal niet dat jij een beenbreuk hebt gehad.quote:Op zondag 6 februari 2022 02:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Prisha (misschien) Nou ja, die heeft ook van die korte beentjes.
Misschien dat ik tijdens de wandeling afhaak daar ik een stuk lopen nog niet gewend ben na mijn beenbreuk maar dan vind ik de weg naar het café wel.
In 2018quote:Op zondag 6 februari 2022 11:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat jij een beenbreuk hebt gehad.
Prima, jij vindt de weg wel [ afbeelding ]
Ohh, ja. Je zou vandaag bespreken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:59 schreef Domnivoor het volgende:
Update:
Café 13:30
espri (misschien)
Café 15:00
Oma-nijn (misschien)
Silverfox (misschien)
Wandelaars (13:30-15:00):
Aoibhin
Bomenverzameling
Deisyy
Domnivoor
Gast_op_Afstand_GOA
Notturna
Prisha (misschien)
-Shii-
Sodeknetters
Superbadeendje
Van Koen66, Paul en pullup weet ik het nog niet.
Het is nog niet besproken hoor. Deze week ga ik informeren.quote:Op zondag 6 februari 2022 21:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ohh, ja. Je zou vandaag bespreken.
We weten het nog steeds niet. Dat wordt een last minute beslissing.
Maar zodra ik iets weet, laat ik het weten aan je.
Hee Koen,quote:Op zondag 6 februari 2022 23:22 schreef Koen66 het volgende:
Ik weet het helaas ook nog niet, er werd me iets te spastisch op gereageerd, maar het laatste woord is er nog niet over gezegd.
Waar we heen gaan is op standquote:
Okequote:Op woensdag 9 februari 2022 22:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waar we heen gaan is op stand![]()
Kom je ook?
Gezelligquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oke. Lijkt me leuk.
Nog geen definitieve datum geprikt?
Moet wel lukken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Het wordt 27 februari.
Prima. Staat genoteerdquote:Op woensdag 9 februari 2022 23:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Moet wel lukken.![]()
Ik kom wel later (na de tour) want ken Utrecht al vrij goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |