Morguh Enginequote:
Hey Tong, ook weer vroeg presentquote:
quote:
Morguh mevr en menquote:
Ja een beetje heen en weer slingerend met mijn gedachtenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 07:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoi Dotteke, Chanel.![]()
Hoe gaat het Dot?
quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
@:prisha
https://www.bbc.com/news/world-australia-60150542
Jazeker!quote:
Ja. Je maakt je niet teveel zorgen hoop ik?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een beetje heen en weer slingerend met mijn gedachten
Ja, sta altijd vroeg op. Ga momenteel ook vroeg naar bed.quote:
Over het algemeen niet, maar als je de hele dag een zeurende buik hebt dan kan je ook niet snel je gedachten loslaten. Ben over het algemeen positief maar af en toe dwarrelen mijn gedachten toch de andere kant op.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Je maakt je niet teveel zorgen hoop ik?
Ja, logisch.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over het algemeen niet, maar als je de hele dag een zeurende buik hebt dan kan je ook niet snel je gedachten loslaten. Ben over het algemeen positief maar af en toe dwarrelen mijn gedachten toch de andere kant op.
Je houdt het niet tegen
Lekker toch, lig zelf ook meestal tussen 22 uur en 22.30 in bedquote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, sta altijd vroeg op. Ga momenteel ook vroeg naar bed.
Geeft niks.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch, lig zelf ook meestal tussen 22 uur en 22.30 in bed
Heb de laatste twee avond zelf gehad dat ik ook al bijna de hele avond op de bank lag te slapen
Nee, als ik dan evengoed s'nachts slaap is het niet erg.quote:
Heerlijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, als ik dan evengoed s'nachts slaap is het niet erg.
Meestal lig ik dan wakker als ik op de bank heb liggen pitten, maar dit keer niet
Weet niet wat mij overkomt. Was ook pasom 6.30 uur wakker vanmorgentadaaaaaaa mooi meegenomen
Ik moet vaak pissen. Slaap nooit lang achter elkaar.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meestal lig ik dan wakker als ik op de bank heb liggen pitten, maar dit keer niet
Weet niet wat mij overkomt. Was ook pasom 6.30 uur wakker vanmorgentadaaaaaaa mooi meegenomen
Ja ik ook. Nog even er tegenaan vandaag.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
De laatste werkdag, heerlijk.Toe aan weekend.
O daar heb ik gelukkig geen last van. dat schijnt een echt mannenkwaaltje te zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet vaak pissen. Slaap nooit lang achter elkaar.
Lekker uitgeslapenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |