Meh, ander keertje. Ben niet helemaal tiptop in orde.quote:
Ben je ziek aan het worden?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, ander keertje. Ben niet helemaal tiptop in orde.
Ik denk dat ik zo een bakkie thee ga pakken.
Beterschap.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, ander keertje. Ben niet helemaal tiptop in orde.
Ik denk dat ik zo een bakkie thee ga pakken.
Beetje, sloeg gisteren ineens toe. Vannacht voelde ik me alles behalve lekker, nu is het wel wat minder erg.quote:
ja dat laatste herken ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje, sloeg gisteren ineens toe. Vannacht voelde ik me alles behalve lekker, nu is het wel wat minder erg.
Misschien maar ff een testje gaan doen, maar het kan ook gewoon vermoeidheid zijn.
Ik ga zo ook testen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje, sloeg gisteren ineens toe. Vannacht voelde ik me alles behalve lekker, nu is het wel wat minder erg.
Misschien maar ff een testje gaan doen, maar het kan ook gewoon vermoeidheid zijn.
gelukkig heb ik de sinds dinsdag wel redelijk geslapen dus het valt mee en ik ga straks nog even lekker trainenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah joy...
Ben vooral misselijk en m'n spieren doen wat pijn.
Het was hier gezellig vannacht zag ik.quote:
Kerel.quote:
Ow okee!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was hier gezellig vannacht zag ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |