Begrijp het helemaal! Ik sluip al 2 jaar als enige binnen het gezin overal doorheen. Maar ben er nu echt klaar mee. Sowieso alle maatregelen. Maar ook de laatste booster is echt de laatste.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 02:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb GBS gehad (ik voel me inmiddels een langspeelplaat). Een auto-immuunziekte. Waardoor ik de griepprik niet meer mag. Je snapt dat de vaccinaties op zicht dus al een strijd waren voor me.Maar de verhalen van op hol geslagen immuunsystemen opgezette lymfeklieren na de Booster, was voor mij de druppel. Daarnaast had mijn zoon 7 weken geleden de Deltavariant. Ik heb als gevaccineerde 0% afstand gehouden en nergens last van gehad. Dat alles samengevat doet mij besluiten, zeker nu Omicron milder blijkt te zijn, de Booster idd niet te nemen.
Wauw 18 jaar samen en een jongen van 8. Ik ben al 3 jaar gescheiden met 2 jongens van 5 en bijna 8.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 02:17 schreef B00STER het volgende:
Overigens voor de duideijkheid, om verwarring te voorkomen, ben ik al 18 jaar samen met dezelfde vrouw. We hebben een prachtige jongen van 8 jaar oud. Dus er is geen sitting in a tree. FS en ik zijn aan elkaar gewaagd en we dagen elkaar uit, maar, er is geen tree-gevoos
Ik heb het weleens gehad hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 02:17 schreef B00STER het volgende:
Overigens voor de duideijkheid, om verwarring te voorkomen, ben ik al 18 jaar samen met dezelfde vrouw. We hebben een prachtige jongen van 8 jaar oud. Dus er is geen sitting in a tree. FS en ik zijn aan elkaar gewaagd en we dagen elkaar uit, maar, er is geen tree-gevoos
@:ToTquote:Op woensdag 26 januari 2022 15:59 schreef ToT het volgende:
@:sinterklaaskapoentje draaide wel eens op Radio49 een nummer van wel HEEL erg boos schreeuwende rap...."dames" die het over bezems hadden!![]()
Schijnt iets van saaie standaard burgerlul te betekenen of zo?
Greysmilfquote:
wel redelijk. lag er wel veel te laat in maar dat krijg je als je een avondje magic gaat spelenquote:
Wat is magic?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
wel redelijk. lag er wel veel te laat in maar dat krijg je als je een avondje magic gaat spelen
Keihard nerderig kaartspelquote:
nee ben bij een vriend thuis geweestquote:
ah ik zal het eens opzoekenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee ben bij een vriend thuis geweest
dat is DnDquote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Je moet wel tegen je verlies kunnen als je level 3 skeleton vermoord wordt door een level 80 warlock he!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is DnDde tekst dan.
het plaatje is wel magic
En volgens mij is skeleton geen class bij DnD dus zelfs dat kan niet.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
En volgens mij is skeleton geen class bij DnD dus zelfs dat kan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |