Ja, FS is bijna aan me gewaagd gewoon.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 02:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jullie triggeren elkaar.Mooi om te zien.
Dat dus. 2 jaar lang nauwelijks knuffelen maakt depressief hè (djiezus, als het daaraan zou liggen was ik er allang vanaf geweest). Dus knuffelen zullen we!!quote:
Pfff...bijna...quote:Op vrijdag 28 januari 2022 02:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja, FS is bijna aan me gewaagd gewoon.
Geweldige TT overigens haha!
En vind de TT niet superquote:Op vrijdag 28 januari 2022 02:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja, FS is bijna aan me gewaagd gewoon.
Geweldige TT overigens haha!
Ik heb vandaag ook een vriendin van me geknuffeld. Ik volgde alle regels altijd enorm streng, maar vandaag had ik echt zoiets van fuck it, ik heb behoefte aan dat fysiek contact.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 02:05 schreef jorietje het volgende:
[..]
Dat dus. 2 jaar lang nauwelijks knuffelen maakt depressief hè (djiezus, als het daaraan zou liggen was ik er allang vanaf geweest). Dus knuffelen zullen we!!
Zet een TR.quote:
Ik heb de regels wat fysiek contact betreft echt nooit gevolgdquote:Op vrijdag 28 januari 2022 02:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook een vriendin van me geknuffeld. Ik volgde alle regels altijd enorm streng, maar vandaag had ik echt zoiets van fuck it, ik heb behoefte aan dat fysiek contact.
Het waren 44 fantastische jaren.
Bonzaiboompje.quote:
De rek is er echt uit. Haha maar ik ben nog steeds poezelig voorzichtig met mijn ouders. Terwijl iedereen om me heen met bosjes neervalt met Corona. Milde klachten hoor, maar ze krijgen het allemaal, inclusief mijn gezin: maar ik ontspring de dans nog altijdquote:Op vrijdag 28 januari 2022 02:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook een vriendin van me geknuffeld. Ik volgde alle regels altijd enorm streng, maar vandaag had ik echt zoiets van fuck it, ik heb behoefte aan dat fysiek contact.
Het waren 44 fantastische jaren.
The Boss.quote:
Ik laat het zo'n beetje varen. Ik heb twee vaccinaties gehad, de Booster (hoe ironisch ook) sla ik over ... daar heb ik goede redenen voor overigens. En ik vind dat het wel weer eens tijd wordt dat weer gewoon kunnen doen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 02:09 schreef jorietje het volgende:
[..]
De rek is er echt uit. Haha maar ik ben nog steeds poezelig voorzichtig met mijn ouders. Terwijl iedereen om me heen met bosjes neervalt met Corona. Milde klachten hoor, maar ze krijgen het allemaal, inclusief mijn gezin: maar ik ontspring de dans nog altijd
Nee, dat gaat weer te verquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 02:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik laat het zo'n beetje varen. Ik heb twee vaccinaties gehad, de Booster (hoe ironisch ook) sla ik over ... daar heb ik goede redenen voor overigens. En ik vind dat het wel weer eens tijd wordt dat weer gewoon kunnen doen.
Ik heb GBS gehad (ik voel me inmiddels een langspeelplaat). Een auto-immuunziekte. Waardoor ik de griepprik niet meer mag. Je snapt dat de vaccinaties op zicht dus al een strijd waren voor me.Maar de verhalen van op hol geslagen immuunsystemen opgezette lymfeklieren na de Booster, was voor mij de druppel. Daarnaast had mijn zoon 7 weken geleden de Deltavariant. Ik heb als gevaccineerde 0% afstand gehouden en nergens last van gehad. Dat alles samengevat doet mij besluiten, zeker nu Omicron milder blijkt te zijn, de Booster idd niet te nemen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 02:12 schreef jorietje het volgende:
[..]je slaat de booster als b00ster over?
![]()
Ik heb er nu 3 laten prikken; inclusief booster. Maar het is de allerlaatste geweest. En mijn kinderen krijgen er geen één.
Maar wat heb ik uitgekeken naar mijn lunch buiten de deur morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |