abonnement Unibet Coolblue
pi_203436954
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 19:01 schreef Tengano het volgende:
Ok, duidelijk idd. Maar dan blijft deze vraag valide.

En waarom mag Linda de Mol als eindverantwoordelijke van het blad Linda eigenlijk niet aangesproken worden op haar discutabele bedrijfsvoering? Hoezo?

En in dat geval gaat het vooral wel om de ernstige verhalen over Ali B.
Wat is er precies discutabel? Zij vonden dit niet iets voor dit blad omdat ze geen roddelblad uitgeeft en de dames 0 bewijzen hadden. Dus geeft ze aan deze dames aan wat de alternatieven zijn. Aangifte, vertrouwenspersoon binnen het programma. Dat wilde deze dames niet en dus zijn ze doorverwezen naar een ander programma, dat bekend staat om confrontatie, lef en onconventionele onderzoeksjournalistiek.

Ik zie echt niet in wat er vanuit LINDA zo vreselijk verkeerd is gegaan.
  zondag 30 januari 2022 @ 19:18:15 #277
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203437133
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 19:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Wat is er precies discutabel? Zij vonden dit niet iets voor dit blad omdat ze geen roddelblad uitgeeft en de dames 0 bewijzen hadden. Dus geeft ze aan deze dames aan wat de alternatieven zijn. Aangifte, vertrouwenspersoon binnen het programma. Dat wilde deze dames niet en dus zijn ze doorverwezen naar een ander programma, dat bekend staat om confrontatie, lef en onconventionele onderzoeksjournalistiek.

Ik zie echt niet in wat er vanuit LINDA zo vreselijk verkeerd is gegaan.
Het lijkt mij niet zinvol om in herhaling te blijven vallen. Het punt is meermaals gemaakt; zowel hier als in de media. En ook in bijgaand artikel kun je de gedachtegang daarover terugvinden.

https://www.mediacourant.(...)edrag-moeten-melden/
https://www.mediacourant.(...)ed-kunnen-voorkomen/

En het inschattingsniveau en vermogen tot verstandelijk besluiten nemen ligt bij een blad als Linda toch wel iets hoger dan dat van twee weerloze pubers die nog steeds in de war zijn van wat hen is overkomen. Het behoort ook een beetje tot je verantwoordelijkheid om zulke weerloze meiden die bij jou aankloppen in bescherming te nemen, zeker als die shit in de winkel van jouw broer heeft plaats gevonden. En het is not done om via je creatief directeur dan te laten weten: Probeer het anders bij BOOS nog eens :W

Is wel creatief om er vanaf te komen, maar minder kies en menselijk.

En dan nadat de pleuris is uitgebroken met zo'n statement komen :')
quote:
"We zijn ontzettend blij en trots dat deze twee dappere vrouwen inmiddels aangifte hebben gedaan en dat hun ervaringen een podium hebben gevonden, waardoor deze praktijken gestopt kunnen worden"

https://www.rtlboulevard.(...)n-die-aangifte-deden
Dan kom je toch niet meer geloofwaardig over :D

Wel een echt creatief directeur, dat dan weer wel :+

[ Bericht 1% gewijzigd door Tengano op 30-01-2022 19:30:40 ]
pi_203437412
Ik kijk geen TV, maar *hier* keek men dus massaal naar?

twitter
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_203437428
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 19:18 schreef Tengano het volgende:

[..]
Het lijkt mij niet zinvol om in herhaling te blijven vallen. Het punt is meermaals gemaakt; zowel hier als in de media. En ook in bijgaand artikel kun je de gedachtegang daarover terugvinden.

https://www.mediacourant.(...)edrag-moeten-melden/
https://www.mediacourant.(...)ed-kunnen-voorkomen/

En het inschattingsniveau en vermogen tot verstandelijk besluiten nemen ligt bij een blad als Linda toch wel iets hoger dan dat van twee weerloze pubers die nog steeds in de war zijn van wat hen is overkomen. Het behoort ook een beetje tot je verantwoordelijkheid om zulke weerloze meiden die bij jou aankloppen in bescherming te nemen, zeker als die shit in de winkel van jouw broer heeft plaats gevonden. En het is not done om via je creatief directeur dan te laten weten: Probeer het anders bij BOOS nog eens :W

Is wel creatief om er vanaf te komen, maar minder kies en menselijk.

En dan nadat de pleuris is uitgebroken met zo'n statement komen :')
[..]
Dan kom je toch niet meer geloofwaardig over :D

Wel een echt creatief directeur, dat dan weer wel :+
Jij stelde de vraag, dus ik geef antwoord. Zo simpel kan het leven zijn.
pi_203437822
En met 2 verhalen over 1 dader ga je niet naar je broer, dan ga je naar instanties.
Dat zou iedereen met een beetje boerenverstand doen. Daarna ga je naar je broer om te melden dat een werknemer van hem loopt te kutten met kandidaten en dat 2 verhalen waarschijnlijk maar het topje van de ijsberg zijn.

Kun je wel gaan wijzen naar de intens valse Angela en daar heb ik echt moeite mee. Je gaat lopen bitchen op een andere vrouw terwijl je de naam Ali niet eens in je hypocriete mond neemt.
En die andere smeerpijp noemt ze de man waar haar kinderen van zo van hielden maar de slechterik vh stuk is Angela. :')
Go hard or go home
  zondag 30 januari 2022 @ 20:06:00 #281
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203437896
In dit soort situaties is het altijd zo dat the truthtellers, de werkelijke helden, juist door het slijk gehaald worden.

Foto: Angela de Jong, de nieuwe TV koningin :B



[ Bericht 14% gewijzigd door Tengano op 30-01-2022 21:51:37 ]
  zondag 30 januari 2022 @ 20:13:43 #282
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203437991
Don’t shoot the messenger ;)

Linda dus wel |:(
  zondag 30 januari 2022 @ 20:14:44 #283
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203438006
  zondag 30 januari 2022 @ 21:01:03 #284
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203438677
Als het Linda's eigen dochters waren geweest, had Linda ze dan ook doorverwezen naar BOOS?

Ik blijf me nog steeds verbazen over het moederhart van eindverantwoordelijke van dit vrouwenblad.
pi_203440085
Het is wel grappig hoe iedereen de rol van Linda ziet. Als ik aangerand ben door de zoon van de sigarenwinkel, ga ik niet naar de sigarenwinkel of hij daar een mooi interview van wil ophangen in zijn winkel. Dan ga ik naar de politie. De tabakswinkel is (natuurlijk) partijdig.

TWOH is verkocht. en het is nog steeds gedonder tussen de koper en de familie de Mol. Ik geloof dat er nog wat kleingeld niet betaald was? Daarnaast kan ik me voorstellen dat zo'n contract ook clausules heeft voor lijken in de kast.

Tuurlijk is Linda partijdig! Ik vraag me af of de mensen die nu boos op haar zijn dit vreemd vinden. Je hebt wel gigantische moed nodig om je net verkochte bedrijf in diskrediet te brengen. (En eerlijk is eerlijk: als ze meegewerkt hebben om de dossiers bij Boos te krijgen is dat eigenlijk al meer dan ik van ze zou mogen verwachten.) Ook het inhuren van een freelancer getuigt niet van "het onder de pet willen houden"

Dan is dit daarnaast ook nog typisch zo'n programma waar teleurgestelde kandidaten soms ook uit boosheid onzin gaan lopen strooien. Ik vraag me af hoeveel insinuaties die we niet kennen eerder bij diverse instanties zijn gedaan. En door de opnemer naar het rijk der fabelen zijn verwezen.

Een hoop mensen vinden dat Linda tenminste "iets" had moeten doen. Maar net als bij de sigarenboer is zij nou net de persoon je nou net niet die daarmee moet lastig vallen. Ik snap de keuze van die twee slachtoffers nou ook niet om nou juist het lijfblad van de familie de Mol uit te kiezen voor je verhaal. Daarnaast is Linda jarenlang zelf betrokken geweest bij het programma.

Het zou mooi zijn als ze het risico had durven nemen, maar zitten mensen zo in elkaar? We hadden een Postbus 51 campagne "het houdt niet op, niet vanzelf" omdat er in NL veel mensen rondlopen die iets weten van vermeende misstanden, maar hun bek houden. Statistisch gezien lopen die hier ook rond. Mensen die iets weten, iets vermoeden, maar hun mond houden omdat ze de gevolgen niet kunnen overzien. En inderdaad: daar maken schoften misbruik van. Wat zei Ali ook maar weer? Wie gelooft jou?

En als het Linda's dochters betroffen? Dat is natuurlijk een gamechanger. Als de dochter van de sigarenboer door zijn zoon gepakt is, wordt het een heel ander verhaal. Maar dan komt er nog steeds geen artikel in de etalage te hangen. (Die opmerking is ook een beetje lame. Linda heeft heel veel petten op in deze kwestie. Vrouw van, oud medewerker, zus oud eigenaar, blaadjes verkoper, onderdeel Mol imperium. Natuurlijk had ze anders gereageerd als de moeder-pet ook nodig was geweest!)
_-L'avenir est déja là
  zondag 30 januari 2022 @ 23:06:54 #286
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203440373
Jij mooi praten maar iek hebbe gewoon hele groote BOOS! op die Linda :(
  zondag 30 januari 2022 @ 23:40:47 #287
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203440733
Net bij shownieuws

Alle filmpjes van tvoh van YouTube afgehaald :D :D

Volgens Molendijk

Videoland ook al volgens Evert :D
  maandag 31 januari 2022 @ 05:59:15 #288
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_203441383
quote:
11s.gif Op zondag 30 januari 2022 19:33 schreef sigme het volgende:
Ik kijk geen TV, maar *hier* keek men dus massaal naar?

[ twitter ]
Is dit normaal dan, als je een vreemde man ziet friemelen de hele avond aan je dochter.

Wendy en de Regie zien dit toch ook.
  maandag 31 januari 2022 @ 08:24:41 #289
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203441875
@!#Angela Alert!

Angela de Jong nu bij WNL op OP1. Uitspraken van haar over The Voice/verklaring Linda de Mol.

#StormCorrie

Hier het verslag al van de Mediacourant:

https://www.mediacourant.(...)l-linda-de-mol-sneu/

[ Bericht 10% gewijzigd door Tengano op 31-01-2022 09:30:02 ]
pi_203441952
Kunnen ze die Angela de Jong voor eens en voor altijd uit de media halen.
Ik snap echt niet dat die graftak zoveel ruimte krijgt.
Juin uit Eigen Tuin!
  maandag 31 januari 2022 @ 09:00:14 #291
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_203442078
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 08:37 schreef Symphonic het volgende:
Kunnen ze die Angela de Jong voor eens en voor altijd uit de media halen.
Ik snap echt niet dat die graftak zoveel ruimte krijgt.
Zij is de machtigste vrouw van Media Land.
Die krijg je niet zomaar weg.
  maandag 31 januari 2022 @ 09:57:49 #292
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_203442690
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 09:00 schreef KingRadler het volgende:

[..]
Zij is de machtigste vrouw van Media Land.
Die krijg je niet zomaar weg.
Wat voor "macht" heeft ze dan en wie heeft haar die "macht" gegeven? Half Nederland heeft wel ergens een mening over wat er op tv te zien is. Het enige dat knap is dat ze iemand zover gekregen heeft dat ze ervoor betaald wordt.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  maandag 31 januari 2022 @ 10:00:00 #293
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203442721
quote:
99s.gif Op zondag 30 januari 2022 20:06 schreef Tengano het volgende:
In dit soort situaties is het altijd zo dat the truthtellers, de werkelijke helden, juist door het slijk gehaald worden.

Foto: Angela de Jong, de nieuwe TV koningin :B

[ afbeelding ]

pi_203442756
quote:
11s.gif Op zondag 30 januari 2022 19:33 schreef sigme het volgende:
Ik kijk geen TV, maar *hier* keek men dus massaal naar?

[ twitter ]
Ik kijk wel Google en kan je dus vertellen dat het seizoensgemiddelde voor alle afleveringen van The Voice Kids minimaal ruim 1 miljoen kijkers is.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  † In Memoriam † maandag 31 januari 2022 @ 10:13:33 #295
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_203442887
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 08:37 schreef Symphonic het volgende:
Kunnen ze die Angela de Jong voor eens en voor altijd uit de media halen.
Ik snap echt niet dat die graftak zoveel ruimte krijgt.
Maar waarom dan? :?
Ze schrijft over TV programma's en geeft daarbij haar persoonlijke mening. Dat die je soms wel en soms niet zo aanstaat kan natuurlijk, maar wat is verder het probleem? Jij hebt er toch niet persoonlijk last van dat iemand columns in het AD schrijft? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † maandag 31 januari 2022 @ 10:42:21 #296
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_203443295
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 14:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Er is zoveel onduidelijk en er worden allerlei rookbommen neergelegd om maar te kunnen schreeuwen dat er ook vast vuur is. Sorry, ik wacht gewoon even af tot de feiten boven tafel komen. Mocht daaruit blijken dat Linda hier grove fouten heeft gemaakt, dan kom ik wel terug om haar even grondig af te fakkelen want ik vind het al jaren een vreselijk wijf.
Die feiten komen waarschijnlijk nooit boven tafel. En áls er al iets meer over gezegd wordt is dat altijd subjectief. Of je moet verwachten dat we complete opnames van (telefoon)gesprekken gaan krijgen, maar de kans daar op lijkt me minimaal. Er is overigens behoorlijk veel wat al wél met ons gedeeld is.

Dus de 'Als-we niet-alle-feiten-kennen-mogen-we-er-niets-van-vinden'-kaart mag w.m.b. ook wel weer opgeborgen worden. Zolang alleen flarden met ons gedeeld worden, vinden we iets van die flarden. En vullen we zelf wel in wat er verder gebeurt zou kunnen zijn. Noem het roddel, noem het speculatie, noem het intuïtie, noem het analyse. Care. Niks mis mee.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_203443421
quote:
99s.gif Op maandag 31 januari 2022 10:42 schreef Cynix ® het volgende:

[..]
Die feiten komen waarschijnlijk nooit boven tafel. En áls er al iets meer over gezegd wordt is dat altijd subjectief. Of je moet verwachten dat we complete opnames van (telefoon)gesprekken gaan krijgen, maar de kans daar op lijkt me minimaal. Er is overigens behoorlijk veel wat al wél met ons gedeeld is.

Dus de 'Als-we niet-alle-feiten-kennen-mogen-we-er-niets-van-vinden'-kaart mag w.m.b. ook wel weer opgeborgen worden. Zolang alleen flarden met ons gedeeld worden, vinden we iets van die flarden. En vullen we zelf wel in wat er verder gebeurt zou kunnen zijn. Noem het roddel, noem het speculatie, noem het intuïtie, noem het analyse. Care. Niks mis mee.
Zeker waar. Maar als ik van oordeel ben dat er te hard van leer wordt getrokken op basis van de onderbuik en de standaard 'rijke mensen zijn altijd fout'-retoriek zonder dat er feiten zijn die dat onderbouwen dan zal ik dat ook blijven benoemen. En dat is wat er mijns inziens hier volop gebeurt.

En dat zorgt er nog meer voor dat de discussie vertroebelt. Want aan de ene kant is alles, iedereen en zijn moeder schuldig, verwerpelijk, pedo, doodstrafwaardig zonder dat er feiten bekend zijn om het te onderbouwen. Maar zodra je ook maar iets zegt wat neigt naar een vraagstelling rondom het gedrag of de geloofwaardigheid van de vermeende slachtoffers, dan heb je een ban te pakken omdat je aan victim blaming doet.

Dat brengt de discussie totaal uit balans waardoor dit, maar ook het topic in NWS, verworden zijn tot hooivorken en fakkels topic en dat is niet wat ik van FOK! gewend ben als open discussieplatform waar verschillende meningen en zienswijzen normaliter de ruimte krijgen.
  Tettenkoning maandag 31 januari 2022 @ 11:05:26 #298
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203443597
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 09:00 schreef KingRadler het volgende:
Zij is de machtigste vrouw van Media Land.
Die krijg je niet zomaar weg.
Je bent abuis met Linda denk ik. Angela geeft alleen haar (ongezouten) mening.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  † In Memoriam † maandag 31 januari 2022 @ 11:09:00 #299
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_203443647
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 10:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dat brengt de discussie totaal uit balans waardoor dit, maar ook het topic in NWS, verworden zijn tot hooivorken en fakkels topic en dat is niet wat ik van FOK! gewend ben als open discussieplatform waar verschillende meningen en zienswijzen normaliter de ruimte krijgen.
Ok, fair enough. Maar je krijgt nu toch al 25 topics de ruimte om je mantra 'iedereen is onschuldig tot het tegendeel is bewezen' te uiten? Een belangrijk punt is verder misschien nog dat er aan de ene kant wellicht ooit nog eens juridische consequenties volgen, maar vooral dat 'we' als publiek ook iets vinden van de feiten en voorvallen die we nu kennen, of die nou wel of niet strafbaar (en vooral: bewijsbaar!) zijn.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_203443790
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 19:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Wat is er precies discutabel? Zij vonden dit niet iets voor dit blad omdat ze geen roddelblad uitgeeft en de dames 0 bewijzen hadden. Dus geeft ze aan deze dames aan wat de alternatieven zijn. Aangifte, vertrouwenspersoon binnen het programma. Dat wilde deze dames niet en dus zijn ze doorverwezen naar een ander programma, dat bekend staat om confrontatie, lef en onconventionele onderzoeksjournalistiek.

Ik zie echt niet in wat er vanuit LINDA zo vreselijk verkeerd is gegaan.
Volgens mij heeft het blad LINDA niet zoveel verkeerd gedaan nee.
Het is meer dat dit een bijzonder verhaal is in combinatie met de verklaringen van Linda (en John en Johnny) de afgelopen dagen/week. Linda roept heel hard dat ze nergens van af wist, en daarna komt dit verhaal over de LINDA en Ali naar voren.

Ik geloof er persoonlijk weinig een familie die zo succesvol is geworden dat een groot probleem als verkrachting door een van de juryleden in je succesformule gewoon niet aangekaart wordt binnen de familie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')