SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Oh shit dat is wel echt ongemakkelijk daarna danquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ken ze goed. was op dat moment bij hun in de tuin wat drinken
Hey hey… meisje…. Pssst…. We vinden je wel een lekker wijf, ga je van het weekend mee naar de parenclub?quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar kende je die buren goed? Of vroegen ze het out of the blue bik de brievenbussen?![]()
Ze vragen het niet zomaar aan iedereen denk ik dan ook wel weer meteenquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh shit dat is wel echt ongemakkelijk daarna dan
<krekelgechirp>quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hey hey… meisje…. Pssst…. We vinden je wel een lekker wijf, ga je van het weekend mee naar de parenclub?
Echo echooooo
En toen zei ik dus zo van uhmmm neequote:Op donderdag 27 januari 2022 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Etto Ettooooo?quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hey hey… meisje…. Pssst…. We vinden je wel een lekker wijf, ga je van het weekend mee naar de parenclub?
Echo echooooo
Jou vragen ze nooit?quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze vragen het niet zomaar aan iedereen denk ik dan ook wel weer meteen
quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En toen zei ik dus zo van uhmmm neebegonnen ze te vertellen wat ze dan allemaal zo uitspookte.
Zat ik daar aan mijn glaasje limonade met rode oortjes
quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En toen zei ik dus zo van uhmmm neebegonnen ze te vertellen wat ze dan allemaal zo uitspookte.
Hij heeft het wel vaak over meppen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja, wie weet… stille wateren en zo ….
Ik heb wel eens gehad dat ik bij een tuinfeestje was en als laatste nog wat bleef drinken en de gastheer probeerde om mij een trio met hem en zijn vrouw aan te smerenquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou buurman Joop… dat klink echt allemaal kei-geilquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we op hetzelfde tuinfeestje geweest.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik bij een tuinfeestje was en als laatste nog wat bleef drinken en de gastheer probeerde om mij een trio met hem en zijn vrouw aan te smeren![]()
Awkward. Snel naar huis gegaan
Pfff etto vindt een vibrator al te kinkyquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja, wie weet… stille wateren en zo ….
Dat was niet Joop.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou buurman Joop… dat klink echt allemaal kei-geil
Die poezelewopsie blijkt gewoon een of andere realdollquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij heeft het wel vaak over meppen.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we op hetzelfde tuinfeestje geweest.
Antieke trilstaaf en hij maakt er geen probleem van.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pfff etto vindt een vibrator al te kinky
Meteen zichtbaar vanaf de Maan.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |