abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 27 januari 2022 @ 19:40:19 #1
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_203392614
Ik werk als maintenance engineer bij een farmaceut. Ik heb een mbo 3 diploma elektrotechniek en wil graag mn mbo 4 halen.

Zijn er hier mensen die ook een opleiding bij de NCOI hebben gedaan? Hoe was dit?
pi_203392780
In een woord geweldig!
pi_203395335
NCOI :{
Alius aliud dicit
pi_203395380
Afaik was NCOI best aan de prijs ...
Dum de dum
pi_203413132
Voor de MBO opleidingen bij NCOI moet je voldoen aan het aantal vastgestelde stage/BPV-uren. Ik weet niet precies hoeveel dit nu is maar in 2018 (toen ik daar een opleiding volgde) was dit nog 960 uur per jaar. Het zou ideaal zijn wanneer je de mogelijkheid heb om deze uren bij je eigen werkgever onder behoud van je salaris te volgen.

Als het niet mogelijk om dit bij je eigen werkgever te doen dan moet je rekening houden dat je dus minimaal 24 weken (40u) bij een andere werkgever stage moet lopen. Het is dan te hopen dat je stage/BPV plaats je hiervoor een vergoeding wilt geven.
pi_203415148
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 01:59 schreef Potrykus het volgende:
Als het niet mogelijk om dit bij je eigen werkgever te doen dan moet je rekening houden dat je dus minimaal 24 weken (40u) bij een andere werkgever stage moet lopen. Het is dan te hopen dat je stage/BPV plaats je hiervoor een vergoeding wilt geven.
En dat de vergoeding hoog genoeg is om je kosten te dekken. En dat je werkgever het wel prima vindt dat je er een halfjaar niet bent :+
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')