SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ben je ook overleden?quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben echt wel Antarcticawit momenteel.
Onkruid vergaat niet, net als schoonloederquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog lange niet, nog lange niet
Vergelekte gij me nouw meej oewe schoonloeiert?quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet, net als schoonloeder
quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterbal en UitStraling
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat is meestal om iets te goed te praten wat eigenlijk naar/rot/meh/negatief overkwam, ik ben daar nooit zo van eigenlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:09 schreef Crack_ het volgende:
Wat vinden jullie van 'maar ik/hij/zij/iemand bedoeld het goed'
Ik vind het zelf raar om blij of whatever met iets te zijn puur omdat de ander het goed bedoeldeLeuk
Of wat moet ik daarmee, help
Jaquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vergelekte gij me nouw meej oewe schoonloeiert?
Oh dat is in dit geval niet zo en heel vaak niet zo. Dus nee dat bedoel ik nietquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is meestal om iets te goed te praten wat eigenlijk naar/rot/meh/negatief overkwam, ik ben daar nooit zo van eigenlijk.
Dansenquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:09 schreef UitStraling het volgende:
Wat is deze nou weer aan het doen -----------> [ afbeelding ]
Ja? Vertelquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat was een mooi afscheid van mijn collega’s
Hebben ze voor je gezongen?quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind dat zulke mensen hun bek moeten houden en wat je daarmee moet is wat je zelf wil.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het zelf raar om blij of whatever met iets te zijn puur omdat de ander het goed bedoeldeLeuk
altijd een beetje raar ja.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:09 schreef Crack_ het volgende:
Hebben ze eetbare dingen voor je gemaakt?quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |