Het slijt.
ik weet niet hoe je ermee om moet gaan, want heb gelukkig nog geen huisdieren verloren en dat wil ik echt nog zou houden.
ik zou er ook kapot van zijn, dus er is nix vreemds aan.
sterkte ermee.
quote:student journalistiek in tilburg...ken je bas van rijzewijk toevallig, of annemarie gorissen?
Op zondag 2 februari 2003 23:58 schreef _unicorn_ het volgende:
Ander huisdier ja wil zoiezo weer dieren ik vind dieren echt zo leuk maar nu nog niet wil ze niet vervangen en ja ik verbaas me ook nog steeds over mijn ouders belde gisteren mijn ouders in tranen op en mijn moeder vroeg wat is er? ik mijn beestjes zijn dood zei is dat alles?
Auw
ontopic
sterkte
quote:Dat lijkt mijn moeder wel. Jaren geleden vloog er buiten een vogeltje tegen ons raam aan. Ik schrok van de knal en toen ik zag dat het een vogeltje was en dat ie dood was ging ik huilen, van schrik en omdat ik het natuurlijk zielig vond. M'n moeder met een geïrriteerde stem: "Doe even normaal, het is maar een mus hoor." En ze ging weer verder met koken.
Op zondag 2 februari 2003 23:58 schreef _unicorn_ het volgende:
ik verbaas me ook nog steeds over mijn ouders belde gisteren mijn ouders in tranen op en mijn moeder vroeg wat is er? ik mijn beestjes zijn dood zei is dat alles?
Auw
En iedereen bedankt voor begrip
quote:
Op maandag 3 februari 2003 00:12 schreef _unicorn_ het volgende:
student journalistiek in tilburg...ken je bas van rijzewijk toevallig, of annemarie gorissen?
Nee die ken ik nietEn iedereen bedankt voor begrip
quote:Weet waar je aan begint het is een van de slechtste opleidingen van nederland.
Op maandag 3 februari 2003 00:17 schreef wogoheid het volgende:[..]
ik wil ook journalistiek gaan doen
Maar ik ben nu niet in het humeur denk ik om je daar advies over te geven, sorry. Maar begin er eens een topic over om te vragen hoe andere erover denken.
quote:En dat is zo moeilijk ook al weet je dat de kans erin zit (bij mij was het ook al een paar weken zo) Hoop je dat zo'n dierenarts dan zegt van ze hebben geen pijn of ze kunnen beter worden:(
Op maandag 3 februari 2003 00:27 schreef paladin het volgende:
Sterkte, ik was vorige week bijna onze kat kwijtgeraakt, elke dag weer overnieuw naar de dierenarts, elke keer weer die twijfel en elke keer gaf de arts het nog een kans die je dan gretig aangrijpt. Maar elke keer als dat diertje dan naar de dierenarts moet ben je overnieuw afscheid aan het nemen
quote:Heb heel veel foto's van ze gelukkig omdat ze vaak rare dingen deden op elkaar liggen enzo en de een was echt 4 keer zo zwaar als de ander en die lag altijd bovenop
Op maandag 3 februari 2003 00:40 schreef questionmark het volgende:
wij hebben hier echt een geweldige kater en als die dood zou gaan (van leeftijd dan want hij wordt al behoorlijk oud) zou ik die ook echt missen denk ik... wij hebben veel beesten hier thuis zoals kippen schapen en varkens, maar als er een kip is doodgegaan doet dat mij totaal niks, maar met die kater heb ik echt een gevoel, een band, hij 'praat' ook echt tegen je... en zo'n kip zegt dan alleen maar 'tok' dus ja...
(wow dwaal af) maar anyway rot voor je dat je je ratjes zo mist... hoop dat het snel went de stilte... en heb je een foto ofzo?
[Dit bericht is gewijzigd door _unicorn_ op 03-02-2003 00:57]
quote:nou, ik hoop dan dat je door naar de foto's te kijken iig veel goede herinneringen kan ophalen aan ze...
Op maandag 3 februari 2003 00:54 schreef _unicorn_ het volgende:
Heb heel veel foto's van ze gelukkig omdat ze vaak rare dingen deden op elkaar liggen enzo en de een was echt 4 keer zo zwaar als de ander en die lag altijd bovenopOok samen met een ekster die ik toen in huis was die speelde met ze.
quote:Dat lukt gelukkig wel
Op maandag 3 februari 2003 00:56 schreef questionmark het volgende:[..]
nou, ik hoop dan dat je door naar de foto's te kijken iig veel goede herinneringen kan ophalen aan ze...
quote:hmm, fijn.... maar denk je er nog aan een ander ratje te nemen ofzo? of iets anders knuffelbaars... (vriendje of vriendinnetje ofzo
Op maandag 3 februari 2003 00:58 schreef _unicorn_ het volgende:
Dat lukt gelukkig wel
quote:Heb genoeg vrienden die ik kan knuffelen
Op maandag 3 februari 2003 00:59 schreef questionmark het volgende:[..]
hmm, fijn.... maar denk je er nog aan een ander ratje te nemen ofzo? of iets anders knuffelbaars... (vriendje of vriendinnetje ofzo
)
quote:je hebt iig een boel goede daden verricht om ze bij je te houden!!
Op maandag 3 februari 2003 01:13 schreef _unicorn_ het volgende:
Heb genoeg vrienden die ik kan knuffelenMaar die heb ik niet voltijd tot mijn beschiking
Ik denk dat ik binnekort maar eens een dierenwinkel inloop. Maar waarschijnlijk komt er vanzelf wel weer een diertje naar mij toe dat is altijd zo geweest. Een van de ratjes die overleden is heb ik onder een vuilnisbak gevonden
En de ander wou een #@@ wijf in laten slapen. omdat ze niet rustig genoeg was om mee te showen
quote:Als je wist hoe lief ze waren
Op maandag 3 februari 2003 01:19 schreef questionmark het volgende:[..]
je hebt iig een boel goede daden verricht om ze bij je te houden!!
en een toekomst met een ander knuffeltje ligt ook open hoor, wat niet wegneemt dat je niet mag treuren om wat verloren is....
Sterkte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |