Ja dan ontkom je daar niet aan.quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet hier elke dag stofzuigen
Dat krijg je met 2 haarballen in huis
ik heb de verwarming toen ik uit bed kwam even 5 minuten aangehad. vond ik wel prima. zo warm hoeft het nou ook weer niet te zijn in huisquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De verwarming wel een standje hoger dan?
apart om je kinderen zo te noemenquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet hier elke dag stofzuigen
Dat krijg je met 2 haarballen in huis
Waarom is een deuk in je voorhoofd nodig?quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:15 schreef FranticDJ het volgende:
Deuk in mn voorhoofd geslapen. Was nodig.
is niet nodig maar zo voelt hetquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom is een deuk in je voorhoofd nodig?
moet je toch een ander kussen kopenquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is niet nodig maar zo voelt het
Nou ja, je zei dat het nodig wasquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is niet nodig maar zo voelt het
wel een leuk begin van de ochendquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, je zei dat het nodig was
Beelddenken, ik moet het niet doen. Eerst dud in zijn lolbroek en nu jouw hoofd op de stalen railing van het bed.
Hij heeft nog een lange grapjas @dud0rquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De verwarming wel een standje hoger dan?
Dat zijn mijn andere kindjes ..quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb de verwarming toen ik uit bed kwam even 5 minuten aangehad. vond ik wel prima. zo warm hoeft het nou ook weer niet te zijn in huis
[..]
apart om je kinderen zo te noemen
En vergeet m'n feestmuts nietquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:26 schreef maily het volgende:
[..]
Hij heeft nog een lange grapjas @:dud0r
tottttttttttttttquote:
Omdat vieze kaapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |