Zo honden uitlaten.. heb al opgeruimdquote:Op donderdag 27 januari 2022 08:49 schreef dud0r het volgende:
wat gaan we allemaal doen vandaag?
ik ben alweer keihard aan het werk, straks even boodschappen doen en m'n nieuwe lamp ophalen bij het pakketpunt, pakketje versturen bij een ander pakketpunt, nog meer werken en vanavond misschien nog een beetje magic spelen
Spannond 😱quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:49 schreef dud0r het volgende:
wat gaan we allemaal doen vandaag?
ik ben alweer keihard aan het werk, straks even boodschappen doen en m'n nieuwe lamp ophalen bij het pakketpunt, pakketje versturen bij een ander pakketpunt, nog meer werken en vanavond misschien nog een beetje magic spelen
Ik heb daar echt een hekel aanquote:Op donderdag 27 januari 2022 08:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wassen en stofzuigen is ook werken...
huishoudelijk WERK inderdaadquote:Op donderdag 27 januari 2022 08:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
druk druk drukquote:
moet ook gebeurenquote:Op donderdag 27 januari 2022 08:54 schreef maily het volgende:
[..]
Spannond 😱
Hier gewoon huishoudelijk ....
Dat staat hier vanmorgen ook op het programma, de machine draait al.quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ehhh nee 🤪😜quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
huishoudelijk WERK inderdaad
[..]
druk druk druk
dan heb je ook geen tijd om mij leuke sexy selfies te sturen zeker
[..]
moet ook gebeuren
Ehhh neequote:Op donderdag 27 januari 2022 09:01 schreef dud0r het volgende:
als jullie toch zoveel wassen en zuigen(huehuehue) mogen jullie dat hier ook wel komen doen.
Sjakiequote:Op donderdag 27 januari 2022 09:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat staat hier vanmorgen ook op het programma, de machine draait al.
Goedemorgen!
jammer weerquote:
jammer weerquote:
Tuurlijk, ik kom er meteen aan.quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:01 schreef dud0r het volgende:
als jullie toch zoveel wassen en zuigen(huehuehue) mogen jullie dat hier ook wel komen doen.
Ja ik heb inderdaad m'n lolbroek aan, de rest zit in de wasquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik kom er meteen aan.
Lolbroek
Dat kun je nog laten liggen ....quote:
Greet!quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sjakie![]()
Hier vooral opvouwen en opruimen
in de droger ermee!quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:09 schreef maily het volgende:
[..]
Dat kun je nog laten liggen ....
Als je een was gedraaid hebt moet je die toch zsm ophangen ...
De verwarming wel een standje hoger dan?quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja ik heb inderdaad m'n lolbroek aan, de rest zit in de was
K heb een droger ..quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:09 schreef maily het volgende:
[..]
Dat kun je nog laten liggen ....
Als je een was gedraaid hebt moet je die toch zsm ophangen ...
Moet hier elke dag stofzuigenquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Greet!![]()
Hier is het eigenlijk altijd opgeruimd, dus even een doekje hier en daar en de swiffer door het huis, mijn man mag in het weekend stofzuigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |