Ik vind het gewoon opvallend. Toen Kitty haar vader verloor een paar weken geleden zat iedereen haar hier af te zeiken en was dat blijkbaar heel normaal. Maar omdat Veertje een opa verliest waar ze amper contact mee had is iedereen hier ineens in rep en roer.quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Laat mensen gewoon even in zijn of haar waarde.
ze had veel contact met hem, alleen zag hem niet vanwege de afstand waar hij woonde.quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:10 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon opvallend. Toen Kitty haar vader verloor een paar weken geleden zat iedereen haar hier af te zeiken en was dat blijkbaar heel normaal. Maar omdat Veertje een opa verliest waar ze amper contact mee had is iedereen hier ineens in rep en roer.
Hoe Kitty er mee omging was totaal anders dan Vera. Kitty deed net alsof de hond van haar buurvrouw was overleden, dat is nog wel een verschil.quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:10 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon opvallend. Toen Kitty haar vader verloor een paar weken geleden zat iedereen haar hier af te zeiken en was dat blijkbaar heel normaal. Maar omdat Veertje een opa verliest waar ze amper contact mee had is iedereen hier ineens in rep en roer.
Had zoveel contact dat hij niet wist dat ze in BB zatquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ze had veel contact met hem, alleen zag hem niet vanwege de afstand waar hij woonde.
Dus dat !quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoe Kitty er mee omging was totaal anders dan Vera. Kitty deed net alsof de hond van haar buurvrouw was overleden, dat is nog wel een verschil.
dat mochten ze toch niet vertellen ?!quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:12 schreef Capaja het volgende:
Ze
[..]
Had zoveel contact dat hij niet wist dat ze in BB zat
Da's wel logisch .. dat moest ze ook geheim houden tot het moment dat ze er in zat. En zelf heeft ze het daarna natuurlijk niet meer kunnen vertellen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:12 schreef Capaja het volgende:
Ze
[..]
Had zoveel contact dat hij niet wist dat ze in BB zat
Klopt maar nu bleven die vrouwen gewoon in hun nest liggen toen vera in die kamer was. Ze deden niet eens moeitequote:Op woensdag 26 januari 2022 22:14 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Klopt maar de andere accepteerd ze ook niet echt
Vindt het een héél groot verschil....hoef niet te vertellen waarom want begrijpen zal je het niet.quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:10 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Dit is wel erg accuraat.quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoe Kitty er mee omging was totaal anders dan Vera. Kitty deed net alsof de hond van haar buurvrouw was overleden, dat is nog wel een verschil.
En je vóelt de ijskoude sfeer door het scherm heenquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt maar nu bleven die vrouwen gewoon in hun nest liggen toen vera in die kamer was. Ze deden niet eens moeite
Ze is jong, en volgens mij zei ze dat ze het nog niet meegemaakt had dat het van zo dichtbij iemand verloren.quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:12 schreef Koos1958 het volgende:
Ze voelt zich verdrietig en is gewoon een klap omdat ze het niet had verwacht.
Precies wat Veertje nu nodig heeft.quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:18 schreef Koos1958 het volgende:
Dat kan Grace wel goed samen met de anderen mensen opvrolijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |