SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
McDonalds en Starbucks? De plekken waar ik in het buitenland normaal ging eten zat niemand met zijn laptop opengeklapt. Hoogstens in een hotel, maar dan niet in het restaurant zelf.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je de tenten pakt waar je ook nog fatsoenlijk een beetje kan werken is dat niet echt een ongewoon beeld
‘Uit eten uit eten’ vind ik dan weer een ander verhaal
Ik schat wel wat jonger hoor. Dit is gewoon infantiel..quote:
GC / [KSC #13927] Er klopt geen kut vanquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik schat wel wat jonger hoor. Dit is gewoon infantiel..
Jawel, sommigen tenten lenen zich daar goed voor, het restaurant van het Conservatorium Hotel bijvoorbeeld, daar zitten er aardig wat met het laptopje op tafel, de meeste van dat soort etablissementen wel.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
McDonalds en Starbucks? De plekken waar ik in het buitenland normaal ging eten zat niemand met zijn laptop opengeklapt. Hoogstens in een hotel, maar dan niet in het restaurant zelf.
De maatschappij is reddeloos verlorenquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is je oordeel normaal gesproken?
Eigenlijk ging ik gewoon iedere avond zuipen in het buitenland en zou ik mijn laptop eind van de avond vergeten.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, sommigen tenten lenen zich daar goed voor, het restaurant van het Conservatorium Hotel bijvoorbeeld, daar zitten er aardig wat met het laptopje op tafel, de meeste van dat soort etablissementen wel.
Ik zit meestal met laptop te werken in het restaurant van het hotel. Maar ben dan vaak de enige.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
McDonalds en Starbucks? De plekken waar ik in het buitenland normaal ging eten zat niemand met zijn laptop opengeklapt. Hoogstens in een hotel, maar dan niet in het restaurant zelf.
Dit dacht ik ook eventjes vanmiddag toen ik bij de LIDL was, snel terug gerend naar de normale wereld.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De maatschappij is reddeloos verloren
Na 10 uur werken had ik daar meestal weinig zin in.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zit meestal met laptop te werken in het restaurant van het hotel. Maar ben dan vaak de enige.
Asjeblieft zegquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. ik knijp net zo vaak in de konten van dames als ik al eerder deed...quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:08 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
GC / [KSC #13927] Er klopt geen kut van
Gaap... Niks geleerd van The Voice?
Deze week is wel funest voor mijn stappengemiddelde hoor...quote:
Hoi, als je niks komt brengen mag je wieberenquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:08 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
GC / [KSC #13927] Er klopt geen kut van
Gaap... Niks geleerd van The Voice?
Normale afstand met extra kleine stappen om het gemiddelde op te krikkenquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Deze week is wel funest voor mijn stappengemiddelde hoor...
Morgen misschien even hardlopen.....
quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoi, als je niks komt brengen mag je wieberen
Ach. Ik ben deze week vrij van het werk he.. Dat scheelt echt 20k stappen per dag ofzo...quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Normale afstand met extra kleine stappen om het gemiddelde op te krikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |